Palstan SPEED-DATING avattu!

Jermu

ja tietokoneavusteinen hyvinkin kärsivällinen hahmo saapi työpaikan. Palkka lecuissa ja Lepakkoluolan pankkitilille maksettuna melkein kerran kuussa..
Eli sinäkö olet se palstan Dr.Philli tai Dr. Rutku, joka saattaa yhteen tälläkin palstalla kärsivät yksin tai kaksikertaisesti elävät hahmot yhteen tai peräti kahteen, jos joku niin myöhään täällä vielä heiluu.
Työhakemukset opinnäytteineen hetimiten ja muistakaa kärsivällinen ote!

30

1446

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maxelle

Valitkaa minut, valitkaa minut.

Ai miksikö?

Koska olen niin innokas!

• Jermu

riekkuu, kuin räkätin poikanen nälkäänsä...
        Jos haluat töihin, niin kärsivällisesti vaan kunnon hakemusta rustailemaan. Niiiiiiiiin!

• Maxelle
        Jermu kirjoitti:

riekkuu, kuin räkätin poikanen nälkäänsä...
        Jos haluat töihin, niin kärsivällisesti vaan kunnon hakemusta rustailemaan. Niiiiiiiiin!

erittäin hyvä ellen täydellinen

hakemus tulee hakuajan puitteissa...

(men syömään, tuli nälkä!)

• tähtitoimittaja

ai mitä?

• Jermu

palstalla kuulemma pyörii ja pöllähtelee noita yksinäisiä hahmoja pilvin pimein.
        Siitä sainkin markkinavoimallisen ajatuksen perustaa sellainen pika-teitti-klubin. Sillä katsos sitten tietokoneavusteisesti tuo tohtori outolempi hakee pariskunnalle jatkajaa eli jatkuvuutta.
        ELi yksikertai...siis yksinäiset höynäy..siis epät...siis no, sellaiset trentikkäät sinkut katsos vois ostaa tolta tsenssitohtorilta palveluksia ja se etsis jopa jollain lailla sopivan kumppanin tuollaiselle epätoiv... siis trentikkäälle palstasinkulalle.
        Eli joku riittävän epätoiv.. siis köyh.. siis pätevä ja kärsivällinen tohtori sais niinku vetää tota toimintaa (pientä muotollista korvausta vastaan siis)

• tähtitoimittaja
        Jermu kirjoitti:

palstalla kuulemma pyörii ja pöllähtelee noita yksinäisiä hahmoja pilvin pimein.
        Siitä sainkin markkinavoimallisen ajatuksen perustaa sellainen pika-teitti-klubin. Sillä katsos sitten tietokoneavusteisesti tuo tohtori outolempi hakee pariskunnalle jatkajaa eli jatkuvuutta.
        ELi yksikertai...siis yksinäiset höynäy..siis epät...siis no, sellaiset trentikkäät sinkut katsos vois ostaa tolta tsenssitohtorilta palveluksia ja se etsis jopa jollain lailla sopivan kumppanin tuollaiselle epätoiv... siis trentikkäälle palstasinkulalle.
        Eli joku riittävän epätoiv.. siis köyh.. siis pätevä ja kärsivällinen tohtori sais niinku vetää tota toimintaa (pientä muotollista korvausta vastaan siis)

eikös parittaminen ole laissa kielletty?

• Jermu
        tähtitoimittaja kirjoitti:

Niiin, ettäs tiedät, senkin epätietoinen!

• Narttu
        tähtitoimittaja kirjoitti:

Sittenhän kaikki treffipalstat ja chatit ym. olis laittomia. Ootpas tiukkis! *harkitsee löysemmän pipon kutomista tähtitoimittajalle*

• Narttu

tarvi taas täyttää? Voinks mä käyttää tätä mun aikasempaa hakemusta? Koskas mä saan tietää onks löytyny sopivaa?

Kirjoittanut: Narttu 6.2.2006 klo 17.22

mitenkäs sen nyt sanoisi ettei liikaa kehuisi (*pelkää että joku petolintu repii kirkkaat silmät päästä*).
      Muodot kohdallaan eli rinnat löytyy(*käy mittaamassa rinnanympäryksen*)noniin, siis rinnanympärys 98 cm, lantio 98 cm, vyötärö 70cm.Pituus 165 cm (siksi sellainen vähän isompi namu oliskin kiva kun itse olen keskimittainen). Vahvat puolipitkät hiukset, ihan riittävä ulkonäkö komealle miehelle:)(eihän sitä helmiä sioille).
      Oliskos ketään joka hakis sun kortistossas tällaista söpöliiniä.( *ottaa suloisimman ilmeen kasvoilleen minkä osaa*)

• Jermu

Se etsii sulle sopivaa palstaseuraa...Niiiiiiiin!
        Tolla hakemuksella ei pääse vielä tohtorinpalleille.

