pandasilmä

..onko teillä usein pandasilmä?.. mistä johtuen?.. mulla ei oo tainnut koskaan olla ihan pandasilmää.. vaikka joskus kränää on ollutkin.. tai ehkä kerran.. eikä kyse oo mistään puolipandasta..

15

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut vain

      yhden kerran. Olin polkemapyöräl liikentees ja yhtäkkiä satula rupes hylkimään persettä ja asfaltti hyökkäs kimppuun, ja vielä vasemmalta. Naamarista nahkat kasaan, punaset nenästä, ja samointein panda, ja hirveet veripaukaumat silmien ympärille. Karsee ilmestys kyl olin, ei koko lärvissä yhtää vaaleeta paikkaa, vaan pääsääntöisesti mustana. Tuli siitä pirttiarestia kolme viikkoo, kun en kehdannu mennä esittäytyyn,et tämmönen mä ny oon, kukaan ei ois uskonu et olin selvinpäin.

      • ..ihme satula persettä hylkii?.. epäilen kyllä vahvasti että et ollu selvinpäin.. en ole koskaan tiennyt satulan hylkivän tervettä takapuolta.. siis selvää takapuolta..jos se takapuoli tässä asiassa kännissä olikin.. hmmmmmm


      • ollukkaan
        pervokki kirjoitti:

        ..ihme satula persettä hylkii?.. epäilen kyllä vahvasti että et ollu selvinpäin.. en ole koskaan tiennyt satulan hylkivän tervettä takapuolta.. siis selvää takapuolta..jos se takapuoli tässä asiassa kännissä olikin.. hmmmmmm

        kännissä, vaan tiessä oli joku ihme teräväreunanen kuoppa,juteltiin siin ajaessa, ja eipäs tullu huomioituu sitä monttua tiessä. Olin töistä menossa kotiin,ilman ravintelikierroksia, joten en mä ainakan o kännis työpaikalla. Saakos muuten jonkun työpaikalla olla kännis, jos saa, niin kertokaa heti,mä haluun semmosen paikan, siis ihan siveellisen työn parissa.


      • ollukkaan kirjoitti:

        kännissä, vaan tiessä oli joku ihme teräväreunanen kuoppa,juteltiin siin ajaessa, ja eipäs tullu huomioituu sitä monttua tiessä. Olin töistä menossa kotiin,ilman ravintelikierroksia, joten en mä ainakan o kännis työpaikalla. Saakos muuten jonkun työpaikalla olla kännis, jos saa, niin kertokaa heti,mä haluun semmosen paikan, siis ihan siveellisen työn parissa.

        ..eikä siis ollu takapuolikaan?.. no raxalla ainakin jotkut heiluu kännissä.. ja jotkut pornostarat.. eiku valkkaamaan uusi työ.. missä saa juoda.. en mä oikeestaan muita tiedä..


      • hyi sua!!!
        pervokki kirjoitti:

        ..eikä siis ollu takapuolikaan?.. no raxalla ainakin jotkut heiluu kännissä.. ja jotkut pornostarat.. eiku valkkaamaan uusi työ.. missä saa juoda.. en mä oikeestaan muita tiedä..

        Ja mä just painotin et siveellisen ammatin parissa!!!!!! Sä hittovie het jotain pornoo mulle tyrkkäät, kauhee, ja mä kun oon niin siveellinen (kiristän just nutturaa tiukemmalle),et ihan yhdellä silmällä luin tuon sun ehdotuksen tuost por,,,,kehtaa enää kirjottaa sitä sanaa,,,,,,,...!!


      • hyi sua!!! kirjoitti:

        Ja mä just painotin et siveellisen ammatin parissa!!!!!! Sä hittovie het jotain pornoo mulle tyrkkäät, kauhee, ja mä kun oon niin siveellinen (kiristän just nutturaa tiukemmalle),et ihan yhdellä silmällä luin tuon sun ehdotuksen tuost por,,,,kehtaa enää kirjottaa sitä sanaa,,,,,,,...!!

