Mies puhelimessa

ihmettelijä

Kun mies soittaa, on hänellä pehmeä äänensävy. Kun nainen soittaa ja mies ei ole yksin, on hänen äänensä kylmä ja kova. Hellittelysanoja nyt en odotakaan mistään jääkiekkokundien pukuhuoneesta, mutta äänensävy kyllä kummastuttaa.

nim. luulin soittaneeni väärään numeroon.

8

2158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin olen

monet kerrat nalkuttanu ukolleni, ku puhuu niin tylysti, jos soitan töihin. On se kumma, jos ei voi työkavereiden kuullen lässyttää ihan samalla tavalla kuin muutenkin. Pitää kai mennä käymään siellä työpaikalla vähän suomentamassa, että mistä tuulee ja kuka käskee.

• Sitruuna

Oma mieheni puhuu aika "viralliseen" äänensävyyn ollessaan kaveriensa kanssa liikenteessä ja töissä olleessaan myös. Joskus hän kuulostaa jopa tylyltä, mutta mikäs siinä. Meillä lepertelyt kuuluu yhteiseen aikaan kaksin eikä julkisella paikalla kailottamiseen. En itsekään halua lässyttää esimerkiksi ollessani bussissa.
        Eli vähän ymmärrystä miehille, ei se tarkoita etteikö ne teistä välitä. Jos häiritsee niin pyytäkää vaikka lähettään tekstari tai sähköposti jossa vaikka sanoo että kyllä mä sua rakastan! Tai voit puhelimessa kysyä onko ikävä ja hän voi omaan tylyyn sävyynsä vastata joo ilman että lähipiiri huomaa mitään.

• Puhelija
        Sitruuna kirjoitti:

Oma mieheni puhuu aika "viralliseen" äänensävyyn ollessaan kaveriensa kanssa liikenteessä ja töissä olleessaan myös. Joskus hän kuulostaa jopa tylyltä, mutta mikäs siinä. Meillä lepertelyt kuuluu yhteiseen aikaan kaksin eikä julkisella paikalla kailottamiseen. En itsekään halua lässyttää esimerkiksi ollessani bussissa.
        Eli vähän ymmärrystä miehille, ei se tarkoita etteikö ne teistä välitä. Jos häiritsee niin pyytäkää vaikka lähettään tekstari tai sähköposti jossa vaikka sanoo että kyllä mä sua rakastan! Tai voit puhelimessa kysyä onko ikävä ja hän voi omaan tylyyn sävyynsä vastata joo ilman että lähipiiri huomaa mitään.

..juuri näin, miehet ei yleensä kaveriporukoissa henkilökohtaisia asioita setvi, eikä halua joutua vinoilun kohteeksi hempeilystä, joten jonkunmoista "roolia" täytyy vetää, ehkä nyt tyly ei tarvi ihan olla, mutta tuolla tilanteella ei kuitenkaan todellisten tunteiden kanssa ole mitään tekemistä, samaa mieltä Sitruunan kanssa että hempeydet ovat kahdenkeskisiä.

• puhelija

..aihetta katsoa peiliin, muutama fakta, jos itse olet ikävissäsi vaikka kotona ja hempeällä päällä, miten kuvittelet että se kavereiden kanssa tai työssä oleva mies vois olla just silloin samalla taajuudella kun soitat, jos näitä puheluita vielä tulee yhtenään niin ne alkavat tuntumaan ahdistavalta kontrolloimiselta. Ei mikään ihme vaikka vähän tylyä tulisikin.

• ainahan tuo on toiminut tuolla tavalla. Mies ei puhu samalla äänellä jos muita on kuulolla, mutta miehen ääni muuttuu pehmeämmäksi kun puhuu yksin naisellensa puhelimessa.

Samaa "vikaa" on havaittavissa myös useissa naisissa.

• petti tuon takia tommonen v...

Niin,tai sitten siellä istukin toinen nainen,niin kuin itse SATTUMALTA sain selville,ja tämän takia mun EX- mies puhu mulle puhelimessa yht'äkkiä kuin joku vittumainen virranomainen auktoriteetti asiallisella paskamaisella äänen sävyllä! luulin itsekin että olin soittanut väärään numeroon mutta selvis sitten miksi se käyttäytyi puhelimessa tolleen,koska se petti mua sen exänsä kanssa!

• jos..

vaihtaisit mieheen joka välittää susta aidoisti..

• jjhjhjhj

Tunsimpa kerran erään tosi ärsyttävän tyypin. Sellaisen joka aina puuttui joka asiaan ja tiesi aina kaiken paljon paremmin (useimmiten väärässä). Tiukka ja kireä joka tavalla. Ei koskaan antanut missään periksi (edes silloin kun oli aiheuttanut ison ja kalliin katastrofin). No, aina kun se jutteli puhelimessa tyttökaverinsa kanssa, niin hirveä lässytys. Siis sellainen ylimakea ja alleviivattu. Jotenkin se lohdutti että vaikka se on oikeasti tosi inhottava, niin on siinäkin joku inhimillinen piirre. Epäilin tosin että sillä on joku teatteri päällä myös sinne suuntaan. Joka tapauksessa siinä sisäänpäin hymyillessäni totesin että tällä jutulla sai taas voimia pistää sille vastaan kun se taas yrittää pilata kaikken päivän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4919
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      173
      4861
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      90
      4360
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      117
      2710
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2688
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2227
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      32
      2134
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1900
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1811
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      90
      1806
    Aihe