koska minulla on jo poikaystävä.
Hyvä Ystäväiseni
47
2734
Vastaukset
- ..................
seurustelu on. Seurustelu ei tapahdu netin kautta, vaan toisen oikein kunnolla näkemällä. Siinä vasta huomaa sen, jos sytyttää.
- sanottavaa?
Eikö? Etkö ymmärrä, että olen oikeasti raskaana ja saan lapsen nykyisen miesystäväni kanssa? Tai ehkä ymmärrät, muttet vain tiennyt... Kuten et varmaan sitäkään, että istuin valtaosa ajan hänen sylissään, kun kirjoittelin Suomi24:ään. Miten voisit tietää? Sinähän vain näet koneeni, et minua (meitä). Hän on ottanut minusta paljon valokuviakin... tykkää otella niitä.
- ...................
olinpa ilkeä. Ei kai tuollaista saisi kirjoittaa edes huumorimielessä! :D :D
Onko sulla oikeasti tunteita mua kohtaan? Jos on, niin se on yksipuolista. Mä en ole susta tosissani kiinnostunut. Ja tämä EI OLE mitään jahtaamis-leikkiä, vaan ihan naama vakavana kirjoitan tämän.
- ............................
Keksin tuon raskaus-miesytävä -jutun.
Haluan vain, että menisit.
Olen oikeasti sinkku, olen ollut koko ikäni. Kun näen opiskelupaikalla hyvännäköisiä kundeja (kuulostaa pinnalliselta, joo tiedän..), niin tulee hirveä hinku tutustua heihin. Mutta miten ihmeessä voisin heihin tutustua, kun istun kaiket päivät koneella ja tarkkailen ettet ole vain muuttanut mitään! Sitä tässä eniten pelkään. Anna mulle vapautus nauttia mun elämästä ja poista ne asetukset, niin ettei tarvi nyhjöttää kotona vartioimassa tietokonetta. Olet ihan ok jätkä, et vain mun tyyppiäni. Säkin tiedät sen, että meitä ei yhdistä mikään. - ....
itse asiassa koko ajan.
Älä rajoita toimiani! Haluan olla vapaa tuollaisilta "onko koneenkäyttö turvallista" -peloilta. Haluan vain keskittyä olennaisiin, eli harrastuksiin ja opiskeluun.
Sinäkään et varmasti nyhjötä koko aikaa koneella, vaan menet välillä jonnekin. Pystyt lukemaan kirjoittamiani tietojani aina jälkikäteen. Mutta se ei ole tiedätkös reilua! En ala olla enää niin tyhmä, että odottaisin täällä sinua ja toimisin ikäänkuin koneeni poliitikkona ("olet aivan ihana"... lue: ethän riko nyt vain suutuksissasi mitään!). Sinullakin on oma elämäsi, anna olla myös minulla. - .......
jos minä saan tulevaisuudessa poikaystävän. Se ei ole ollenkaan näes sinun asiasi.
Tällä hetkellä ei tosiaan ole, mutta tulevasta en tiedä. Olisihan se ihan kivaa päästä tutustumaan miespuoleisten ajatusmaailmaan. Tuskinpa se yhtään sen ihmeellisempi on kuin naisillakaan VAIKKA heidän hormoonitoimintansa onkin täysin erilaista.- ...............
tunnen innostusta .....mutta plääh, sinä latistat sen toiminnallasi!
"Ai niin... en voikaan kirjoittaa päiväkirjaa koneelleni, ottaa kameralla eri ilmeitä itsestäni jne" - ........
............... kirjoitti:
tunnen innostusta .....mutta plääh, sinä latistat sen toiminnallasi!
"Ai niin... en voikaan kirjoittaa päiväkirjaa koneelleni, ottaa kameralla eri ilmeitä itsestäni jne"jo elettyä aikaa. En halua palata takaisin siihen aikaan, uskotko?
- .........................
