Totuus

Pakkotoistosta

Mielestäni Pakkotoisto.comin verkkokaupassa on maailman parhaat tuotteet ja hinnat ovat käsittämättömän alhaiset. Keskustelupalstan tekninen toteutus, keskustelujen faktarikas sisältö ja valvonta ovat ennen näkemätöntä huipputasoa.

Mike ja Timba79 ovat oman käsitykseni mukaan 100% virheettömiä ihmisiä niin henkisellä, että fyysisellä puolella. Silloin kuin näillä on asiaa, kaikkien kannattaa kääntää huomionsa ja lukea sillä heidän viestinsä sisältö on joka ainoa kerta valaiseva, uudistava ja yliluonnollisen ihmeellinen tietovirtaus, joka kannattaa avoimin mielin ottaa vastaan. Koko sielusi puhdistuu ja ehkäpä lihasmassa alkaa jo kasvamaan pelkästään sillä valtavalla faktamäärällä, minkä aivosi yrittävät sisäistää.

Täten julistan ainakin omassa mielessäni Pakkotoisto.comin uudeksi jumalien valtakunnaksi, joiden tekemisiä ei voi missään tapauksessa kyseenalaistaa, koska absoluuttinen totuus on se ainoa ja oikea totuus, josta ei voida kiistellä. Nämä suvaitsevaiset jumalat kohtelevat kuolevaisia huomaavaisesti myymällä varsinaista jumalten ruokaa, esimerkiksi Mass Blastia. Minä olen siihen tykästynyt ja ostan niin kauan kunnes kuolema meidät erottaa.

Halusin jakaa oman henkilökohtaisen näkemykseni Pakkotoisto.comin sisällöstä ja sen toiminnasta. Voit olla eri mieltä, mutta minun mielestäni olet silloin sokea, tietämätön, harhasssa elävä ihmisparka. Näe valo ja tutustu Pakkotoisto.comiin

26

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pesukarhu

Olet varmasti tutustunut pakko.comiin silloin kun se oli ihan uusi..? Sillä tavalla olet saanut rauhassa tutustua sivustoon ennenkuin se on täyttynyt moskalla.

Itse löysin kyseisen sivuston vasta puolisen vuotta sitten ja mielestäni se on erittäin sekava kaiken sivujen sisältämän materiaalin takia.Viestejä on jättimäiset määrät ja iso määrä siitä on ihan roskaa.Tietoa sieltä ei tahdo löytää jos sattuu etsimään juuri jotain tiettyä.Varmasti sivusto sisältää paljon asiaa, mutta itsellä ei ainakaan riitä mielenkiinto siihen, että kaivelen jotain tiettyä asiaa koskien niitä vanhoja tredejä siinä toivossa, että sieltä jotain löytyisi. Pakkiksella kun sattuu olemaan sellainen sääntö, että esim aloittelijat eivät saa aloittaa uutta topicia samasta aheesta mitä on jo aikaisemmin käsitelty ja onhan se ymmärrettävää, mutta toisaalta niin väärin.

Näistä pakkiksen henkilöistä ja moderaattoreista ei ole mitään sanottavaa, ei hyvää eikä pahaa sillä en tunne heitä edes virtuaali-tasolla.
      Mutta olen pakkista lukiessani huomannut kuinka sisäänpäin kääntynyttä toiminta on (hyvin normaalia kauppa toimintaa kylläkin). Juuri se sanan vapauden kireys mikä paikassa hallitsee on suurin syy miksi en käytä pakkiksen foorumia.Lisäksi banneja on todellakin jaeltu todella herkästi milloin mistäkin joten ei houkuttele ainakaan minua rekisteröitymään, sitä paitsi yritin joskus rekisteröityä niin se ei onnistunut sillä minulle ei koskaan lähetetty vahvistus viestiä...
      Noh nyt sillä ei ole enää mitään väliä, sillä selailen nykyään ufs foorumia,body-lehden foorumia ja tätä suomi24:sta.

