koska olen kaunis..

..kuin vasta syntynyt paviaani.. kauniin tytön saaminen samaan sänkyyn on saavutus sinänsä.. koska näin kuitenkin tapahtuu enkä tiedä mistä johtuu.. tätä pohdin päivin öin..

ps.. kuinka moni menee nyt kuuklettaa baboon baby ja ottaa selvää miltä vastasyntynyt paviaani näyttää???

16

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sweet_lemon

      kuukletin.. Musta ne näytti ihan söpöiltä, lapsena vinguin apinaa lemmikiksi, mutta jostain syystä en saanut :(

      • ..hähä huolisitko puolivallattoman paviaanin hähhähää...


      • sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

        ..hähä huolisitko puolivallattoman paviaanin hähhähää...

        jos se olis helppohoitonen, mitä kyllä epäilen...

        Mullapa on uusi lemmikki, se on hiiri... Ei vaiteskaan, hehhee, se on pelkkä elohiiri silmässä, valitettavasti, flunssan tuoma.


      • sweet_lemon kirjoitti:

        jos se olis helppohoitonen, mitä kyllä epäilen...

        Mullapa on uusi lemmikki, se on hiiri... Ei vaiteskaan, hehhee, se on pelkkä elohiiri silmässä, valitettavasti, flunssan tuoma.

        ..silmässä.. höhö.. paviaani voi joo isoksi kasvaessaan olla aika vaarallinenkin.. kiipee katolla ja jättää läjiä sinne.. merkkailee paikkoja ja niin edelleen..


      • sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

        ..silmässä.. höhö.. paviaani voi joo isoksi kasvaessaan olla aika vaarallinenkin.. kiipee katolla ja jättää läjiä sinne.. merkkailee paikkoja ja niin edelleen..

        houkuttelevalta kuulosta, mutta voishan se olla aika jännäkin. Täytyis olla vähän erilainen ilmasto ja tilaa sen temmeltää...


      • sweet_lemon kirjoitti:

        houkuttelevalta kuulosta, mutta voishan se olla aika jännäkin. Täytyis olla vähän erilainen ilmasto ja tilaa sen temmeltää...

        ..pitäs olla lämpimämpää ehdottomasti.. paviaanin karvaton persekin varmaan jäätyis täällä pohjolassa..


      • sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

        ..pitäs olla lämpimämpää ehdottomasti.. paviaanin karvaton persekin varmaan jäätyis täällä pohjolassa..

        *kuolee nauruun*


      • sweet_lemon kirjoitti:

        *kuolee nauruun*

        ..sitruunainen... älä sentään kuole nauruun..


      • sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

        ..sitruunainen... älä sentään kuole nauruun..

        joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena...


      • sweet_lemon kirjoitti:

        joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena...

        ..paljon..elää vanhaksi mut jos nauraa liikaa voi tukehtuu.. traagista eikö totta?


      • sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

        ..paljon..elää vanhaksi mut jos nauraa liikaa voi tukehtuu.. traagista eikö totta?

        kyllä. Mutta pihviinkin voi kuolla ja toisaalta nälkään. Asioilla näyttäis olevan kaksi puolta, hmm, kohta menee liian vaikeaksi..
        Tarvii teetä ja hunajaa, meen...


      • sweet_lemon kirjoitti:

        kyllä. Mutta pihviinkin voi kuolla ja toisaalta nälkään. Asioilla näyttäis olevan kaksi puolta, hmm, kohta menee liian vaikeaksi..
        Tarvii teetä ja hunajaa, meen...

        ..sitä sanotaa että asioissa on kaksi puolta.. taidanpa mäkin mennä ryystää teetä..


    • nylkkäri

      kun minä katson peiliin peilikuvani sanoo hyi saatana ja häipyy pois.

      • ..on totta eikä täyttä huuhaata.. sinuna olisin jo huolissani.. oma paviaaninnaamainen peilikuvani ei minnekään lähde.. se seuraa aina ja kaikkialla..


      • nylkäri
        pervokki kirjoitti:

        ..on totta eikä täyttä huuhaata.. sinuna olisin jo huolissani.. oma paviaaninnaamainen peilikuvani ei minnekään lähde.. se seuraa aina ja kaikkialla..

        olen ollut myös mansikkamaalle kysytty poimija.
        Kun varikset näkevät minut ne peleuttaa edellisinä kesinäkin syöneet mansikat.


      • nylkäri kirjoitti:

        olen ollut myös mansikkamaalle kysytty poimija.
        Kun varikset näkevät minut ne peleuttaa edellisinä kesinäkin syöneet mansikat.

        ..kaikki hyöty? siitä sitte.. ei kai asialle mitään voi..kuten en myös mäkään...


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe