kertokaa mulle? Sattuuko? Ja kauan se kestää? Oon menossa ekaa kertaa, jännittää..
Miten papa koe otetaan?
10
1307
Vastaukset
- Gynis
Papakoe, eli persereiän sulkijalihasten toimivuus testi on kynegologinen koe joka tehdään naisille ja tytöille. Siinä mitataan persereiän sulkijalihasten toimintaa koe henkilön persereikään työnnetään anturi joka mittaa pierun voimakkuutta. Jotta pierua saadaan tulemaan juodaan koe henkilön painon edellyttämä määrä pierutusliuosta, jonka ansiosta pierut saadaan normaalia voimakkaammiksi. Haittavaikutuksena esiintyy silloin tällöin voimakkaita ja pahalle haisevia pierusja seuraavan vuorokauden ajan. Muutoin koe on täysin vaaraton, eikä satu.
- ...
ja mikähän sua oikein vaivaa?!:P
- :::::::
elikkä se papa-koe otetaan siinä gynekologisessa tutkimuksessa.. lääkäri työntää emättimeen sellasen "tikun", ja pyöräyttää sitä kohdunkaulalla.. sattuu hieman, ja tuntuu epämiellyttävältä.. mutta on onneksi kuitenkin nopeesti ohi.. :) jos tuntuu tosi inhottavalta/sattuu niin voit sanoa siitä lääkärille.. ota ihan rennosti vaan, hyvin se menee :D
- ...
kiitos tiedosta!:) Sattuuko muuten mahassa vai jalkovälissä?:o
- Gicelle
... kirjoitti:
kiitos tiedosta!:) Sattuuko muuten mahassa vai jalkovälissä?:o
Mulla tuntuu vähän mahanpohjassa ja jossain vaiheessa nipistää siitä kohdunsuun/kaulan kohdalta, ei siis varsinaisesti jalkovälissä..
- myy...
Mulla taas ei tuntunu oikestaan missään, ei ainakaan kipeetä ottanu, kunhan vaan muistaa olla rentona ja muistaa hengittää rauhallisesti.:)
Hyvin se menee - Luucika
Olen jo melkein kolmikymppinen ja PAPA otettu kymmeniä kertoja. Ei ole koskaan sattunut, eikä edes tuntunut epämiellyttävältä.
Se otetaan kolmesta kohdasta emättimen seinästä, pohjukasta ja kohdunkaulalta.
Riippuu varmaanottajasta, nippaiseeko vai ei, mutta itse olen juuri ja juuri tuntenut kun se on otettu, eli kivulla on mielestäni turha pelotella.
- Tiina-87
Oon käyny nyt pari kertaa papassa ja ekalla kerralla en tuntenu melkein mitään ja viimekskin se tuntu ihan vähän: mutta siis silleen vaan epämiellyttävältä, ei se koskaan oo sattunut. Näytteen otto menee ohi tosi nopeesti, itellä ei menny varmaan ees 5 minuttia siä. Hyvin se menee! :)
- ...
tiedosta!:)
- Munamina
Sattuu saatanasti ja miks vitussa niit ees otetaan vittu saatana perkele munapillu ah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910