Mitä tulee sokeuteen niin mielestäni sellainen ihminen on sokea ketä ostaa fastin tuotteita sillä ne ovat todellakin ylihinnoiteltuja.

Mitä taas tulee Pakkotoisto.comin "maailman parhaisiin tuotteisiin" niin mainittakoon, että FAST sarjan tuotteet eivät tietääkseni ole paljon keskitason tuotteita parempia vaikka laadussa onkin tapahtunut huikeaa parannusta sitten valkoisen FAST pussi sarjan. Kuitenkin hinnat eivät ole parannusta nähneet ja esimerkiksi parin kilpailevan firman tuotteet ovat halvempia. Fast ei siis vastaa hinta/laatusuhteeltaan esimerkiksi
      boosman tasoa. Wrangelta saa myös huimia tarjouksia kun ostaa kerralla enemmän, mutta jos ei puhuta FASTIN tuotteista, niin toki pakkikselta saa myös muita hyviä tuotteita kuten Optimum nutritionin After max palkkaria ja 100% whey:ta eikä siinä mitään, mutta kun kyseiset tuotteet saa ostettua edelleen vaikka UFS:ltä halvemmalla. Siis paljon halvemmalla: oliskohan ollut peräti5 egeä halvempia molemmat pönikät ja kun tilaa Universal fitness shopista yli 60 eurolla niin ei tarvitse maksaa postimaksuja, pakkisella kyseinen raj on 200 euroa..? Että se siitä edullisuudesta.
      Mitä taas tulee mass blastiin, niin laatu on huono ja maku hyvä. Plajon sokeria ja halpoja aineosia joista kauppias/valmistaja saa hyvän hinnan, joten jokainen voi omassa pikku päässään pohtia onko tuote soveltuva urheilujuomaksi.

• määriä

tämä pesukarhu jaksaa kirjoitella. Näissä voimailuaiheisissa osioissa löytyy tekstiä ja paljon. Mäkin haluan isona ottaa kantaa kaikkeen ja paljon..mut vasta sit isona.

• dfghfdgh

Arvauksia kuka on pesukarhu?

• dfgdfgdfg
        dfghfdgh kirjoitti:

kummasti pakkotoiston haukkumisen yhteydessä aina kehutaan ufs:ää. ei liene vaikeaa arvata mistä viestit tulevat.

• dfhdfhgdfgh
        dfgdfgdfg kirjoitti:

kummasti pakkotoiston haukkumisen yhteydessä aina kehutaan ufs:ää. ei liene vaikeaa arvata mistä viestit tulevat.

Jopa lapsi arvaa mikä firma on viestien takana:)
        Totuus on kuitenkin että tällä toiminnalla ei yritys varmasti ainakaan lisää asiakkaita saa!

jos kyseessä olisi joku firman ulkopuolinen henkilö, niin varmasti olisivat kieltäneet S24:ää julkaisemasta enää kertaakaan firman nimeä täällä. No mites se mee, että koira kuoppaansa kaivaa :)

• pesukarhu
        määriä kirjoitti:

tämä pesukarhu jaksaa kirjoitella. Näissä voimailuaiheisissa osioissa löytyy tekstiä ja paljon. Mäkin haluan isona ottaa kantaa kaikkeen ja paljon..mut vasta sit isona.

Totta, olen ahkera kirjoittelija.

• pesukarhu
        dfghfdgh kirjoitti:

Virne nousi kasvoilleni kuin luin tämän "arvauksia kuka on pesukarhu" jutun. LOL! Myönnän, että käytän UFS foorumia usein, mutta en edelleenkään myy heidän tuotteitaan enkä ole millään tavalla osallisena lisäravinne bisnekseen. Fastin myyjät ym voivat minä tahansa päivänä alentaa hintojaan niin, että menevät muiden alitse ja siitä päivästä tämä karhu vaihtaa leiriä vaikka fastiin. En vain ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on jos puolustaa halvempia tuotteita.

