Minulle on kertynyt lähes 600 loma-ja pekkaspäivää
Enhän minä ehdi niitä pitämään millään koska minulla on lomaa koko loppuelämä.Jos olet Fiskarsin palveluksesa ota yhteys henkilöstöpäälikköön saat lomani sekä pekkaspäivani.
Lomat painaa!
10
386
Vastaukset
- Painonostaja
Mitä ne lomat sit painaa?
600 kg vai?
Luulis niin painavan satsin pysyvän pitämättäkin.- nylkkäri
aika mitataan minuutteina tunteina vuorokausina jne.Sanaa painaa voi taas käyttää muussakin kuin punnituksessa.Miten sinä pidät lomasi sidotko ne johonkin kiinni jos ne sinulle kiloina annetaan,entä miten pidät ruokatunnin
- Painonostaja
nylkkäri kirjoitti:
aika mitataan minuutteina tunteina vuorokausina jne.Sanaa painaa voi taas käyttää muussakin kuin punnituksessa.Miten sinä pidät lomasi sidotko ne johonkin kiinni jos ne sinulle kiloina annetaan,entä miten pidät ruokatunnin
No mä pidän nämä pakkaspäivät ensteks nii sit voin pitää ne sun pekkaspäivät.
Ruokiksen pidän pidennettynä.
Lomat yleensä menee Kankkulan kaivoon elikkäs painavaa tavaraa taitavat olla kun eivät kellu. - nylkkäri
Painonostaja kirjoitti:
No mä pidän nämä pakkaspäivät ensteks nii sit voin pitää ne sun pekkaspäivät.
Ruokiksen pidän pidennettynä.
Lomat yleensä menee Kankkulan kaivoon elikkäs painavaa tavaraa taitavat olla kun eivät kellu.tunnut olevat en tosiaan halua vinoilla.
- suomenlahteen.
Sinne kaikki muukin, merenpohjan tappava myrkky, on heitetty.
Ja syy ei tule sinulle, vaan menee ravinnepäästöjen tiliin.
Tyhmät vain ei ymmärrä että. Ravinnepäästöt antaisvat kasvua merenpohjalle. Eikä tappaisi sitä.
Mutta suomalaista on helppo huijata. Koska hyväuskoisempaa ei ole kuin suomalainen. :9- nylkkäri
ei ole tapanani vittuilla,enkä tee sitä nytkään
oletteko tosikoita vai olenko minä liian vanha seuraanne. - Jos
nylkkäri kirjoitti:
ei ole tapanani vittuilla,enkä tee sitä nytkään
oletteko tosikoita vai olenko minä liian vanha seuraanne.minulla olisi elinaikaa 600 pv, lomapäivien takia. Heittäisin ne suomenlahteen. Minne muutin ovat myrkkynsä heittäneet. Ja eläisin pidempään. :)
- nylkkäri
Jos kirjoitti:
minulla olisi elinaikaa 600 pv, lomapäivien takia. Heittäisin ne suomenlahteen. Minne muutin ovat myrkkynsä heittäneet. Ja eläisin pidempään. :)
minu pitäisi tosiaan lukea vähintään kahteen kertaan aloitukseni ja joutaisin kyllä sinne suomenlahteen hyppäämään,mutta on täällä meilläkin vesistöjä että jos tekisin sen täällä.
- ay-ihminen
niin voit pitää lomaa töissä.
Varo kuitenkin ylitöitä ja lomalta paluuta. - Fiskarssin pomo
Enää ei kannata kysellä.
Nuo viestissä mainitut lomapäivät on jo annettu eteenpäin pidettäviksi. Samalla maksettiin ao. lomarahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664