Millä mielellä porukka täällä

nikillinen

Joka puolella tapellaan!!!

Kahvikeskustelu:
keskustelukaruselli..
Kirjoittanut: merliNi 6.2.2006 klo 23.00

Tässä karusellissa on tullut pyörittyä jo..*laskee miettiväisenä*..parisen vuotta, välillä vinhaa vauhtia kiitäen..toisinaan taas hiljakseen katsellen ja ihmetellen.

Taikis kirjoitti hyvin.."murrosvaiheesta"..yhtäkkiä sitä herää ihmettelemään, hieman hämillään ja eksyneenä.

Carmennita kyseli jossain ketjussa, millaisena tulit ja millainen olet nyt.

Kun tulin..ketään tuskin kiinnostaa millainen olin*hymähtää*..kuitenkin sitä kuvitteli pysyvänsä aina samanlaisena.Tämmöinenhän minä olen aina ollut..moni ajattelee itsestään juuri noin.

Ei kukaan pysy elämäänsä samanlaisena, elinympäristö, kokemukset, ihmiset joiden kanssa olet tekemissä..kaikki nuo muokkaavat sinua huomaamattasi.Kenties elät elämäsi huomaamatta muutosta tai sitten yhtäkkiä seisahdut hämilläsi ihmettelemään, mitä on tapahtunut.

Mitä helkkaria minä täällä teen...Näin kävi minulle tänään.Millainen olen nyt..miten olen muuttunut.
Millainen minun pitäisi olla...sitäkään ei ole missään määritelty.Ulkopuolelta toki on aina vaatimuksia, mutta tarkkaa määritelmää ei ole olemassa, ei kenenkään kohdalla.Ne vaatimukset, mitä toiset asettavat...ovat vain heidän omien mielihalujensa ja makujensa summa.

Täällä saa kirjoitella mistä aiheesta haluaa ja kuka haluaa.Sama pätee myös siihen kenen kanssa haluaa keskustella.Kirjoittelijoita ei loppujenlopuksi kovin paljoa ole, aikaansaavuutta kylläkin ja satunnaisia matkailijoitakin..minusta ainakin tuntuu, ettei kaikki aina ole sitä miltä näyttää.Toki voin olla väärässäkin.

*huokaa*..No, kuitenkin nyt vaan tuntuu, että hauskuus on pois pyyhkäisty.Kenties se pelottava aikuistuminen tulee vähän viiveellä tai sitten tämä on jokin välivaihe, josta suunta on ainoastaan ja vain.. toivottavasti parempaan.

Enivei..ai niin Taikikselle tämmöisin terveisin..kun olen nimenomaan elämässäni selvinnyt monesta Siperiasta, uskon selviäväni myös yhdestä palstaSiperiasta..ja lisään vielä etten kohdistanut kiukkuiselta kuulostavia sanoja sinulle..hymiöiden puute vaikuttaa..*hymyilee surullisena**

Uskontopalsta:
Riitaisin palsta
Kirjoittanut: MieJami 6.2.2006 klo 08.35

Tässä on Suomi24,n riitaisin palsta, sen näin äkkipäätä olen todennut. Jatkuvasta riidasta pitävät huolen Rea, Sun-glasses, Poikalapsi, muutama ateisti ja uskovaisista herra Ritari itse. Ihmettelen missä on uskovaisten uskossa kasvu ja hengen hedelmä? Kun jättää noiden katkerien ja omilla laduillaan hiihtävien kommentit omaan arvoonsa he hiljenevät. Toisille riita on se elämän voima. Uskovainen voittaa taistelun Jumalan voiman avulla.

Maailmanmenoa:
Sitä saa mitä tilaa
Kirjoittanut: JON 1.2.2006 klo 14.00

Mielestäni kaikki tämä riehuminen ja vihanpito joka on seurannut tästä pilakuva jutusta on oikea "kunnian osoitus" länsimaalaiselle röyhkeydelle ja omahyväisyydelle. Muslimeille heidän uskonsa on pyhä asia, mikä on TAATUSTI selvä juttu kaikille länsimaille. Jos heidän uskoaan vastaan hyökätään, reaktio on usein voimakas, kuten on huomattu aikaisemminkin.

Miksi hitossa pitää mennä sohimaan ampiaispesää?

Joka ikinen torvelokin tajuaa että jos muslimeiden pyhästä hahmosta aletaan tehdä tällaista pilaa (kuvat ovat mielestäni oikeasti varsin mauttomia), niin rajua vastareaktiota on syytäkin odottaa. Se on väistämätöntä.

Mutta pohjattomassa röyhdedessään, omahyväisyydessään ja "suvaitsevaisuudessaan" länsimaalaisten on ilmeisesti aivan pakko kerjätä verta nenästään haastamalla riitaa vastaavanlaisilla tempuilla. Ja sitten ollaan muka ihmeissään siitä, että muslimit suuttuvat. Jokainen voi myöntää pois että kyseiset pilakuvat ovat selkeää provosointia islaminuskoisille. Onko pakko haastaa tahallaan riitaa?