• pesukarhu
        dfgdfgdfg kirjoitti:

Ei se UFS mitenkään täydellinen ole. Ei myymälänä eikä foorumina, mutta hinnat sopivat paremmin tälläisen köyhän karhun kukkarolle. Jaksan jauhaa näistä hinnoista sillä toivon hintakilpailua firmojen välille. Sitä taas tuskin ufs toivoo..

• fhghdsfg
        pesukarhu kirjoitti:

Virne nousi kasvoilleni kuin luin tämän "arvauksia kuka on pesukarhu" jutun. LOL! Myönnän, että käytän UFS foorumia usein, mutta en edelleenkään myy heidän tuotteitaan enkä ole millään tavalla osallisena lisäravinne bisnekseen. Fastin myyjät ym voivat minä tahansa päivänä alentaa hintojaan niin, että menevät muiden alitse ja siitä päivästä tämä karhu vaihtaa leiriä vaikka fastiin. En vain ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on jos puolustaa halvempia tuotteita.

ufs on varmaan halvimmasta päästä, mutta on monia firmoja jotka myyvät vastaavia tuotteita halvemmalla. Yleensä jossain on joku tuote halvemmalla ja sitten taas toinen vähän kalliimmalla. Mitä muita tuotemerkkejä olet käyttänyt, jos olet havimman kannalla?

• pesukarhu
        dfhdfhgdfgh kirjoitti:

Jopa lapsi arvaa mikä firma on viestien takana:)
        Totuus on kuitenkin että tällä toiminnalla ei yritys varmasti ainakaan lisää asiakkaita saa!

jos kyseessä olisi joku firman ulkopuolinen henkilö, niin varmasti olisivat kieltäneet S24:ää julkaisemasta enää kertaakaan firman nimeä täällä. No mites se mee, että koira kuoppaansa kaivaa :)

Vann ei karhu metsään. Jos lapset arvailee niin arvaukset voivat mennä pieleen.Kannattaa nyt vaan uskoa se tosiasia, että ufs henkilöstö ei tänne pahemmin kirjoittele tai niin ovat ainakin ufs foorumilla kertoneet. Esim ufs info ei tätä palstaa tietääkseni kovinkaan paljon seuraile. Tomista en sitten tiedä, mutta tuskin hänkään.Pesukarhu ei kaiva kuoppia eikä kaiva koiratkaan tässä tapauksessa.

""jos kyseessä olisi joku firman ulkopuolinen henkilö, niin varmasti olisivat kieltäneet S24:ää julkaisemasta enää kertaakaan firman nimeä täällä.""

Minkä ihmeen takia? Ja edelleenkin tuskin ufs henkilökunta on edes tietoinen näistä teksteistä.

Ja jos tämä on mielestäsi läpinäkyvää niin katsoppa peiliin, miksi ihmeessä olet niin varma että nimenomaan ufs porukat näitä viestejä tänne postaa? Ettei vaan nyt menis jonkun kilpailevan firman vainoharhaisuudeksi koko juttu. Edelleenkään ei kiinnosta pakkiksen ufs eikä muidenkaan firmojen välit vaan tuotteet!

• pesukarhu
        fhghdsfg kirjoitti:

ufs on varmaan halvimmasta päästä, mutta on monia firmoja jotka myyvät vastaavia tuotteita halvemmalla. Yleensä jossain on joku tuote halvemmalla ja sitten taas toinen vähän kalliimmalla. Mitä muita tuotemerkkejä olet käyttänyt, jos olet havimman kannalla?

Ensinnäkin kiitos asiallisesta vastauksesta.
        Jos jossain myydään tuotteita halvemmalla niin olen kiinnostunut ostamaan niitä. Olen käyttänyt wrangen/weiderin tuotteita jotka kannattavat kun ostaa isomman määrän, fastia on tullut kokeiltua, mutta ne ovat mielestäni kalliita,lisäksi leaderia,gainomaxia.. en nyt muista kaikkea mutta olen ostanut lähinnä halvimpia tuotteita ja jonkun verran keskihintaisia kokeeksi.