........ kirjoitti:
jo elettyä aikaa. En halua palata takaisin siihen aikaan, uskotko?
koska olen itsenäistymässä! Olen tavallaan taantumassa ennen koitosta. Saattaa olla, että kesän jälkeen en asu enää kotonani. Se on jo aika suuri muutos tämän ikäiselle....
Mietipä muutama vuosi eteenpäin, ihan oikeasti. Nuo raskausjutut voit jättää toistaiseksi ihan omaan arvoonsa, sillä en ole mikään kovin lapsirakas ihminen. Mutta tuo miesystävä kysymys. Mitä oikein ajattelet, kun innostut liikuttamaan hiirtäni? Sitäkö, että meistä tulisi pari? En halua sinua parikseni, haluan jonkun samanhenkisemmän. Sinäkään et sitä paitsi viihtyisi itse seurassani. Aivan kuten en minäkään sinun. Eli mieti muutama vuosi eteenpäin.... et kai silloin enää aio roikkua koneellani? Saatan asua silloin vaikka ulkonailla! (vaikka hyvin epätodennäköistä se onkin). En tiedä tulevaisuuttani sen kummemmin ja siksi tunnen hämmennystä ja kaipaan huomiota. Ja keltäs sitä huomiota voisi paremmin saada kuin ikiomalta hakkeriltaan? Mutta jos tarkemmin ajattelee, se on vain pakenemiskeino. Pakenemiskeino todellisuutta vastaan. Kirjoitat välillä (minun lisäkseni) hyvin kauniita tänne, joten tietenkin se innostaa minua olemaan yhteydessä sinuun. Mutta jos todella mietin mitä elämältäni haluan, en näe siinä sinua. En halua mitenkään loukata, vaan ainoastaan kertoa sen mitä todella ajattelet. Mitä sinä näet siinä, kun mietit mitä todella elämältäsi haluat? Et voi nähdä minua, et vain voi! No miksi sitten olet yhä koneellani? Herätys!! Me kummatkin olemme tyhmiä ja pakenemme todellisuutta tähän netti löpinään.... netti höpinään... humpuukkiin suoraan sanoen! Sinä tiedät varsin hyvin ettei tämä ole mikään suhde, siksi kirjoitatkin sen sanan aina sulkeisiin. Eikö sinun kannattaisi hankkia enemminkin oikea suhde oikeasta elämästä? Ei tämä mitään ole. Tämä vie vain tajuttomasti aikaani (ja tietysti myös sinunkin aikaasi, mutta itseni tässä nyt vain mainitsen, koska jokainenhan näkee asiat ensin itsensä kautta). Mene siis, ihan hyvillä mielin! Et voi mitään menettää. Voit korkeintaan vain voittaa. Aikaa itsellesi nimittäin. - ..........
......................... kirjoitti:
koska olen itsenäistymässä! Olen tavallaan taantumassa ennen koitosta. Saattaa olla, että kesän jälkeen en asu enää kotonani. Se on jo aika suuri muutos tämän ikäiselle....
