..kuin vasta syntynyt paviaani.. kauniin tytön saaminen samaan sänkyyn on saavutus sinänsä.. koska näin kuitenkin tapahtuu enkä tiedä mistä johtuu.. tätä pohdin päivin öin..
ps.. kuinka moni menee nyt kuuklettaa baboon baby ja ottaa selvää miltä vastasyntynyt paviaani näyttää???
koska olen kaunis..
16
1020
Vastaukset
- sweet_lemon
kuukletin.. Musta ne näytti ihan söpöiltä, lapsena vinguin apinaa lemmikiksi, mutta jostain syystä en saanut :(
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..hähä huolisitko puolivallattoman paviaanin hähhähää...
jos se olis helppohoitonen, mitä kyllä epäilen...
Mullapa on uusi lemmikki, se on hiiri... Ei vaiteskaan, hehhee, se on pelkkä elohiiri silmässä, valitettavasti, flunssan tuoma. sweet_lemon kirjoitti:
jos se olis helppohoitonen, mitä kyllä epäilen...
Mullapa on uusi lemmikki, se on hiiri... Ei vaiteskaan, hehhee, se on pelkkä elohiiri silmässä, valitettavasti, flunssan tuoma...silmässä.. höhö.. paviaani voi joo isoksi kasvaessaan olla aika vaarallinenkin.. kiipee katolla ja jättää läjiä sinne.. merkkailee paikkoja ja niin edelleen..
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..silmässä.. höhö.. paviaani voi joo isoksi kasvaessaan olla aika vaarallinenkin.. kiipee katolla ja jättää läjiä sinne.. merkkailee paikkoja ja niin edelleen..
houkuttelevalta kuulosta, mutta voishan se olla aika jännäkin. Täytyis olla vähän erilainen ilmasto ja tilaa sen temmeltää...
sweet_lemon kirjoitti:
houkuttelevalta kuulosta, mutta voishan se olla aika jännäkin. Täytyis olla vähän erilainen ilmasto ja tilaa sen temmeltää...
..pitäs olla lämpimämpää ehdottomasti.. paviaanin karvaton persekin varmaan jäätyis täällä pohjolassa..
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..pitäs olla lämpimämpää ehdottomasti.. paviaanin karvaton persekin varmaan jäätyis täällä pohjolassa..
*kuolee nauruun*
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..sitruunainen... älä sentään kuole nauruun..
joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena...
sweet_lemon kirjoitti:
joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena...
..paljon..elää vanhaksi mut jos nauraa liikaa voi tukehtuu.. traagista eikö totta?
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..paljon..elää vanhaksi mut jos nauraa liikaa voi tukehtuu.. traagista eikö totta?
kyllä. Mutta pihviinkin voi kuolla ja toisaalta nälkään. Asioilla näyttäis olevan kaksi puolta, hmm, kohta menee liian vaikeaksi..
Tarvii teetä ja hunajaa, meen... sweet_lemon kirjoitti:
kyllä. Mutta pihviinkin voi kuolla ja toisaalta nälkään. Asioilla näyttäis olevan kaksi puolta, hmm, kohta menee liian vaikeaksi..
Tarvii teetä ja hunajaa, meen.....sitä sanotaa että asioissa on kaksi puolta.. taidanpa mäkin mennä ryystää teetä..
- nylkkäri
kun minä katson peiliin peilikuvani sanoo hyi saatana ja häipyy pois.
..on totta eikä täyttä huuhaata.. sinuna olisin jo huolissani.. oma paviaaninnaamainen peilikuvani ei minnekään lähde.. se seuraa aina ja kaikkialla..
- nylkäri
pervokki kirjoitti:
..on totta eikä täyttä huuhaata.. sinuna olisin jo huolissani.. oma paviaaninnaamainen peilikuvani ei minnekään lähde.. se seuraa aina ja kaikkialla..
olen ollut myös mansikkamaalle kysytty poimija.
Kun varikset näkevät minut ne peleuttaa edellisinä kesinäkin syöneet mansikat. nylkäri kirjoitti:
olen ollut myös mansikkamaalle kysytty poimija.
Kun varikset näkevät minut ne peleuttaa edellisinä kesinäkin syöneet mansikat...kaikki hyöty? siitä sitte.. ei kai asialle mitään voi..kuten en myös mäkään...
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
