Uskovaisilla on kaikilla sama yhteinen ominaisuus - uskotaan lähimpään höpottäjään mikä tielle sattuu.
Tehokas höpöhöpö mies tai nainen saa uhrinsa tekemään kummallisia tekoja. Räjähteiden kiinnittäminen vartaloon ja itsensä räjäyttely on ollut jo pitkään suosittua Lähi-Idän uskovaisilla. Länsimaiset uskovaiset ovat kiinnittäneet räjähteisiinsä ydinsädetikkuja ja lähettäneet niitä Lähi-Itään.
Paluupostissa on tullut säteilytettyjä sotilaita.
Suomenkin pitäisi alkaa säteilyttää omia kauko - isäinmaa-kotinato-sotilaitaan lähitulevaisuudessa.
Amerikka on pyhä maa ja sieltä tulevia tuotteita
on kaikkien kunnon uskovaisten ostettava, näin saadaan kalliit ja tarpeelliset sodat rahoitettua.
Kaikki ovat iloisia kun Amerikkalaisilla eläkeläisillä on varaa ostaa maamme tuottavimmat
Firmat pois kuleksimasta.
Uskovaisuus voimissaan
4
297
Vastaukset
- Pietu
so ,what is the hickup?be happy..live longer..
- jeesuksen opetuslapsi
kun käytetään sanaa uskovaiset ,kristityt ihmisistä jotka ovat valmiit tappamaan ja tekemään tuhoa ympärillään ovat kyllä kaikkea muuta kuin kristittyjä.Todelliset kristityt jotka ovat ymmärtäneet kohdallaan Jeesuksen Golgatalla täytetyn ristin kuoleman edestämme ,jotta uskomalla häneen,ja vastaanottamalla hänet sydämmeen asumaan saamme uuden elämän hänen haavojensa kautta.Tämän lahjan saa tunnustamalla että olen syntinen ja Jeesus yksin ja ainoastaan voi sen antaa.Kaikki maailman uskovaiset mitä nimeä käyttävätkin,ovat itse perkeleen opetuslapsia,jokainen meistäkin on jomman kumman omaisuutta,kukaan ei voi palvella kahta herraa,Jumala sovitti Jeesuksessa maailman jotta meillä olisi levottomuuden tilalla Jumalan rauha,Jeesuksen sanat,en minä anna teille niinkuin maailma antaa olkaa turvallisella mielellä minä olen voittanut maailman.Hänen rauhansa turvassa minäkin saan levossa levätä kaiken kaaoksen keskellä mikä maailmassa on.Ota sinäkin vastaan tämä omaan elämääsi niin se kantaa sinut kerran kun täältä lähdet iankaikkiseen kirkkauteen Jeesuksen luokse minne hän pian tulee noutaa verellään pestyt sydämmet.Siunattua kesän odotusta sisimpääsi ja koko eläämääsi!!!!!
- Arska
Koraani = Raamattu
Nainen = Orja
Mielenhäiriötila estää uskovaisten ajattelua tehokkaasti. "Raamattu on totta joka sana" - hattiwatti
Turhaa yrittää puhdistaa krisseleiden mainetta tappajana. Kyllä ne keskiajankin ihmiset uskossa oli jotka poltteli niitä vähempi uskoisia. Jos todella väität että kristitty ei tee pahaa, sanot samalla että kristittyjä ei ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679