Uusikin auto

kolhittu!

Kävin pari vkoa sitten Delta-autossa Alfa 159:n näyttelyssä Hesassa. Näyttelyhallissa oli uusi Alfa GT, hopeanvärinen, jossa matkustajan ovessa ns. yläpokkauksen kohdalla näkyi lähellä ulkopeiliä 2 kpl pientä mutta selkeää ilmeisesti pakettiauton ovella tehtyä vekkiä! Siis uusi auto tässä kunnossa!

Kyllä tää maaima on menny veemäiseksi kun noita ovikolhuja satelee koko ajan. Jo ihan kotiparkkipaikalla niitä tekee ajattelemattomat ihmiset. Ei välitetä toisen omaisuudesta.

5

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska

Vähän ihmetyttää nämä puheet ovilla kolhimisista parkkipaikoilla. Minun autoa ei ole koskaan kolhittu enkä ole koskaan kuullut kenenkään kaverinkaan kertoneen sellaisesta. Missä tällaista oikein tapahtuu ?

Itse ajan aina autoni sinne, mistä ensimmäinen rako löytyy, en siis yritä tietoisesti välttää pysäköintia tiettyihin paikkoihin. Aika usein on tullut pysäköityä ahtaisiinkin rakoihin, eikä autoani ole siis koskaan kolhittu.

• Tomppa

Eipä ole utsellänikään kokemusta ovien kolhimisesta. Suorat ovat pellit niin tässä uudemmassa (3 vuotta) kuin vanhemmassakin (16-vuotta) kulkineessa. Mukavuussyistä koetan tietysti pysäköidä vähän väljemmin, mutta en varsinaisesti karta muiden naapuruutta, vaikka mieluummin ehkä menen jonkun muun kuin turvaistuimilla ladatun viereen.

• sergei

Jotkut paukapäät kyllä paukuttaa ovia auki estottomasti toisten kylkiin. Itse olen aina mahtunut toisia runnomatta vaikka paikka olisi ahdaskin. Ja kyllä se kyrsii niin uuden kuin vanhan, kalliin kuin halvan auton omistajaa jos kyljet on kuin perunapelto ilman omaa syytä. Autoissa pitäisi olla liukuovet niin vähälahjaisetkin onnistuisivat kulkemaan niihin toisia autoja rikkomatta.

• Park alot

että ne parkkis vekit näkyy niin pirun hyvin,ja vituttaa aina kun sen näkee.Viime keväänä vaihdoin autoa ja olen yrittänyt välttää ahtaita parkkiruutuja.Mutta jo on lämpötolppa naapuri puumerkkinsä saanut tehtyä.oli muuten yllättävän tiukassa ottaa se valkoinen maali irti minkä ovestaan oli muistoksi jättänyt.No se lähti irti mutta vekki jäi,onneksi on ihan oven takareunassa niin ei käy niin pahasti silmään kuin keskellä ovea tai lokasuojaa.Mutta toistaiseksi on säästynyt vielä muilta "pusuilta"

• big n´ heavy

Muijan entisellä naapurilla, oli tapana avata ovei aina muijan auton kylkeen, kun sitten kerran otin asian puheeksi, ku hän oli jut tullu pihalle ja ite satuin olee lähössä samoihin aikoihi, no hän vaa totes et "ku o liising auto ni ei oo nii välii, no eräänä päivänä näin ku naapurin paikalle oli tullu joku toinen auto, vähän vanhempi mutta erittäin siisti auto (oli muuten vaan 10 senttii muijan ruudussa). naapuri ei ollu vaihtunu joten pyysin muijjaa siirtää autonsa vieraspaikalle ja ajoin oman autoni (-74 Chrysler New Yorker, matta musta tonnikeiju)
      hänen ruutuu, siten että naapurin ja mun auton väliin jäi noin 5 milliä.
      pari päivää myöhemmin ku tultiin mökiltä, naapuri tuli huutaa en mitä h***ettii mä oikein oon tehny, no mentiin kattoo ny ryslerin puskurista roikku puskurin palasii, no totesin et "ku o liising auto, ni ei kai tol oo välii".
      (oli muuten just saatu perintönä)mulla ei naarmut häirinny ku maalii saa kaupasta, ja maalaus kestää 5 min. mut mersun korjauksiin meni kuulema yli 7 tonnii.
      (uus umpio, vilkku, lokari, puskuri, maski, ja pikkusen joutu kulmaa nykäsee robotissa) Ja kaikki meni naapurin piikkii, ei muuten sen jälkee tullu kotipihal enää yhtää ovikohuu. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe