Ajattelin lähtee hakeen hienon ja siistin ladan saksasta. Oikeen sellasen 16v huippumallin ku ovat halpoja siellä. Saa pikäks aikaa hyvän auton. 110 farmarina olis jees ja vieläpä hyvännäkönen :)
Lada Saksasta!
10
1831
Vastaukset
- ja sitten
vain oitis matkaan!
- Hae vaan
niin ei tuu lian halvaks.
- 8.2.2006 klo 14.39
Älä käytä välittäjää ettei se vedä välistä....
varaa lentoliput, vuokraa auto, asu hotellissa, syö ja etsi... SEHÄN EI MAKSA MITÄÄN.
Niin äläkä vaan puhu muutakun junttisuomea....
näin minä vastaisin tolle edelliselle toopelle...
- minun ....
mielestä jopa kallistuneet viimeaikoina , aikamoisen kulttiauton maineessa nykyään euroopassa ? No ohan se kyvykkäin ja karuin maasturi edelleen mitä rakennettu on .
- joppe
Tuo diesel niva niitä ei juuri vastaan täällä tule.
http://www.mobile.de/SIDTEtB0aLq-jvS8GEM7OJN4w-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1139590646A1Iindex_cgiD1100CCarW-t-vctpLtt~BmPA1A1B20A1%81G-t-vCaMiMkMoQuSeVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100B12E14400AdAGCPKWHinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111195882940&sr_qual=G&top=1&
- Onnellinen
Kiva piristää toisten päivää omilla tulevaisuudensuunnitelmilla =) Kyllähän niitä tuontimersuja on näkyny paljon tienvarressa. Mä haen kummiskin suhtkoht uutta autoa.
- missä
ne suomimersut sitten on? ja koska niitä mersuja on Suomessa tehty? Niin, ne on varmaan ne Suomessa tehdyt, aidot suomimersut, juuri niitä joissa on ne arktisiin olosuhteisiin tarkoitetut isommat lämmityslaitteet ja penkinlämppärit..nehän ei jätä tienvarsille, vain tuontimersut jättää.
- löytyy IHAN OMA LINJA !
missä kirjoitti:
ne suomimersut sitten on? ja koska niitä mersuja on Suomessa tehty? Niin, ne on varmaan ne Suomessa tehdyt, aidot suomimersut, juuri niitä joissa on ne arktisiin olosuhteisiin tarkoitetut isommat lämmityslaitteet ja penkinlämppärit..nehän ei jätä tienvarsille, vain tuontimersut jättää.
moon ihan itte sen nähny
- .....
löytyy IHAN OMA LINJA ! kirjoitti:
moon ihan itte sen nähny
onkohan minua huijattu, kun mulle sanottiin, että tuo minun mersu on saksantuontiauto ja se ei ole jättäny tienvarsille? Voiskohan tuo olla mahollista, että se olis tehtykki sillä suomimersulinjalla..ko se ei oo ees kylmä sisältä ja siinä on takalasinlämppäriki..ja varmaan mittariaki ruuvattu ko on tuontiauto..niin mutta hei,jos se olis siltä suomimersulinjalta niin siinähän on semmonen mittari, jota ei Suomessa voi ees ruuvata. Nyt kyllä alako jännittään..voisko joku kertoa mulle totuuden?
- ari
..... kirjoitti:
onkohan minua huijattu, kun mulle sanottiin, että tuo minun mersu on saksantuontiauto ja se ei ole jättäny tienvarsille? Voiskohan tuo olla mahollista, että se olis tehtykki sillä suomimersulinjalla..ko se ei oo ees kylmä sisältä ja siinä on takalasinlämppäriki..ja varmaan mittariaki ruuvattu ko on tuontiauto..niin mutta hei,jos se olis siltä suomimersulinjalta niin siinähän on semmonen mittari, jota ei Suomessa voi ees ruuvata. Nyt kyllä alako jännittään..voisko joku kertoa mulle totuuden?
katiska on entinen Suomiauto ja viety ensin Saksaan ja sinä kiikutit sen pirun tänne takas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584