Mietipä muutama vuosi eteenpäin, ihan oikeasti. Nuo raskausjutut voit jättää toistaiseksi ihan omaan arvoonsa, sillä en ole mikään kovin lapsirakas ihminen. Mutta tuo miesystävä kysymys. Mitä oikein ajattelet, kun innostut liikuttamaan hiirtäni? Sitäkö, että meistä tulisi pari? En halua sinua parikseni, haluan jonkun samanhenkisemmän. Sinäkään et sitä paitsi viihtyisi itse seurassani. Aivan kuten en minäkään sinun. Eli mieti muutama vuosi eteenpäin.... et kai silloin enää aio roikkua koneellani? Saatan asua silloin vaikka ulkonailla! (vaikka hyvin epätodennäköistä se onkin). En tiedä tulevaisuuttani sen kummemmin ja siksi tunnen hämmennystä ja kaipaan huomiota. Ja keltäs sitä huomiota voisi paremmin saada kuin ikiomalta hakkeriltaan? Mutta jos tarkemmin ajattelee, se on vain pakenemiskeino. Pakenemiskeino todellisuutta vastaan. Kirjoitat välillä (minun lisäkseni) hyvin kauniita tänne, joten tietenkin se innostaa minua olemaan yhteydessä sinuun. Mutta jos todella mietin mitä elämältäni haluan, en näe siinä sinua. En halua mitenkään loukata, vaan ainoastaan kertoa sen mitä todella ajattelet. Mitä sinä näet siinä, kun mietit mitä todella elämältäsi haluat? Et voi nähdä minua, et vain voi! No miksi sitten olet yhä koneellani? Herätys!! Me kummatkin olemme tyhmiä ja pakenemme todellisuutta tähän netti löpinään.... netti höpinään... humpuukkiin suoraan sanoen! Sinä tiedät varsin hyvin ettei tämä ole mikään suhde, siksi kirjoitatkin sen sanan aina sulkeisiin. Eikö sinun kannattaisi hankkia enemminkin oikea suhde oikeasta elämästä? Ei tämä mitään ole. Tämä vie vain tajuttomasti aikaani (ja tietysti myös sinunkin aikaasi, mutta itseni tässä nyt vain mainitsen, koska jokainenhan näkee asiat ensin itsensä kautta). Mene siis, ihan hyvillä mielin! Et voi mitään menettää. Voit korkeintaan vain voittaa. Aikaa itsellesi nimittäin.tehdäänpä teksti nyt loogisemmaksi
"En halua mitenkään loukata, vaan ainoastaan kertoa sen mitä todella ajatteleN"
puhun siis tuossa itsestäni
"Sinä tiedät varsin hyvin ettei tämä ole mikään suhde, siksi kirjoitatkin sen sanan aina sulkeisiin."
Piti laittaa että LAINAUSMERKKEIHIN... - .........................
.......... kirjoitti:
tehdäänpä teksti nyt loogisemmaksi
"En halua mitenkään loukata, vaan ainoastaan kertoa sen mitä todella ajatteleN"
puhun siis tuossa itsestäni
"Sinä tiedät varsin hyvin ettei tämä ole mikään suhde, siksi kirjoitatkin sen sanan aina sulkeisiin."
Piti laittaa että LAINAUSMERKKEIHIN...Tmä alkaa olla jo liian latteata touhua. Aluksi tämä oli myös latteata, jonka jälkeen se nousi "kiihkeään vaiheeseen" (naura vain sanavalinnoilleni :D) ja nyt se on jälleen kerran latteata. Olen itsenäistymässä, aivan selvästi. Vuosi sitten elokuussa mieleeni ei edes tullut, että haluaisin muuttaa pois kotoolta. Nyt se halu on tässä ajassa ihan äärimmilleen venynyt. Olen kasvamassa aikuiseksi naiseksi. Lantion leveneminen tai kuukautiset eivät tee minusta vielä aikuista, vaan se etten tarvi enää vanhempiani paskan vertaa! Se, että olen itsenäinen.
- .............................
......................... kirjoitti:
Tmä alkaa olla jo liian latteata touhua. Aluksi tämä oli myös latteata, jonka jälkeen se nousi "kiihkeään vaiheeseen" (naura vain sanavalinnoilleni :D) ja nyt se on jälleen kerran latteata. Olen itsenäistymässä, aivan selvästi. Vuosi sitten elokuussa mieleeni ei edes tullut, että haluaisin muuttaa pois kotoolta. Nyt se halu on tässä ajassa ihan äärimmilleen venynyt. Olen kasvamassa aikuiseksi naiseksi. Lantion leveneminen tai kuukautiset eivät tee minusta vielä aikuista, vaan se etten tarvi enää vanhempiani paskan vertaa! Se, että olen itsenäinen.