• Narttu
        Jermu kirjoitti:

Se etsii sulle sopivaa palstaseuraa...Niiiiiiiin!
        Tolla hakemuksella ei pääse vielä tohtorinpalleille.

Täytyy ootella että se tohtori Phili ensin palkataan ja laitetaan uutta yritystä :& *raapii päätään kärsimättömänä*

• Maxelle

Tosi kärsivällisesti täytettynä:

En oo pätevä vaan sopiva tähänkin työhön.

Paikka on siis minun?

• Maxelle

Kun saan paikan, jään välittömästi lomalle, minullahan on vielä kaikki lomat pitämättä, eikös vaan?
        :D

*odottaa toiveikkaana lomaa ja lomarahoja*

• Jermu
        Maxelle kirjoitti:

Kun saan paikan, jään välittömästi lomalle, minullahan on vielä kaikki lomat pitämättä, eikös vaan?
        :D

*odottaa toiveikkaana lomaa ja lomarahoja*

On erittäinkin positiivista, että joku jaksaa jäädä rappukäytävään käsi ojossa odotteleen jotain lomarahojaan....

• Maxelle
        Jermu kirjoitti:

On erittäinkin positiivista, että joku jaksaa jäädä rappukäytävään käsi ojossa odotteleen jotain lomarahojaan....

Jos ei tykätä niin ei sitten tupata ;D

Olisikin ollut ihan liian pätevä tähän toimeen.

*nyrpistys*

• Narttu

sä tollasta Maxelle-lusmua palkkaa siihen hommaan? Eihän täällä kukaan pääse deiteille kun se on koko ajan lomalle lähdössä:(Tai sit sun täytyy palkata pari varamiestä että aina joku on päivystämässä jos tuo lemmentuska pääsee yllättämään *saa nyt jo ahdistuskohtauksia*

• Maxelle

enkä lusmuile!
        Minkäs sille mahtaa, js aion pitää kiinni työn ainoista eduista?

Minä osisin muodostaa täällä oikeita pariskuntia, varmalla ammattitaidolla!

Minä aavistan, ketkä sopii yhteen, ketkä ei.

Esim. jermu pääsisi heti Taikiksen kanssa treffeille, ja sinä pääsisit kolmanneksi pyöräksi mukaan. Niinkuin esilinaksi etc.

• Maxelle
        Maxelle kirjoitti:

enkä lusmuile!

Esim. jermu pääsisi heti Taikiksen kanssa treffeille, ja sinä pääsisit kolmanneksi pyöräksi mukaan. Niinkuin esilinaksi etc.

turhan tarkka tuon oikeinkirjoituksen suhteen

-lisäplussaa-

• Narttu
        Maxelle kirjoitti:

enkä lusmuile!

uskotaan:)) Mut emmä kyllä mikskään essuks haluais Jermun ja Taikisen kanssa:/ Sehän olis hyvän naisen haaskausta:(*miettii kuinka tylsää olis katella niiden hömellystä*

• Jermu

Ei tollasella hakemuksella "Ota mut, oon paras" pääse kuin rappukäytävään asti. Todelliset tohtorit on nyt hakusessa, koska koko palsta huokuu yksinäisiä sinkkuja, jotka kyselevät "kenet ottaisit mukaan" ja "mitä tekisit jos". Tsenssi-tohtori ei kysele katsos muilta mitään, vaan se räppää pariskunnat erikeepperillä yhteen ja matkaan hopi hopi!

• merliNi

kun mulla om joutilasta aikaa.

Sitäpaitsi taidan olla ainoa, joka ei ole puristellut pepusta tai muualtakaan ketään.
      Tämmöinen palstavanhapiikatyyppi, eikä edes katkera*hymy*.

Muutaman pariskunnan olen alttarille asti toimittanut ja oman tamman käytin häämatkalla, tuloksena laukkipää oripoika.
      Nuo niinku suosituksista.

Karaokea laulan kans, voin vaikka toimia karaoke-emäntänä.
      Pienimuotoisen lemmenluritusbalaadin säveltäminenkin onnistuu, ehkä.

• Jermu

Noi elukaiset ei paljon eroa noista palstalla heiluvista hahmoista, joten aika vakuuttava saldo sinänsä. Okei olet kantitaattilistalla nyt.

• Jermu

Lepakkotieteen Kandi, Merliniksi, on tällä kellon sutailsulla valittu palstan uuteksi tsenssitohtoriksi. Palkka on kohtuullinen ja edut on tähtitieteellisen hyvät.
      Toi toinen ns. ehtokas, ei vaan laiskuuttaan viitsinyt edes seeveetä kirjailla, joten hää ei päässy etes eteisaulaa pitemmälle. Joku tolkku näissäkin pippaloissa pitää olla.
      Eli Merliniksi parit...siis yhtistelee parittomat parit suit sait ja saattaa siinä parillisetkin joutua pariaan vaihtamaan, jos oikein hyvä laksi käypi.