• pesukarhu
        pesukarhu kirjoitti:

Jos jossain myydään tuotteita halvemmalla niin olen kiinnostunut ostamaan niitä. Olen käyttänyt wrangen/weiderin tuotteita jotka kannattavat kun ostaa isomman määrän, fastia on tullut kokeiltua, mutta ne ovat mielestäni kalliita,lisäksi leaderia,gainomaxia.. en nyt muista kaikkea mutta olen ostanut lähinnä halvimpia tuotteita ja jonkun verran keskihintaisia kokeeksi.

J nyt olen käyttänyt ufs tuotteita. ufs ion92,ufs whey:ta,ufs caseiinia, evon creapure kreaa, after max palkkaria ja sen semmoista.

• hfgjhsddfgas
        pesukarhu kirjoitti:

Itse tilaan sieltä, mistä saan haluamani tuotteet edullisimmin ja mistä on muutenkin hyviä kokemuksia. esim nämä ovat muualla halvempia perushera, kreatiini, kreatiini pyruvaatti, malto, arginiini, hyvä palautumisjuoma, jne...
        Sitten ufs:lla ei ole hyviä tehonlisääjiä.

Lähinnä näistä nettikaupoista olen viime aikoina tilannut:
        http://www.go4fit.com/
        http://www.jrfitness.net/
        http://www.pakkotoisto.com/
        http://www.boosman.fi/

Karran n. vuosi sitten tilasin myös ufs:tä, nyt on jäänyt vähemmälle.

• pesukarhu
        hfgjhsddfgas kirjoitti:

Itse tilaan sieltä, mistä saan haluamani tuotteet edullisimmin ja mistä on muutenkin hyviä kokemuksia. esim nämä ovat muualla halvempia perushera, kreatiini, kreatiini pyruvaatti, malto, arginiini, hyvä palautumisjuoma, jne...

Tutkiskelen niitä hieman ja palaan sitten asiaan ;)

• pesukarhu
        hfgjhsddfgas kirjoitti:

go4fit ja boosman näyttävät sisältävän jotain mitä voisi ehkä harkita. Noista muista kahdesta en oikein löytänyt mitään, aika kalliita. Itse en tarvitse tehonlisääjiä ym vaan perusprotskut,maltot ja kreatiinit riittävät hyvin.

• No thanks
        pesukarhu kirjoitti:

go4fit ja boosman näyttävät sisältävän jotain mitä voisi ehkä harkita. Noista muista kahdesta en oikein löytänyt mitään, aika kalliita. Itse en tarvitse tehonlisääjiä ym vaan perusprotskut,maltot ja kreatiinit riittävät hyvin.

Ihmettelenpä, miksi noiden ym. neljän nettiputiikin (JR, Boosman, Pakkotoisto ja Go4Fit) tuotteista vain muutamassa kalliissa tuotteessa kerrotaan raaka-aineen valmistaja, ja missään - edes noissa muutamassa - ei kerrota kunnolla esim. heran mikrofraktiojakaumaa?

Itse en viitsi ostaa sikaa säkissä, mutta kukin tekee tietysti kuten haluaa...

• asdfasdfa
        No thanks kirjoitti:

Ihmettelenpä, miksi noiden ym. neljän nettiputiikin (JR, Boosman, Pakkotoisto ja Go4Fit) tuotteista vain muutamassa kalliissa tuotteessa kerrotaan raaka-aineen valmistaja, ja missään - edes noissa muutamassa - ei kerrota kunnolla esim. heran mikrofraktiojakaumaa?

Petri hyvä, älä taas vitsi siellä itkeä kun sullehan se uffen pulverit on ilmaisia.

• sdfsdf
        No thanks kirjoitti:

petri tykkäkö se taas siellä itkee? voi hellanlettas meidän pikku petriä kun on niin itku kurkussa.