Lopuksi: En ole muslimi, Olen Kristitty. Uskonnon nimissä tappaminen, vihan lietsonta ja kostotoimenpiteet ovat Raamattua ja Uskoani vastaan. Mielestäni kuitenkin tähän jupakkaan eivät ole syypäitä muslimit, vaan pilakuvat julkaissut taho, joka kerjää tahallaan ongelmia.

Huuhaa:
Menen ja jätän palstan, en meekkään, menenpäs en meekkään....

Ottakaas kantaa, monta on palstaa tulessa just nyt!!! Ja ne muslimit ja kaikki asiat nyt maailma on menossa sekaisin Livessäkin!!

10

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiljainen heikki

Kaiken riitelyn ja älämölyn väliin mahtuu paljon ystävällisiä ja mukavia keskuteluja.
      Hiljaisena kun kirjoittelee ja ei pidä mekkalaa yllä niin saa ystävällisiä vastauksia ja monia uusia ystäviä. Pitää vain välttää tappelijoita!

• nikillinen

Millä voi välttää riidanhaastajia kun ne on nikittömiä.
        Laittaisivat profiilinsa vaikka piiloon mutta nikittömät on laiskoja&idiootteja tai molempia, vai mikä on nikittömien motiivi tässä asiassa, koska kaikki ongelmat ovat heidän aiheuttamiaan??

• jaajsa

on pitkä tämmöistä ei

• Nick Noll

pitkä pirunteksti. Kuka muka jaksais lukee????????????????

• nikillinen
        Nick Noll kirjoitti:

pitkä pirunteksti. Kuka muka jaksais lukee????????????????

Jees, ja sanoin että joko laiskoja tai idiootteja, kun ei nikillä voi kirjottaa, joten olin oikeassa, laiskoja lukemaankin vielä!

• ykköskolli evk
        nikillinen kirjoitti:

Jees, ja sanoin että joko laiskoja tai idiootteja, kun ei nikillä voi kirjottaa, joten olin oikeassa, laiskoja lukemaankin vielä!

Nyt sentään kaikki nikittömät sentään mitään vittuilijoita ole.
        Kai se on yksi tai kaksi tyyppiä, ketä täällä ilkeilee.
        Siihen ei varmaan koskaan päästä, että kaikki kirjoittaisivat nikin kanssa.
        Nää pari ilkeilijää vaan täytyisi saada ymmärtämään, että sellaisella ilkeilyllä aiheutetaan vaan haittaa palstalle ja pelotetaan kirjoittajia pois.
        :--)))

• kylläpäs
        ykköskolli evk kirjoitti:

Nyt sentään kaikki nikittömät sentään mitään vittuilijoita ole.
        Kai se on yksi tai kaksi tyyppiä, ketä täällä ilkeilee.
        Siihen ei varmaan koskaan päästä, että kaikki kirjoittaisivat nikin kanssa.
        Nää pari ilkeilijää vaan täytyisi saada ymmärtämään, että sellaisella ilkeilyllä aiheutetaan vaan haittaa palstalle ja pelotetaan kirjoittajia pois.

vaan ns. vakkarit tahtoo lyädä luuta kurkkuun niille, jotka uutena tulee rakatulla nikillä.Eipäs kiinnostanu enää kirjotella omalla nikillä, kun ne samat vakionikkarit oli heti aina kimpussa. Alotuksiini tuli yleensä paljon vastauksia, ja juttu luisti, mut nää yhdet ja samat sai aina sen muuttumaan tappeluksi.Et tämmösiä vakkareita täällä on joukossa, joten kyllä teidän vakkareiden takia moni katoaa kun huomaa,että sama painostus alkaa heti.

• ykköskolli evk
        kylläpäs kirjoitti:

vaan ns. vakkarit tahtoo lyädä luuta kurkkuun niille, jotka uutena tulee rakatulla nikillä.Eipäs kiinnostanu enää kirjotella omalla nikillä, kun ne samat vakionikkarit oli heti aina kimpussa. Alotuksiini tuli yleensä paljon vastauksia, ja juttu luisti, mut nää yhdet ja samat sai aina sen muuttumaan tappeluksi.Et tämmösiä vakkareita täällä on joukossa, joten kyllä teidän vakkareiden takia moni katoaa kun huomaa,että sama painostus alkaa heti.

Meitä on moneen junaan.
        Kirjoittelee sitten nikin kanssa tai ilman nikkiä.

• nikitön!!

eipä paljon puristele!!

• komkompastu

sinähän kirjotit asiaa,täst uskonto riidasta. Siis todella typerää, ajattelemattomuutta, tehdä pilaa uskonnosta, joka on muinoin monia sotia aiheuttanut. Tähän maailman aikaan, kun on kaikenlaista mielenilmaisua ja taisteluita siellä sun täällä, typerää, typerää, kiristää ilmapiiriä jopa täällä likellä Suomea!Ihmiset menee helposti mukaan kaikkeen vihaan ja kostoon, maailma on sekaisin, aina syyttömät joutuu myös kärsimään.Vihan lietsonta on kuin saaste, se leviää kulovalkean tavoin."Mennään mukaan kun tuo toinenkin" ajatus saa vallan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      38
      2181
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2032
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      388
      1670
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1641
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1092
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      915
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe