..onko teillä usein pandasilmä?.. mistä johtuen?.. mulla ei oo tainnut koskaan olla ihan pandasilmää.. vaikka joskus kränää on ollutkin.. tai ehkä kerran.. eikä kyse oo mistään puolipandasta..
pandasilmä
15
608
Vastaukset
- mut vain
yhden kerran. Olin polkemapyöräl liikentees ja yhtäkkiä satula rupes hylkimään persettä ja asfaltti hyökkäs kimppuun, ja vielä vasemmalta. Naamarista nahkat kasaan, punaset nenästä, ja samointein panda, ja hirveet veripaukaumat silmien ympärille. Karsee ilmestys kyl olin, ei koko lärvissä yhtää vaaleeta paikkaa, vaan pääsääntöisesti mustana. Tuli siitä pirttiarestia kolme viikkoo, kun en kehdannu mennä esittäytyyn,et tämmönen mä ny oon, kukaan ei ois uskonu et olin selvinpäin.
..ihme satula persettä hylkii?.. epäilen kyllä vahvasti että et ollu selvinpäin.. en ole koskaan tiennyt satulan hylkivän tervettä takapuolta.. siis selvää takapuolta..jos se takapuoli tässä asiassa kännissä olikin.. hmmmmmm
- ollukkaan
pervokki kirjoitti:
..ihme satula persettä hylkii?.. epäilen kyllä vahvasti että et ollu selvinpäin.. en ole koskaan tiennyt satulan hylkivän tervettä takapuolta.. siis selvää takapuolta..jos se takapuoli tässä asiassa kännissä olikin.. hmmmmmm
kännissä, vaan tiessä oli joku ihme teräväreunanen kuoppa,juteltiin siin ajaessa, ja eipäs tullu huomioituu sitä monttua tiessä. Olin töistä menossa kotiin,ilman ravintelikierroksia, joten en mä ainakan o kännis työpaikalla. Saakos muuten jonkun työpaikalla olla kännis, jos saa, niin kertokaa heti,mä haluun semmosen paikan, siis ihan siveellisen työn parissa.
ollukkaan kirjoitti:
kännissä, vaan tiessä oli joku ihme teräväreunanen kuoppa,juteltiin siin ajaessa, ja eipäs tullu huomioituu sitä monttua tiessä. Olin töistä menossa kotiin,ilman ravintelikierroksia, joten en mä ainakan o kännis työpaikalla. Saakos muuten jonkun työpaikalla olla kännis, jos saa, niin kertokaa heti,mä haluun semmosen paikan, siis ihan siveellisen työn parissa.
..eikä siis ollu takapuolikaan?.. no raxalla ainakin jotkut heiluu kännissä.. ja jotkut pornostarat.. eiku valkkaamaan uusi työ.. missä saa juoda.. en mä oikeestaan muita tiedä..
- hyi sua!!!
pervokki kirjoitti:
..eikä siis ollu takapuolikaan?.. no raxalla ainakin jotkut heiluu kännissä.. ja jotkut pornostarat.. eiku valkkaamaan uusi työ.. missä saa juoda.. en mä oikeestaan muita tiedä..
Ja mä just painotin et siveellisen ammatin parissa!!!!!! Sä hittovie het jotain pornoo mulle tyrkkäät, kauhee, ja mä kun oon niin siveellinen (kiristän just nutturaa tiukemmalle),et ihan yhdellä silmällä luin tuon sun ehdotuksen tuost por,,,,kehtaa enää kirjottaa sitä sanaa,,,,,,,...!!
hyi sua!!! kirjoitti:
Ja mä just painotin et siveellisen ammatin parissa!!!!!! Sä hittovie het jotain pornoo mulle tyrkkäät, kauhee, ja mä kun oon niin siveellinen (kiristän just nutturaa tiukemmalle),et ihan yhdellä silmällä luin tuon sun ehdotuksen tuost por,,,,kehtaa enää kirjottaa sitä sanaa,,,,,,,...!!
..sana pervo..kkikin on kovin siveellinen ja silti keskustelet mun kanssa.. seksi on tervettä.. oikein käytettynä ja joskus näytettynä.. oon pahoillani en ajattele sitä sillai.. anteeeexx
- komkompastu
pervokki kirjoitti:
..sana pervo..kkikin on kovin siveellinen ja silti keskustelet mun kanssa.. seksi on tervettä.. oikein käytettynä ja joskus näytettynä.. oon pahoillani en ajattele sitä sillai.. anteeeexx
kyl se on, pahdasilmä helppo nakki. Kerran kapakasta tulles maan vetovoima alko vetää tiukasti puoleensa, ei auttanu hurja takakenokaan vaan päistikkaa turvalleen ruohikolle, onneks ei asfaltille tai hiekkapolulle. Siit alko pandasilmän tarina ja kesti lähes neljä pitkää viikkoo.Siin ei selittelyjä tarvinnu, kyl sen muut tajus ensi näkemältä, mistä moinen johtui!
- komkompastu
komkompastu kirjoitti:
kyl se on, pahdasilmä helppo nakki. Kerran kapakasta tulles maan vetovoima alko vetää tiukasti puoleensa, ei auttanu hurja takakenokaan vaan päistikkaa turvalleen ruohikolle, onneks ei asfaltille tai hiekkapolulle. Siit alko pandasilmän tarina ja kesti lähes neljä pitkää viikkoo.Siin ei selittelyjä tarvinnu, kyl sen muut tajus ensi näkemältä, mistä moinen johtui!
olihan se tarkotus kirjoittaa pandasilmä eikä pahkasika tai jotain sinne päin, mut asia ei mixkään muuttunu.
komkompastu kirjoitti:
olihan se tarkotus kirjoittaa pandasilmä eikä pahkasika tai jotain sinne päin, mut asia ei mixkään muuttunu.
..ihmettelin joo pahkasikaa.. vaikka usein kapakasta tullessani tuo maanvetovoima.. magnetismi.. on vaikuttanut mutten sillä tavoin pandasilmii oo kuitenkaan hankkinut..
- blondi-72hki
ole ollut vielä koskaan.
- emilii1
pandat ovat niin sööttejä, etten ole raaskinut niiltä silmiä viedä.. Onkos sulla ollut kränää pandojen kanssa..? =) Ei siis puolikkaiden..
..pandoilta silmiä viedä.. joo pandat sööttejä ovatkin.. mutta pandasilmä ei sovi ihmiselle.. ja ihminenhän hankkii sen ihan muulla tavoin..
..eli ei oo ollu kränää pandojen kanssa.. ai niin eihän pekingissä oo pandoja toukokuussa?- emilii1
pervokki kirjoitti:
..pandoilta silmiä viedä.. joo pandat sööttejä ovatkin.. mutta pandasilmä ei sovi ihmiselle.. ja ihminenhän hankkii sen ihan muulla tavoin..
..eli ei oo ollu kränää pandojen kanssa.. ai niin eihän pekingissä oo pandoja toukokuussa?pandansilmä.. Se taitaakin olla joku jalokivi, pandansilmä. Niitä saapi ostettua kai pekingistä kesäaikaan. Vai taasko olen väärässä.. =) ?
emilii1 kirjoitti:
pandansilmä.. Se taitaakin olla joku jalokivi, pandansilmä. Niitä saapi ostettua kai pekingistä kesäaikaan. Vai taasko olen väärässä.. =) ?
..kuullutkaan.. mutta tarkoitin eläviä pandoja.. saatan nimittäin olla menossa pekingiin toukokuussa ja tämä ei oo huuhaata.. rahasta tosin riippuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612