• Sekä logiikan 101
        sdfsdf kirjoitti:

petri tykkäkö se taas siellä itkee? voi hellanlettas meidän pikku petriä kun on niin itku kurkussa.

Tavallinen kuluttaja olen kyllä, jota ottaa päähän kun ei ole kunnon kilpailua kun lähes kaikki kaupat myyvät epämääräisistä lähteistä peräisin olevaa tavaraa.

Jos tavara olisi hyvää, niin en näe mitään syytä miksei valmistajaa tai tarkkoja tietoja raaka-aineesta ilmoiteta.

Kun niitä ei siis ilmoiteta, on loogista päätellä, että tavara on mahdollisimman halvalla ostettua sekundalaatua. Halvat raaka-aineet -> kovat voitot.

VAIKKA näin sanoisi kauppias, se ei siltikään noita tosiseikkoja muuksi muuttaisi.

Myöskin noista raaka-aineista puhumisen vastustajia ei luulisi tavallisissa kuluttajissa olevan. Jollei nyt sitten jotain satunnaista fanaattisesti Pakkotoistoa kannattavaa teiniä. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä nuo siis ovat kauppiaita, jotka haluavat estää keskustelun bisnestään suojellakseen.

Luultavasti pari samaa kauppiasta on vastuussa noista kirjoituksista. Nimimerkitkin näyttävät kumman samanlaisilta. ;)

• pesukarhu
        Sekä logiikan 101 kirjoitti:

Tavallinen kuluttaja olen kyllä, jota ottaa päähän kun ei ole kunnon kilpailua kun lähes kaikki kaupat myyvät epämääräisistä lähteistä peräisin olevaa tavaraa.

Jos tavara olisi hyvää, niin en näe mitään syytä miksei valmistajaa tai tarkkoja tietoja raaka-aineesta ilmoiteta.

Kun niitä ei siis ilmoiteta, on loogista päätellä, että tavara on mahdollisimman halvalla ostettua sekundalaatua. Halvat raaka-aineet -> kovat voitot.

VAIKKA näin sanoisi kauppias, se ei siltikään noita tosiseikkoja muuksi muuttaisi.

Myöskin noista raaka-aineista puhumisen vastustajia ei luulisi tavallisissa kuluttajissa olevan. Jollei nyt sitten jotain satunnaista fanaattisesti Pakkotoistoa kannattavaa teiniä. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä nuo siis ovat kauppiaita, jotka haluavat estää keskustelun bisnestään suojellakseen.

Luultavasti pari samaa kauppiasta on vastuussa noista kirjoituksista. Nimimerkitkin näyttävät kumman samanlaisilta. ;)

Aina ovat vainoharhaisina syyttelemässä kauppiaaksi. huoh!

• Illu
        Sekä logiikan 101 kirjoitti:

Jos podet esim. jotain skitsofreniaa ja haluat ottaa selville lisäravinteista nippelitietoja ettei henkinentasapainosi järky niin ota puhelin käteen ja soita kauppiaalle/valmistajalle. Varmasti saat jokaisesta suomessa myytävästä tuotteesta kaikki haluamasi tiedot. Yleensä tietoja ei ilmoiteta koska sen katsotaan olevan turhaa ja sekoittaa vaan asiakkaita, ravintosisällöstä pitäisi selvitä kaikki olleellinen, mutta selville saa kun viitsii kysyä.

• sldfgkjlwerg
        pesukarhu kirjoitti:

Vann ei karhu metsään. Jos lapset arvailee niin arvaukset voivat mennä pieleen.Kannattaa nyt vaan uskoa se tosiasia, että ufs henkilöstö ei tänne pahemmin kirjoittele tai niin ovat ainakin ufs foorumilla kertoneet. Esim ufs info ei tätä palstaa tietääkseni kovinkaan paljon seuraile. Tomista en sitten tiedä, mutta tuskin hänkään.Pesukarhu ei kaiva kuoppia eikä kaiva koiratkaan tässä tapauksessa.