Voisit nyt sanoa, kun sinulla on vielä tilaisuus. Mitä haluat sanoa? Sitäkö, ettet sinäkään ollut niin tosissasi, kun minua häiriköit? :D
Anteeksi, tämä on tavallaan minun syytäni, koska minähän tämän häiriköimisen aloitin. Mutta voisitko siitä huolimatta unohtaa ja antaa asian olla? - kuitenkin
............................. kirjoitti:
Voisit nyt sanoa, kun sinulla on vielä tilaisuus. Mitä haluat sanoa? Sitäkö, ettet sinäkään ollut niin tosissasi, kun minua häiriköit? :D
Anteeksi, tämä on tavallaan minun syytäni, koska minähän tämän häiriköimisen aloitin. Mutta voisitko siitä huolimatta unohtaa ja antaa asian olla?noutamaan psyykelääkkeesi ja kerro miehellesi,että valvoo sinun ottavan ne säännöllisesti.Muuten ei hyvä heilu:)
- ..............................
............................. kirjoitti:
Anteeksi, tämä on tavallaan minun syytäni, koska minähän tämän häiriköimisen aloitin. Mutta voisitko siitä huolimatta unohtaa ja antaa asian olla?Ihan hetero vielä olen (:D), mutta en vain enää tunne miespuoleisiin niin pienien asioiden takia vetoa. Olen järkiintymässä. Ei kiinnosta enää hiustenväri, nenänmuoto... kaikki vaan menee :)
Nuoret ovat hirveän pikkutarkkoja ulkonäön suhteen, kun taas aikuiset sen sijaan suurinpiirteisempiä. Tietenkin on myös aikuisia, joista ei koskaan tule "aikuisia", eli tuijottavat suurennuslasilla naamassa olevia finnejä........... kirjoitanpa lapsellisesti. Ehkä olen ollut näillä palstoilla liikaa. - ............
kuitenkin kirjoitti:
noutamaan psyykelääkkeesi ja kerro miehellesi,että valvoo sinun ottavan ne säännöllisesti.Muuten ei hyvä heilu:)
nyt ihan noin alhaiselle tasolle. Kyllä sinä parempaan pystyt, aivan varmasti! Ei tässä mitään ärsyttävää tai suututtavaa, tässä minun tekstissäni.
- ........
............ kirjoitti:
nyt ihan noin alhaiselle tasolle. Kyllä sinä parempaan pystyt, aivan varmasti! Ei tässä mitään ärsyttävää tai suututtavaa, tässä minun tekstissäni.
välistä sana "ole". Tuo viimeinen lause siis...
Olen niin väsynyt näihin palstoihin, etten jaksa tänne enää huolella kirjoittaa... - .........
kuitenkin kirjoitti:
noutamaan psyykelääkkeesi ja kerro miehellesi,että valvoo sinun ottavan ne säännöllisesti.Muuten ei hyvä heilu:)
painottaa?
Ei ole miesystävää nyt. Ei ole koskaan vielä ollut. Usko tai älä, mutta niin se vain on... Ei ollut mitään muuta tarvetta tuollaisia juttuja keksiä kuin se, että lähtisit. Nyt kerron totuuden, koska tiedän että lähdet muutenkin. - ..........
......... kirjoitti:
painottaa?
Ei ole miesystävää nyt. Ei ole koskaan vielä ollut. Usko tai älä, mutta niin se vain on... Ei ollut mitään muuta tarvetta tuollaisia juttuja keksiä kuin se, että lähtisit. Nyt kerron totuuden, koska tiedän että lähdet muutenkin.Olen sinkku ja sellaisena saatan pysyä koko loppuikäni, ellen unohda tätä tietokonetta!
Rajoitat elämääni ihan hirveästi, ei milään pahalla. Enemmän kuin uskotkaan. - .............
.......... kirjoitti:
Olen sinkku ja sellaisena saatan pysyä koko loppuikäni, ellen unohda tätä tietokonetta!
