Olen loukannut niskan elokuussa 05, niskalihakset ovat kipeät ja rasittuvat nopeasti. Olen käyttänyt myös niskatukea ja myös fysioterapiassa olen käynyt ilman sanottavaa apua.
Kehonrakentajat olette tunnetusti tietoisia kropasta joten pyydän, että kertoisitte kuinka vahvistaisin NISKALIHAKSIA, jotta pää pysyisi pystyssä koko päivän. Jotain tarvitsisi jo tehdä.
Niskalihakset
7
3519
Vastaukset
- xcvxc
ei kehonrakentajat yleensä niskaa erikseen treenaa, se vahvistuu maastavedon ja kyykyn ohella. mutta jos sitä erikseen pitää vahvistaa, niin taljassa se on hyvä tehdä, piuha pään ympäri ja leukaa nyökyttelemään rintaan kiinni.
- tähän sellasen
Liikkeen vinkkinä kun olankohautukset. pieneillä painoilla näin ens alkuun
- pesukarhu
Erittäin hyvä vinkki!
- semmoisen
hihnoista tehdyn "lakin", johon saa levyn kiinni. Portsarit treenasi sillä niskoja, istuen pään nyökkäyksiä, selällään maaten pään nostoja (pää penkin ulkopuolella).
- sp1234
kerro sähköpostiosoitteesi, niin katsotaan, mitä voidaan tehdä
- edi
...kaulalihaksia pitää vahvistaa, ei pelkästään niskalihaksia, kaulalihakset ovat tärkeämmät kaularangan hyvinvoinnissa ja hyvän ryhdin kannalta...eli leukaa rintalastaan vain aluksi vaikka selinmakuulla ilman mitään muuta vastusta kunnes liike menee oikein!!!
- Romo-fani
Niskahaarniska.
Saat Wrangelta www.wrange.fi
tai www.voimaharjoittelu.net
Vahvistaa niskaa ja kaulaa. Todella hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623