Te Suomalaiset ette ymmärrä Islamia. Islam on rauhan uskonto joka kunnioittaa kaikkia. Olin itse eilen mielenosoitukessa ja olimme kaikki rauhassa. Veljemme ovat vain kyllätyneitä teihin kun ette kunnioita uskontoamme ja lakejamme. Kaikki syntyvät muslimeina. Toivottavasti ensi vuonna rakas Muslimi veljemme pääsee eduskuntaan ja muuttaa lakia niin että saamme valtion tukea uskonnollemme niinkuin kaikki uskonnot. Ihmettelen miksi Suomessa ei ole edes muslimikouluja niinkuin Ruotsissa. Haluamme lisäksi pyhää Halal-lihaa tuoreena. Allah on suuri.
Islam Todellisuudessa
11
738
Vastaukset
- Gabriel
Minä en syntynyt muslimina, vaan minut kastettiin kristinuskoon!
- Hihhuli al Hussan
Miksi suomalaiset ei tarjonnu meille lämmin eväs ja juoma.
Suomalainen on rasisti. - Vääräuskoinen ateisti
Heh olihan hauska provo.
- Mr. Khan
huomasit...Piti ihan tulla katsomaan mitä porukka vastailee. tekee niin hyvää ;)
- Mertsi
Mitäs tänne oot tullut. Muuta takaisin islamin onnelaan?
- P.E.
> Kaikki syntyvät muslimeina.
Tämä väite on minusta äärimmäisen loukkaava. Vaadin että muslimit eivät väitä enää koskaan näin.- suomalainenmies
jos islam on niin hyvä???
minä asun suomessa, koska täällä ei sodita ja esiisäni ovat asuneet täällä ja taistelleet tämän maan aikoinaan meille.
- Kunnioitus
Minusta oli hienoa, että mielenosoitus oli rauhallinen. Mielenosoitukseen muslimeilla oli tietenkin oikeus, kun uskontoanne oli loukattu. Sen sijaan en hyväksy uhkailuja, väkivaltaa ja boikottia. Itse haluan kunnioittaa toisten uskoa ja uskontoja - mutta väkivaltaa ja sillä uhkailua en hyväksy. Minusta on rikkaus, että Suomessa asuu myös muslimeja.
- Julie
Niinhän sitä sanotaan, että Islam on rauhan uskonto mutta se, että aina tilaisuuden tullen ollaan polttamassa lippuja ja uhkailemassa hirmuteoilla juuri luo sellaisen vaikutelman, että Islam on rauhan uskonto aina vain siihen asti kun, kaikki menee muslimien mielen mukaan.
Minustakin on hienoa, että Suomessa mielenosoitukset sujuivat rauhallisesti. Väkivaltaisuudet eivät edistä tätä asiaa.
Eye for an eye makes the whole word blind. -Mahatma Gandhi - pyhä sota?
eikö ole groteskia, että rauhan uskonto julistaa terroria ylläpitävän sodan?
- Elina
Näyttäisi, että Islamin kannattajissa esiintyy enemmän kiihkoilua verrattuna muihin uskontoihin. Síksi se ei mielestäni oikein loista "rauhan uskontona"...
Luojan kiitos valtaosa muslimeista on kuitenkin järkeviä, itsenäisesti ajattelevia yksilöitä. Valitettavasti se toinen osa, joka on siis kiihkoilijoiden ohjailtavissa, mustaa koko uskonnon maineen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1264783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53422Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283220Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu792394Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91243Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41158