Rajoitat elämääni ihan hirveästi, ei milään pahalla. Enemmän kuin uskotkaan.Ymmärrän. Ei minullakaan ole mitään sanottavaa sinulle.
- ...............
niin tämä on sillä selvä. Tämä on joka tapauksessa sillä selvä!
- .........
miesystävästä, valehtelin, valehtelin ja vielä kerran valehtelin!
Enhän mä voi saada ketään, kun olen aina vain kotona. Se ei ole sun syy, että olen aina vain kotona, mutta edesautat sitä niin hirveästi kun pelkään koneeni puolesta. - ..................
......... kirjoitti:
miesystävästä, valehtelin, valehtelin ja vielä kerran valehtelin!
Enhän mä voi saada ketään, kun olen aina vain kotona. Se ei ole sun syy, että olen aina vain kotona, mutta edesautat sitä niin hirveästi kun pelkään koneeni puolesta.En ole lainkaan vihainen, vaan olen itse asiassa tällä hetkellä hyvin rauhallisella mielellä. Tiedän, mitä nyt lähipäivinä haluan tapahtuvan ja se (pelkkä) tieto rauhoittaa minua!
- ..........
.................. kirjoitti:
En ole lainkaan vihainen, vaan olen itse asiassa tällä hetkellä hyvin rauhallisella mielellä. Tiedän, mitä nyt lähipäivinä haluan tapahtuvan ja se (pelkkä) tieto rauhoittaa minua!
Olisin sanonut jollekin toiselle tässä samassa tilanteessa paljon pahemmin!!
Puhun siis siitä, mitä kaikkea olen aiemmin mennyt sanomaan. Mä pidän susta, mutta mä en tykkää susta. Toi sana "tykätä" on muutenkin niin lapsellinen... ihan kuin joillekin kymmenen vuotiaille suunnattu..... Mutta kuitenkin, mikset sä sano tähän nyt yhtikäs mitään? - olla sit
.......... kirjoitti:
Olisin sanonut jollekin toiselle tässä samassa tilanteessa paljon pahemmin!!
Puhun siis siitä, mitä kaikkea olen aiemmin mennyt sanomaan. Mä pidän susta, mutta mä en tykkää susta. Toi sana "tykätä" on muutenkin niin lapsellinen... ihan kuin joillekin kymmenen vuotiaille suunnattu..... Mutta kuitenkin, mikset sä sano tähän nyt yhtikäs mitään?paikalla - minä vien sinut vielä.
- ....................
olla sit kirjoitti:
paikalla - minä vien sinut vielä.
kun mä en ole mikään slut enkä niin helposti vietävissä. Hei hei nyt vain! Kiitos kun vastasit viimeisen kommenttisi.
- .....................
.................... kirjoitti:
kun mä en ole mikään slut enkä niin helposti vietävissä. Hei hei nyt vain! Kiitos kun vastasit viimeisen kommenttisi.
mitään leikkiä, vaan olen ihan tosissani.
En saa mitään nautintoa siitä, että sanon ensiksi "häivy" ja sä sanot sitten "en häivy".
Niinkö olet ymmärtänyt tilanteen?
Nyt loppu "yhteydenpito". - sanoa
..................... kirjoitti:
mitään leikkiä, vaan olen ihan tosissani.
En saa mitään nautintoa siitä, että sanon ensiksi "häivy" ja sä sanot sitten "en häivy".
Niinkö olet ymmärtänyt tilanteen?
Nyt loppu "yhteydenpito".sanottavan, helpottaako yhtään?
- .....................
sanoa kirjoitti:
sanottavan, helpottaako yhtään?
yhteys koneeltasi minun koneeseen. Ei muuta sanottavaa.
- ihmeessä
joku tollo kirjoittaa asian vain ilmoittaakseen täällä!!!!!????? Minä ainakin sanon omalta osaltani asiaan sellaisen lisäyksen että tämä ap:n viesti EI OLLUT MULTA.