""jos kyseessä olisi joku firman ulkopuolinen henkilö, niin varmasti olisivat kieltäneet S24:ää julkaisemasta enää kertaakaan firman nimeä täällä.""

Minkä ihmeen takia? Ja edelleenkin tuskin ufs henkilökunta on edes tietoinen näistä teksteistä.

Ja jos tämä on mielestäsi läpinäkyvää niin katsoppa peiliin, miksi ihmeessä olet niin varma että nimenomaan ufs porukat näitä viestejä tänne postaa? Ettei vaan nyt menis jonkun kilpailevan firman vainoharhaisuudeksi koko juttu. Edelleenkään ei kiinnosta pakkiksen ufs eikä muidenkaan firmojen välit vaan tuotteet!

hi-hi Petri siellä taas kirjottaa pili pystyssä:)

• Se on kepulimaista
        Illu kirjoitti:

Jos podet esim. jotain skitsofreniaa ja haluat ottaa selville lisäravinteista nippelitietoja ettei henkinentasapainosi järky niin ota puhelin käteen ja soita kauppiaalle/valmistajalle. Varmasti saat jokaisesta suomessa myytävästä tuotteesta kaikki haluamasi tiedot. Yleensä tietoja ei ilmoiteta koska sen katsotaan olevan turhaa ja sekoittaa vaan asiakkaita, ravintosisällöstä pitäisi selvitä kaikki olleellinen, mutta selville saa kun viitsii kysyä.

Erittäin epätodennäköistä. Miksi kauppias tai pussittaja riskeeraisi maineensa paljastamalla heikon raaka-aineen tai epämääräisen valmistajan? Jos raaka-aineen alkuperä haluttaisiin kertoa, se mainittaisiin vähintäänkin nettisivuilla.

Vastauksesi oli juuri sellainen sumutusyritys, jota kauppiaalta voi odottaa. ;)

Jos seisot väitteesi takana, niin kysypä kokeeksi joltain kauppiaalta tai valmistajalta tarkat tiedot tuotteesta, jonka tietoja ei ole nettisivuilla tai paketissa ennettu. Vaikkapa noiden mainitsemiesi putiikkien kreatiinin alkuperä. Pane vaikka maili, ja tähän perään sitten se vastaus.

• dfgdf
        Se on kepulimaista kirjoitti:

Erittäin epätodennäköistä. Miksi kauppias tai pussittaja riskeeraisi maineensa paljastamalla heikon raaka-aineen tai epämääräisen valmistajan? Jos raaka-aineen alkuperä haluttaisiin kertoa, se mainittaisiin vähintäänkin nettisivuilla.

Vastauksesi oli juuri sellainen sumutusyritys, jota kauppiaalta voi odottaa. ;)

Jos seisot väitteesi takana, niin kysypä kokeeksi joltain kauppiaalta tai valmistajalta tarkat tiedot tuotteesta, jonka tietoja ei ole nettisivuilla tai paketissa ennettu. Vaikkapa noiden mainitsemiesi putiikkien kreatiinin alkuperä. Pane vaikka maili, ja tähän perään sitten se vastaus.

ilmeisesti petrillä ja samilla ei ole parempaa tekemistä kuin rääpiä sitä päätä täällä palstalla. uskokaa nyt jo, kaikilla on tiedossa teidän sertifikaattilässytys, joten jättäkää tämä forum ravintokeskusteluksi. olette pilanneet tämän täysin tyrkyttämällä tuotteitanne ja haukkumalla muita. joka ketjuun tungette omia juttujanne, vaikka ne eivät ketään enää kiinnosta.

• ghjjhgjh
        sdfsdf kirjoitti:

täällä tämä sama mies huutelee joka päivä petriä :D hakeudu nyt jo hoitoon!

• ltyuisryu
        ghjjhgjh kirjoitti:

täällä tämä sama mies huutelee joka päivä petriä :D hakeudu nyt jo hoitoon!

Taisi Petri juuri vastata huutoon:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      68
      2871
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe