niin millaista se on? Mustana, maidon kanssa vai miten. Itse vähän maitoa lorautan ei muuta. Nyt on vaan kahvi loppu. Eikä pääse kauppaan 4 km kävely ei nyt innosta korvatulehdusta potevan tyttärentyttären kanssa. Autokin palautuu vasta iltapäivällä kera kahvipaketin :) Mutta ei hätää, keitän edes teetä. Kateellisena lueskelen teidän kahvimakujanne.
Paras kahvi
20
693
Vastaukset
- blondi-72hki
maitoa ja sokeria ja mahdollisimman vahvana nam;) Systeri opetti minut teini-iässä juomaan mustana kun se ei ite käytä maitoa niin en saanut minäkään .. Aluksi oli pakko aina syödä jotain kun maistui pahalta ilman sokeria mutta nyt en voisi kuvitellakaan maitoa ym siihen laittavani. Koetan opettaa saman kaverilleni siinä kuitenkaan vielä onnistumatta;>
- paivansadeko
kahvitella ilman maitoa. Yhden mukillisen sain alas :) surkea kahvinjuoja taidan olla. Miten ihmeessä se maito voi niin paljon sitä makua muuttaa.
- ja siihen #
paivansadeko kirjoitti:
kahvitella ilman maitoa. Yhden mukillisen sain alas :) surkea kahvinjuoja taidan olla. Miten ihmeessä se maito voi niin paljon sitä makua muuttaa.
piku tilkka Meukkua, nuotio savun tuoksu ahhh... muuten cappuccinoa sisätiloissa
- blondi-72hki
paivansadeko kirjoitti:
sitä se kaverikin aina sanoo ettei ikinä suostu ilman maitoa juomaan mutta kun on meillä käynyt eikä ole ollut mölkkiä niin on joutunut maistamaan;) Ei oo ilmankaan voinut olla kun on laillani kahvikissa mutta eikö sitä sanota et paras ilo on vahingonilo hih ;> Ja si se kiroo kun kuulemma tahalteen jätin ostamatta maitoa ;))
- paivansadeko
blondi-72hki kirjoitti:
sitä se kaverikin aina sanoo ettei ikinä suostu ilman maitoa juomaan mutta kun on meillä käynyt eikä ole ollut mölkkiä niin on joutunut maistamaan;) Ei oo ilmankaan voinut olla kun on laillani kahvikissa mutta eikö sitä sanota et paras ilo on vahingonilo hih ;> Ja si se kiroo kun kuulemma tahalteen jätin ostamatta maitoa ;))
kumminkin teit kun maidon ostamatta jätit :)
- Yrjöwokki
blondi-72hki kirjoitti:
Että maidon kiellät toiselta.. Omaan kahvimukilliseeni tulee aina melkein puolet kuumaa maitoa. Maito pehmentää kahvin karvautta, siksi se sopii mullekin vaikka muutoin närästäisi. Olen joskus mettäreissulla juonut mustana ja hyi hitto että oli kamalaa :/
- blondi-72hki
paivansadeko kirjoitti:
kumminkin teit kun maidon ostamatta jätit :)
paljastuin;)
- blondi-72hki
Yrjöwokki kirjoitti:
Että maidon kiellät toiselta.. Omaan kahvimukilliseeni tulee aina melkein puolet kuumaa maitoa. Maito pehmentää kahvin karvautta, siksi se sopii mullekin vaikka muutoin närästäisi. Olen joskus mettäreissulla juonut mustana ja hyi hitto että oli kamalaa :/
mä silloin annan maitoa kun sitä on tai siis kaveri menee suoraan jääkaapille kun kahvia juodaan ja tarkastaa maito sekä sokeri tilanteen,meillä kun ei sokeriakaan käytetä mihinkään..
- Yrjöwokki
blondi-72hki kirjoitti:
mä silloin annan maitoa kun sitä on tai siis kaveri menee suoraan jääkaapille kun kahvia juodaan ja tarkastaa maito sekä sokeri tilanteen,meillä kun ei sokeriakaan käytetä mihinkään..
Mä jo ajattelin että onpa tiukka täti ;P Meillä on sama juttu, sokeria ei kaapista löydy kun ei tarvita. Joskus vierasvaroiksi on hommattu paketti ja sitten kriittisellä hetkellä siinä on ollutkin muurahaisyhdyskunta aterioimassa. Tarjotapa nyt sellasta kellekään.
- paivansadeko
Yrjöwokki kirjoitti:
Mä jo ajattelin että onpa tiukka täti ;P Meillä on sama juttu, sokeria ei kaapista löydy kun ei tarvita. Joskus vierasvaroiksi on hommattu paketti ja sitten kriittisellä hetkellä siinä on ollutkin muurahaisyhdyskunta aterioimassa. Tarjotapa nyt sellasta kellekään.
murkut sokeria. Meillä ei kanssa tuota sokeria löydy. Onneksi noi kaveritkin on melkein kaikki sokerittomia.
Vatsat huutaa ruokaa meillä pikkuneidillä ja mulla. Kokkaus alkakoon. Perunamuusia ja lihapullia vaan. Mutta kyllä niilläkin tiellä pysyy. - blondi-72hki
Yrjöwokki kirjoitti:
tiukka täti olenkin kun sille päälle satun mutta onhan se välillä jelpittävä kaveriakin;) Siis että maitoo tarjoon..
- welhotar53
ja hyvässä seurassa.
- Espanjassa
ja sokeria, tietysti.
- La Gorda
Sin azúcar ¡por supuesto!
Vedenkeittimellä on helppo kiehauttaa vesi... ja laittaa kuppiin puolilleen kuumaa vettä. teelusikallinen pikakahvia... sekoitus. ja maitoa niin että tulee kuppi täyteen, siis puolet maitoa... Juonti. Normaali kahvinkeitin tuskin kerkiää kunnolla edes rykäistä, kun on jo kahvi kupissa. Aina oikea määrä, ei suodatin pusseja roskis täynnä.
Runsaassa maidonkäytössä se vika että vierassa talossa tuovat yleensä niin pienellä kannulla maidon pöytään, että nekka pitää monesti täyttää, sitten ne jättää yleensä koko purkin päytään :))..ihan pakko kahvii.. niin kaakaocappuccino ja kermaa... paljon kermaa nammnamm
- parasta kahvia
puolet mukiin kahvia ja loput maitoo.
- paivansadeko
ja viimein. Kyllä maistui maailman parhaalta kahvit ja maidon kera tietenkin :)
- votsku
ehdottamasti kahvi, jossa vähän maitoa. Ei sokeria eikä missään nimessä mustana.
- komkompastu
joo mustana sokerilla. Maitomaista saa myös maitojauheesta, jos ny vieraat haluu "maidon" kans juoda. Muuten kysymyksen esittäjä, sanoit tekeväs ruokaa. Laitakko itse lihapullat vai ostatko eineksiä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558