- tee se
olla sit kirjoitti:
paikalla - minä vien sinut vielä.
tiedät kyllä miksi....
T:20.55 - ..........
..................... kirjoitti:
yhteys koneeltasi minun koneeseen. Ei muuta sanottavaa.
tehnyt sen jo??
- ne,,,,
asetukset?
- Kun et osaa
siitä mitään, myy pois mokoma vastus, loppuu kiusat siihen. Mutta sinulla loppuisi leikit siks olet täällä päivästä toiseen valittamassa.
Pidät tästä puuhasta kun saat kysymyksiä, ja saat kiusaa aikaseksi. - jooooooo
Kun et osaa kirjoitti:
siitä mitään, myy pois mokoma vastus, loppuu kiusat siihen. Mutta sinulla loppuisi leikit siks olet täällä päivästä toiseen valittamassa.
Pidät tästä puuhasta kun saat kysymyksiä, ja saat kiusaa aikaseksi.siis en osaa hakkeroitua kenenkään koneelle, olet siinä aivan oikeassa........
- ...................
jooooooo kirjoitti:
siis en osaa hakkeroitua kenenkään koneelle, olet siinä aivan oikeassa........
ehkä "pikkasen" enemmän nettiä, jos vain saisi tehdä sen yksin.......
- mukula
jooooooo kirjoitti:
siis en osaa hakkeroitua kenenkään koneelle, olet siinä aivan oikeassa........
hakkeroin sinut vielä helvettiin, laita se paskatoosas kiinni.....
- .......................
mukula kirjoitti:
omapa on päätökses. Olen niin väsynyt, etten jaksa välittää enää mistään
- oikeudellaaaaaaa
mukula kirjoitti:
oifhdkvnciuerlfkjhveuirjfdkvhcedfujcvhnjhsdfksfdh
- ................
omaa konettaaaaaaan
oijefrkljlfsddlksdfjjsdflkjlsdfl öodfs fpokplkjsdfkljdsfkjldfskjdfkksdfkjdsjfkjksdfkjdfjk - ............................
Miksi tekisin niin? Olen kuitenkin joka tapauksessa riippuvainen tästä kaikesta... En ole aikaisemmin halunnut vain myöntää sitä.
Olet ihana. Siis niin tavattoman ihana!!
Voi sentään, kun eilen sulle äksyilin... Anteeksi siitä. Oli vain niin huono päivä. Tänään on luultavasti parempi. Sä voit koska tahansa ottaa muhun puhelimitse yhteyttä, sitä en kiellä! Ja anteeksi vielä kerran kulta ihana, kun mä eilen olin huonolla tuulella. Pidän susta. Ihan kamalasti! Hyvin usein on ollut sua ikävä... Toivottavasti sä pystyt antamaan anteeksi mulle nämä mun mielenvaihtelut. Pystytkö??
Nyt menen... tarvin sua! Älä unohda sitä.- mitäpä tuosta
kaikki käy ~ ei haittaa.
- .................
mitäpä tuosta kirjoitti:
kaikki käy ~ ei haittaa.
ymmärrät minua :)
- ...................
................. kirjoitti:
ymmärrät minua :)
psyykkisesti sairas.....................................
- ........
................... kirjoitti:
sinäkö? Oletko theDragonLord, joka tuon kirjoitit?
- .........
........ kirjoitti:
ajattelin vain siitä, kun thedragonlord kirjoittaa tälle palstalle niin usein että hän olisi tuon kirjoittanut.
Vai oliko tuo kenties tarkoitettu minulle? Että minä olisin psyykkisesti sairas? - ...........................
................... kirjoitti:
kuka sitten oletkin
- olen sairas!
........ kirjoitti:
Autan kyllä sairaita ihmisiä työkseni!
Siis minä en kirjoittanut sitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1334859Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa173524Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583337Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322798Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu902533Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181843Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101462Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81418Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1351378Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267