Koska iho/akne alkaa parantua?

pilleripaketissa (minulet) lukee, että akne voi parantua ja olen nyt syönyt yhden liuskan loppuun ja ihoni on yhtä huonona kuin ennenkin. eikö vain toimi? :(
5496
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Voivat vielä hyvinkin toimia, se vain ottaa aikansa. Itellä ainakin kun söin Diane Novaa (ei ole valitettavasti kokemusta noista sun pillereistä) niin ekan liuskan jälkeen ei ollu tapahtunu mitään, tokan jälkeen ehkä pientä merkkiä parempaan päin ja vasta 3kk jälkeen ihon parannus oli selvää. Ja ehkä 4kk päästä iho oli jo täydellinen. Eli odota vielä rauhassa pari kuukautta, koska valitettavasti se kestää kauan. :(

Äänestä

Saattaa viedä pitemmänki ajan...Ite syön Diane Novaa, syöny varmaan vuoden nytte..Välillä naama on huonommas kunnos taas ja välillä se on taas silee ku mikä. Mut ruokakin tuohon naaman kuntoon vaikuttaa, rasvaset ruuat,suklaa ja niin edelleen aiheuttaa finnejä....

Äänestä
  • Johan lähti!! Alotin pari viikkoo sitten DN:n ja toinen poski täysin silee! Toisessa vielä muutama jäljellä, mut ne on niinkun jämähtäny siihen missä ne alkujaan oli, eli eivät kehittyny megaisoiksi!! Hahaaaha, perkele!! Sit vaan odottelemaan sitä päivää, kun nekin on kuivahtanu, niin johan mä juhlin!! (No siitähän voi päätellä, että ne tulee takas jos lopetan pillereiden nauttimisen)
    Vaikutti siis aika nopeesti täällä.

    Äänestä

oon syöny nyt 3 laattaa ja vasta nyt iho on suht hyvässä kunnossa (lukuun ottamatta paria pikku näppyä ja punaisia arpeja). Eli kestää muutaman kuukauden toi paraneminen, tuskin kelläkkään ihan yhdessä kuukaudessa akne lähti pillereillä. Kestäähän toi muillakin lääkkeillä kauan..

Äänestä

suosittelisin sulle Diane Novat, jotka oli alunperin aknelääke ja niitä määrätään just akneihoisille. Ja kun noissa sun pillereissä lukee että ne VOI parantaa aknen, niin ei se välttämättä tarkoita että akne parane, ja Diane Novat on paljon tehokkaammat kuin muut pillerit ja ne on kuitenkin auttanut monia! Mulla toi paraneminen alkoi heti, mut kuten sanoinkin vasta 3 laatan jälkeen iho on suht puhdas.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


kysymystä kirjoitti:

pilleripaketissa (minulet) lukee, että akne voi parantua ja olen nyt syönyt yhden liuskan loppuun ja ihoni on yhtä huonona kuin ennenkin. eikö vain toimi? :(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu