Huomenna lähden Helsingin lentokentältä vanhinta poikaani tervehtimään New Yorkissa. Palaan runsaan viikon kuluttua. Kohdelkaahan toisianne ystävällisesti! Vienkö terveisiä?
Ikävä teitä tulee
13
786
Vastaukset
- carl
ristolta terkkuja. Sano et syö hyvin ja muistaa pukeutua lämpimästi. Tuossa laurikin halusi terveisensä lähettää. Tuothan myös suomeen takas terveiset. Erityisesti Ristolle ja Laurille jotka niin lämpimin mielin ovat muistaneet.
- poika
Kai sen verran uskaltaa paljastaa, että saan tilaisuuden tavata sellaista nuorta miestä, joka on tehnyt töitä jopa Walt Disneyn yritykselle. Kerron teistä ja mahdollisesti lähetän palstalle kuulumisia hänen luota.
- carl
poika kirjoitti:
Kai sen verran uskaltaa paljastaa, että saan tilaisuuden tavata sellaista nuorta miestä, joka on tehnyt töitä jopa Walt Disneyn yritykselle. Kerron teistä ja mahdollisesti lähetän palstalle kuulumisia hänen luota.
myös, että risto on työskennellyt vuoden kerrossiivoojana kontulan lähiössä ja on tätä nykyä keskolla keskusvarastolla trukkikuskina ja keräilijänä. Laurilla taas pitkä työttömyyden jakso jatkuu, mutta hän on ollut jopa nokialla keilaniemessä töissä ja puhunut melkein itse ollilalle. Tosin hän oli vain vahtimestarina, mutta hyvässä lafkassa kuitenkin.
- poika
carl kirjoitti:
myös, että risto on työskennellyt vuoden kerrossiivoojana kontulan lähiössä ja on tätä nykyä keskolla keskusvarastolla trukkikuskina ja keräilijänä. Laurilla taas pitkä työttömyyden jakso jatkuu, mutta hän on ollut jopa nokialla keilaniemessä töissä ja puhunut melkein itse ollilalle. Tosin hän oli vain vahtimestarina, mutta hyvässä lafkassa kuitenkin.
Kiitos hauskasta viestistä. Te pojat olette aitiopaikoilla enemmän kuin minä. Teillä on elämä edessänne. Niin sitä pitääkin. Tähtäin ylös ja suunnitelma kuntoon ja ei muuta kun yrittämään.
- veliRiepu
Kyllä, vie minulta lämpimät terveiseni. Kerro, että olen ystäväsi ja veljesi Jeesuksessa.
Siunausta ja varjelusta matkaan ja muista rukouksin!
t.veliRiepu- poika
Kiitos muistamisesta. Voimia ja siunausta sinulle ja läheisillesi. Tiedän, että perillä kovasti odotetaan. Minulla on ilo kertoa terveisiä listalla kirjoittelevilta ystäviltä.
- RitariOlevainen
poika kirjoitti:
Kiitos muistamisesta. Voimia ja siunausta sinulle ja läheisillesi. Tiedän, että perillä kovasti odotetaan. Minulla on ilo kertoa terveisiä listalla kirjoittelevilta ystäviltä.
Ja muista,koneesta ei saa lähteä,ennenkuin se on laskeutunut,siunattua ja antoisaa matkaa,vie tikulle ja takulle myös terveiset !
- poika
RitariOlevainen kirjoitti:
Ja muista,koneesta ei saa lähteä,ennenkuin se on laskeutunut,siunattua ja antoisaa matkaa,vie tikulle ja takulle myös terveiset !
Voi miten mainiota! Kylläpä te olette kivoja listalaisia. Yritän tehdä Tomakselle selväksi, että RO lähetti Tikulle ja Takulle terveisiä. Teen muistiinpanoja mukaani teidän terveisistänne.
Kunpa muistaisi pysyä koneessa siihen saakka, kunnes se on kentällä ja täysin pysähtynyt!
Minä muuten tilasin Hollyn (Tomaksen naisystävä) kuntokävelemään ja hieman kaupunkia esittelemään! Katsotaan nyt, jos minun niin hyvin käy.
- johan..
Smithin Jamesille terkkuja sinne Bronxiin naapurin Villeltä.
- tode'
jos käyt times square church'issa.
- Mummeli
Vie ihmeessä terveisiä sinne suureen maalimaan.Jos nuo kaksi edellistä "poika" nimimerkillä kirjoitettua oli sinun kirjoittamiasi,niin ne oli aivan ihania ja lämmitti sydäntä.Kiitos että jaoit ne kanssamme.
Siunattua ja turvallista matkaa. - poika
Tervehdys listalaisille lentokenltä. Suomessa vielä, mutta kohta jo matkalla. Vien lämpimiä ja rakkaita terveisiä tuntemiltani ja nimimerkkien takana olevilta ystäviltä.
- poika
Tervehdys New Yorkista
Olen saapunut onnellisesti New Yorkiin. Oma poika tuli lentokentalle vastaan. Valitin hanelle terveisenne. Voimia ja iloa elamaanne.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614709Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974421- 743882
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963797Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192835- 352608
- 372512
- 242489
- 382479
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232354