Miten papa koe otetaan?

...

kertokaa mulle? Sattuuko? Ja kauan se kestää? Oon menossa ekaa kertaa, jännittää..

10

1289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gynis

Papakoe, eli persereiän sulkijalihasten toimivuus testi on kynegologinen koe joka tehdään naisille ja tytöille. Siinä mitataan persereiän sulkijalihasten toimintaa koe henkilön persereikään työnnetään anturi joka mittaa pierun voimakkuutta. Jotta pierua saadaan tulemaan juodaan koe henkilön painon edellyttämä määrä pierutusliuosta, jonka ansiosta pierut saadaan normaalia voimakkaammiksi. Haittavaikutuksena esiintyy silloin tällöin voimakkaita ja pahalle haisevia pierusja seuraavan vuorokauden ajan. Muutoin koe on täysin vaaraton, eikä satu.

• ...

ja mikähän sua oikein vaivaa?!:P

• :::::::

elikkä se papa-koe otetaan siinä gynekologisessa tutkimuksessa.. lääkäri työntää emättimeen sellasen "tikun", ja pyöräyttää sitä kohdunkaulalla.. sattuu hieman, ja tuntuu epämiellyttävältä.. mutta on onneksi kuitenkin nopeesti ohi.. :) jos tuntuu tosi inhottavalta/sattuu niin voit sanoa siitä lääkärille.. ota ihan rennosti vaan, hyvin se menee :D

• ...

kiitos tiedosta!:) Sattuuko muuten mahassa vai jalkovälissä?:o

• Gicelle
        ... kirjoitti:

kiitos tiedosta!:) Sattuuko muuten mahassa vai jalkovälissä?:o

Mulla tuntuu vähän mahanpohjassa ja jossain vaiheessa nipistää siitä kohdunsuun/kaulan kohdalta, ei siis varsinaisesti jalkovälissä..

• myy...

Mulla taas ei tuntunu oikestaan missään, ei ainakaan kipeetä ottanu, kunhan vaan muistaa olla rentona ja muistaa hengittää rauhallisesti.:)
        Hyvin se menee

• Luucika

Olen jo melkein kolmikymppinen ja PAPA otettu kymmeniä kertoja. Ei ole koskaan sattunut, eikä edes tuntunut epämiellyttävältä.
        Se otetaan kolmesta kohdasta emättimen seinästä, pohjukasta ja kohdunkaulalta.

Riippuu varmaanottajasta, nippaiseeko vai ei, mutta itse olen juuri ja juuri tuntenut kun se on otettu, eli kivulla on mielestäni turha pelotella.

• Tiina-87

Oon käyny nyt pari kertaa papassa ja ekalla kerralla en tuntenu melkein mitään ja viimekskin se tuntu ihan vähän: mutta siis silleen vaan epämiellyttävältä, ei se koskaan oo sattunut. Näytteen otto menee ohi tosi nopeesti, itellä ei menny varmaan ees 5 minuttia siä. Hyvin se menee! :)

• ...

tiedosta!:)

• Munamina

Sattuu saatanasti ja miks vitussa niit ees otetaan vittu saatana perkele munapillu ah

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      225
      17938
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      68
      10237
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      279
      6621
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      22
      4479
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      57
      3353
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      71
      3135
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      27
      3017
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      101
      2866
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2845
    10. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      40
      2733
    Aihe