• Carmerita

..tässä olen vasta postittamassa HAKEMUKSIA.

Pitäisi sentään olla joku valitsijalautakuntani.
        NiiiiiN.

• Narttu
        Carmerita kirjoitti:

NiiiiiN.

Nyt sitten vaan töpinäks niiden parien muodostuksen kanssa!! Mutta onkos täällä miehiä tarpeeks kun tuntuu että naisia tunkee joka tuutista?
        *hätistelee tuuppivia naikkosia kohti ulko-ovea*
        Vaikka mistä mä tiedän vaikka täällä olis sellasia naisia jotka tykkää tytöistä, mutta mä en oo sellanen!
        Missäs niitä miesten hakemuksia on? Mulla on aikas selkee hakemus, vai mitä? Kaikki vaadittavat sentitkin näkyvillä:))*jää odottelemaan pieni jännityshiki kainalokuopissa*

• merliNi

on nyt vähän kiirus, mutta voihan sitä kokeilla aloittaa.
        Pukkaanko sisälleoton tähän vai arvaako siitä sutaista omaa aloitusta.
        Onhan tämä perhepalsta kuitenkin...*naputtelee yhdellä kädellä ja vähentää vaatetta toisella, hyppii yhdellä jalalla ja repii villapuseroa joka juuttuu nenään ja korviin kiinni..mmplmm..*

Perskules..vihaan korkeakauluksisia puseroita.

• Jermu
        Carmerita kirjoitti:

NiiiiiN.

Ensin vinkutaan, että ketäs sinne saarille mukaan ja sitten kun meikäläinen järkkäilee juttuja kontikseen, niin vinkutaan, että lisää aikaa..Ei tipu, senkin laiskijaiset.
        Hopi vaan nyt deittilomaketta täyttämään, tarviit sitä kohta kuitenkin...Kjäh!

• syvägurggu
        merliNi kirjoitti:

on nyt vähän kiirus, mutta voihan sitä kokeilla aloittaa.
        Pukkaanko sisälleoton tähän vai arvaako siitä sutaista omaa aloitusta.
        Onhan tämä perhepalsta kuitenkin...*naputtelee yhdellä kädellä ja vähentää vaatetta toisella, hyppii yhdellä jalalla ja repii villapuseroa joka juuttuu nenään ja korviin kiinni..mmplmm..*

Perskules..vihaan korkeakauluksisia puseroita.

Saanko syvähaistatella? Kiitos. Onnittelut virkaan valinnan johdosta. Mikä sai teidät hakemaan juuri tähän tehtävään? Uskotteko onnistuvanne yhdistämään kahtia jakautuneen (miehet ja naiset) palstan? Pelkäättekö saavanne tehtävässä pöön autin? Miksi riisuuduitte? Kiitos etukäteen.

• merliNi
        syvägurggu kirjoitti:

Saanko syvähaistatella? Kiitos. Onnittelut virkaan valinnan johdosta. Mikä sai teidät hakemaan juuri tähän tehtävään? Uskotteko onnistuvanne yhdistämään kahtia jakautuneen (miehet ja naiset) palstan? Pelkäättekö saavanne tehtävässä pöön autin? Miksi riisuuduitte? Kiitos etukäteen.

ja kiitos onnitteluista, toivottavasti ne eivät ole ennenaikaisia.

Mikä sai hakemaan..No, osallistun aina ja kaikkeen...lottoa, arpoja ja sen sellaista, osumaprosentti on aika alhainen mutta aina joskus napsahtaa.
        Kävin myös tänään vuosihuollossa ja kuulemma näytti ja tuntui ihan hyvältä.

Eeeh..tuo seuraava kyssäri on vähän johdatteleva...sanoisin, että aina löytyy purnaajia ja kaikkien toiveita on mahdoton toteuttaa..annan kuitenkin kaikkeni.

Pelkäänkö mitä..eniten tukkanuottasilla olevia naisia.

Riisuutuminen..virittäytyäkseni tunnelmaan ja vaihtaakseni ulkokamppeet vähän kevyempään asuun.
        Kiitos.

• ran-tan-plaN

Sileäkarvainen hoikahko narttukoira etsii seuraa seuraavaan juoksuun ja ehkä enempäänkin.Olen sopusuhtainen,ruskeasilmäinen ja turkkini väritys on mustaruskeaa.Korvani ovat puolipystyt ja hengitys raikas.
      Toivon kumppanilta solakkaa ulkomuotoa,leikkisyyttä ja uskallusta tehdä omia ratkaisuja ihmisistä riippumatta.
      Kuono maassa kulkijat älköön vaivautuko.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      13
      11325
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3853
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      3019
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      120
      2380
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2045
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1761
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      1006
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      780
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      725
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      699
    Aihe