        ..sana pervo..kkikin on kovin siveellinen ja silti keskustelet mun kanssa.. seksi on tervettä.. oikein käytettynä ja joskus näytettynä.. oon pahoillani en ajattele sitä sillai.. anteeeexx


      • komkompastu
        pervokki kirjoitti:

        ..sana pervo..kkikin on kovin siveellinen ja silti keskustelet mun kanssa.. seksi on tervettä.. oikein käytettynä ja joskus näytettynä.. oon pahoillani en ajattele sitä sillai.. anteeeexx

        kyl se on, pahdasilmä helppo nakki. Kerran kapakasta tulles maan vetovoima alko vetää tiukasti puoleensa, ei auttanu hurja takakenokaan vaan päistikkaa turvalleen ruohikolle, onneks ei asfaltille tai hiekkapolulle. Siit alko pandasilmän tarina ja kesti lähes neljä pitkää viikkoo.Siin ei selittelyjä tarvinnu, kyl sen muut tajus ensi näkemältä, mistä moinen johtui!


      • komkompastu
        komkompastu kirjoitti:

        kyl se on, pahdasilmä helppo nakki. Kerran kapakasta tulles maan vetovoima alko vetää tiukasti puoleensa, ei auttanu hurja takakenokaan vaan päistikkaa turvalleen ruohikolle, onneks ei asfaltille tai hiekkapolulle. Siit alko pandasilmän tarina ja kesti lähes neljä pitkää viikkoo.Siin ei selittelyjä tarvinnu, kyl sen muut tajus ensi näkemältä, mistä moinen johtui!

        olihan se tarkotus kirjoittaa pandasilmä eikä pahkasika tai jotain sinne päin, mut asia ei mixkään muuttunu.


      • komkompastu kirjoitti:

        olihan se tarkotus kirjoittaa pandasilmä eikä pahkasika tai jotain sinne päin, mut asia ei mixkään muuttunu.

        ..ihmettelin joo pahkasikaa.. vaikka usein kapakasta tullessani tuo maanvetovoima.. magnetismi.. on vaikuttanut mutten sillä tavoin pandasilmii oo kuitenkaan hankkinut..


    • blondi-72hki

      ole ollut vielä koskaan.

      • ..kyllä sääkin vielä kerkiit..


    • emilii1

      pandat ovat niin sööttejä, etten ole raaskinut niiltä silmiä viedä.. Onkos sulla ollut kränää pandojen kanssa..? =) Ei siis puolikkaiden..

      • ..pandoilta silmiä viedä.. joo pandat sööttejä ovatkin.. mutta pandasilmä ei sovi ihmiselle.. ja ihminenhän hankkii sen ihan muulla tavoin..

        ..eli ei oo ollu kränää pandojen kanssa.. ai niin eihän pekingissä oo pandoja toukokuussa?


      • emilii1
        pervokki kirjoitti:

        ..pandoilta silmiä viedä.. joo pandat sööttejä ovatkin.. mutta pandasilmä ei sovi ihmiselle.. ja ihminenhän hankkii sen ihan muulla tavoin..

        ..eli ei oo ollu kränää pandojen kanssa.. ai niin eihän pekingissä oo pandoja toukokuussa?

        pandansilmä.. Se taitaakin olla joku jalokivi, pandansilmä. Niitä saapi ostettua kai pekingistä kesäaikaan. Vai taasko olen väärässä.. =) ?


      • emilii1 kirjoitti:

        pandansilmä.. Se taitaakin olla joku jalokivi, pandansilmä. Niitä saapi ostettua kai pekingistä kesäaikaan. Vai taasko olen väärässä.. =) ?

        ..kuullutkaan.. mutta tarkoitin eläviä pandoja.. saatan nimittäin olla menossa pekingiin toukokuussa ja tämä ei oo huuhaata.. rahasta tosin riippuu..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe