koska olen kaunis..

..kuin vasta syntynyt paviaani.. kauniin tytön saaminen samaan sänkyyn on saavutus sinänsä.. koska näin kuitenkin tapahtuu enkä tiedä mistä johtuu.. tätä pohdin päivin öin..

ps.. kuinka moni menee nyt kuuklettaa baboon baby ja ottaa selvää miltä vastasyntynyt paviaani näyttää???

16

994

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sweet_lemon

kuukletin.. Musta ne näytti ihan söpöiltä, lapsena vinguin apinaa lemmikiksi, mutta jostain syystä en saanut :(

• ..hähä huolisitko puolivallattoman paviaanin hähhähää...

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..hähä huolisitko puolivallattoman paviaanin hähhähää...

jos se olis helppohoitonen, mitä kyllä epäilen...

Mullapa on uusi lemmikki, se on hiiri... Ei vaiteskaan, hehhee, se on pelkkä elohiiri silmässä, valitettavasti, flunssan tuoma.

• sweet_lemon kirjoitti:

jos se olis helppohoitonen, mitä kyllä epäilen...

Mullapa on uusi lemmikki, se on hiiri... Ei vaiteskaan, hehhee, se on pelkkä elohiiri silmässä, valitettavasti, flunssan tuoma.

..silmässä.. höhö.. paviaani voi joo isoksi kasvaessaan olla aika vaarallinenkin.. kiipee katolla ja jättää läjiä sinne.. merkkailee paikkoja ja niin edelleen..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..silmässä.. höhö.. paviaani voi joo isoksi kasvaessaan olla aika vaarallinenkin.. kiipee katolla ja jättää läjiä sinne.. merkkailee paikkoja ja niin edelleen..

houkuttelevalta kuulosta, mutta voishan se olla aika jännäkin. Täytyis olla vähän erilainen ilmasto ja tilaa sen temmeltää...

• sweet_lemon kirjoitti:

houkuttelevalta kuulosta, mutta voishan se olla aika jännäkin. Täytyis olla vähän erilainen ilmasto ja tilaa sen temmeltää...

..pitäs olla lämpimämpää ehdottomasti.. paviaanin karvaton persekin varmaan jäätyis täällä pohjolassa..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..pitäs olla lämpimämpää ehdottomasti.. paviaanin karvaton persekin varmaan jäätyis täällä pohjolassa..

*kuolee nauruun*

• sweet_lemon kirjoitti:

*kuolee nauruun*

..sitruunainen... älä sentään kuole nauruun..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..sitruunainen... älä sentään kuole nauruun..

joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena...

• sweet_lemon kirjoitti:

joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena...

..paljon..elää vanhaksi mut jos nauraa liikaa voi tukehtuu.. traagista eikö totta?

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..paljon..elää vanhaksi mut jos nauraa liikaa voi tukehtuu.. traagista eikö totta?

kyllä. Mutta pihviinkin voi kuolla ja toisaalta nälkään. Asioilla näyttäis olevan kaksi puolta, hmm, kohta menee liian vaikeaksi..
        Tarvii teetä ja hunajaa, meen...

• sweet_lemon kirjoitti:

kyllä. Mutta pihviinkin voi kuolla ja toisaalta nälkään. Asioilla näyttäis olevan kaksi puolta, hmm, kohta menee liian vaikeaksi..
        Tarvii teetä ja hunajaa, meen...

..sitä sanotaa että asioissa on kaksi puolta.. taidanpa mäkin mennä ryystää teetä..

• nylkkäri

kun minä katson peiliin peilikuvani sanoo hyi saatana ja häipyy pois.

• ..on totta eikä täyttä huuhaata.. sinuna olisin jo huolissani.. oma paviaaninnaamainen peilikuvani ei minnekään lähde.. se seuraa aina ja kaikkialla..

• nylkäri
        pervokki kirjoitti:

..on totta eikä täyttä huuhaata.. sinuna olisin jo huolissani.. oma paviaaninnaamainen peilikuvani ei minnekään lähde.. se seuraa aina ja kaikkialla..

olen ollut myös mansikkamaalle kysytty poimija.
        Kun varikset näkevät minut ne peleuttaa edellisinä kesinäkin syöneet mansikat.

• nylkäri kirjoitti:

olen ollut myös mansikkamaalle kysytty poimija.
        Kun varikset näkevät minut ne peleuttaa edellisinä kesinäkin syöneet mansikat.

..kaikki hyöty? siitä sitte.. ei kai asialle mitään voi..kuten en myös mäkään...

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3553
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2399
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2228
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1997
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1429
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1230
    9. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1209
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1205
    Aihe