Jazz soi päässä..Diana Karll, Jane Monheit, Rita Coolidge,Tony Bennet, Danny Aiello, John Pizzarelli, Patricia Barber ym.
Nyt läks Blues lomalle... :)
Oi mikä paratiisi
19
703
Vastaukset
- Kuunkulkija
mun mielibiisin Moondance soimaan? Siinä kun on niin kuinen tunnelma.
- NoitaNainen
kuka sen esittää...?
- NoitaNainen
ei liene jazzia...?
- Kuunkulkija
NoitaNainen kirjoitti:
ei liene jazzia...?
kun jo itse vastataan! Jees, Van Morrison ja kyllä se on enemmän jatsia kun moni muu. Tuo biisi kulkee hengästyttävällä vauhdilla ja sanoituksessa on jotain mikä sopii siihen kokonaisuuteen tavattoman hyvin.
Huono puoli biisissä on sen jääminen päähän soimaan... - NoitaNainen
Arvelisin....? ...You my Love...
- NoitaNainen
Kuunkulkija kirjoitti:
kun jo itse vastataan! Jees, Van Morrison ja kyllä se on enemmän jatsia kun moni muu. Tuo biisi kulkee hengästyttävällä vauhdilla ja sanoituksessa on jotain mikä sopii siihen kokonaisuuteen tavattoman hyvin.
Huono puoli biisissä on sen jääminen päähän soimaan...tiedän...on soinut monta kertaa päässä.... vauhtia ei puutu..totta!
- NoitaNainen
Kuunkulkija kirjoitti:
Huono puoli biisissä on sen jääminen päähän soimaan...on sitä jazzia oikeimmillaan...Morrisonia en ole kuullut...
- Kuunkulkija
NoitaNainen kirjoitti:
Arvelisin....? ...You my Love...
juttu ja jää myös päähän soimaan. Sitä on muuten kiva tanssia paritanssina.
Nymmää lähden taas tekemään jotain muuta mutta vähän myöhemmin....
- NoitaNainen
Siinäpä kymysys.....?
- Blue Suede Shoes
ettäs tiedät!
- NoitaNainen
Blue Suede Shoes kirjoitti:
ettäs tiedät!
Näytä????
- Blue Suede Shoes
NoitaNainen kirjoitti:
Näytä????
Siistiä haljasnahkaa, käsintehdyt 50-luvun vermeet..
It's one for the money
two for the Show
three to get ready
GO CAT GO.. - NoitaNainen
Siistiä haljasnahkaa, käsintehdyt 50-luvun vermeet..
It's one for the money
two for the Show
three to get ready
GO CAT GO..ne päihitti mun punaset tennarit...
- Blue Suede Shoes
NoitaNainen kirjoitti:
ne päihitti mun punaset tennarit...
By the way.. Minkäs merkkinen luuta sulla on?
- NoitaNainen
ja punainen..mustakattoinen...ja kulkee lujaa ku pyrstötähti *kjäh*
- NoitaNainen
Niitä on vain yksi maailmassa....katollisia...
- Blue Suede Shoes
NoitaNainen kirjoitti:
Niitä on vain yksi maailmassa....katollisia...
Sillä sitten kiidät.
Ajat ovat muuttuneet.. Ennen noidilla oli varsiluudat.
Kerros nyt vielä.. Oletko sinä paha vai hyvä noita.. Oon kuullut että hyviäkin olisi..
Vai oletko Hyvin Paha Noita..? - NoitaNainen
Sillä sitten kiidät.
Ajat ovat muuttuneet.. Ennen noidilla oli varsiluudat.
Kerros nyt vielä.. Oletko sinä paha vai hyvä noita.. Oon kuullut että hyviäkin olisi..
Vai oletko Hyvin Paha Noita..?Olen hyvin hyvin paha ja ilkeä koukkunokka.Luen loitsuja ihmisten pään menoks ja heittelen posauspommeja markettien nurkille aina kaupungilla käydessäni.
...noh on minulla kummilapsi Flippiineillä,jolle aina lähetän rahaa,kun noitaeläkkeestä jää..ja Unicefikin vie osan tilistä...
...että semmonen noita... - Blue Suede Shoes
NoitaNainen kirjoitti:
Olen hyvin hyvin paha ja ilkeä koukkunokka.Luen loitsuja ihmisten pään menoks ja heittelen posauspommeja markettien nurkille aina kaupungilla käydessäni.
...noh on minulla kummilapsi Flippiineillä,jolle aina lähetän rahaa,kun noitaeläkkeestä jää..ja Unicefikin vie osan tilistä...
...että semmonen noita...Jouduin poistumaan takavasemmalle kuten näitkin kristallipallostasi.
Mitäs tuosta nyt sanoisin.
Pientä jäynää aina menossa. Ei kuitenkaan mitään satujen kauheita myrkkypata-meininkejä.
Kummilapsi tosin asuu aika kaukana..
Huh.. Helpottavaa.
Mulla oli Vauxhall Viva de Luxe -67.
Sitten katsastusmies teki siitä jauhetta.. siinä vasta ilkeä tyyppi.. Noiduin minäkin kun näin mitä tapahtui..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234