Muistelen tässä, että kun Bridgetin isäksi oli ehdolla eric ja ridge, sheila meni ja vaihtoi koeputkista nimilaput, ja sekoitti niin ettei lopuksi itsekään tiennyt kumman koeputki oli kumman.
Tämän jälkeenhän testattiin muistaakseni kerran uudestaan, mutta silloinkin joku sheila tai muu sopi lääkärin tai hoitajan kanssa testin tuloksesta.
Onko tilannetta tarkemmin seurannut k&r-fani saanut varmuuden, että ridge ei ole bridgetin isä?
bridget onkin ridgen tytär?
6
1493
Vastaukset
- konseptitsekaisin
tuossa alla oli joku kysynyt melkein sanasta sanaan saman kysymyksen.voiko tämä olla enää sattumaa? kuka mun ajatukset käsikirjoittaa?!
- Rhanna
Ensimmäistä isyystestiä sotkivat Sheila ja hänen apurinsa Mike. Isäksi todettiin Ridge.
Myöhemmin Ridge löysi sitten Brookelle osoitetun kirjeen, jossa Bridgetin isyystutkimuksen tekijä, tohtori Tracy Peters, ilmoittaa saaneensa lahjusrahat. Maksoiko Brooke lääkärille miljoona dollaria Ridgen nimestä? Brooke itseei tiedä rahoista eikä kirjeestä mitään.
Ridge ja Eric joutuivat uusiin isyysteihin. Niiden mukaan Bridgetin biologinen isä oli Eric. Bridget sai tietää biologisen isänsä.- konseptitsekaisin
Olen muistellut että sheila olisi tuota toistakin testiä pyrkinyt manipuloimaan, mutta kyllä kai se on uskottava.
Amerikkalainen kaksinaismoralistinen yleisö ei varmaan hyväksyisi juonikuviota, jossa ridge olisi kiihoittunut biologisesta tyttärestään, joten terve järkikin sen sanoo ettei bell sellaisia kirjoita.
Rutsauksen rajoilla kuitenkin mennään kun parikymmentä vuotta siskona pidetty typykkä alkaa kiinnostamaan. - se itse
konseptitsekaisin kirjoitti:
Olen muistellut että sheila olisi tuota toistakin testiä pyrkinyt manipuloimaan, mutta kyllä kai se on uskottava.
Amerikkalainen kaksinaismoralistinen yleisö ei varmaan hyväksyisi juonikuviota, jossa ridge olisi kiihoittunut biologisesta tyttärestään, joten terve järkikin sen sanoo ettei bell sellaisia kirjoita.
Rutsauksen rajoilla kuitenkin mennään kun parikymmentä vuotta siskona pidetty typykkä alkaa kiinnostamaan.Mä olen se jonka huomasit kysyneen aiemmi samaa asiaa ja olen sun kanssa samaa mieltä, että sitä toistakin testiä kähmittiin... olen siitä varma, että tulevaisuudessa selviää, että Ridge onkin isä!
- Rhanna
se itse kirjoitti:
Mä olen se jonka huomasit kysyneen aiemmi samaa asiaa ja olen sun kanssa samaa mieltä, että sitä toistakin testiä kähmittiin... olen siitä varma, että tulevaisuudessa selviää, että Ridge onkin isä!
Jenkeissähän nousi aikanaan kauhea haloo, silloin kun Jennifer Finnigan vielä esitti Bridgetiä, kun Taylorin kuoleman jälkeen Ridgen ja Bridgetin välille ryhdyttiin kehittelemään säpinää. Muistatte varmaan? Joka tapauksessa siinä vaiheessa Bell joutui laittamaan käsikirjoituksen uusiksi, kun jenkit eivät hyvällä katsoneet että Ridge kiinnostui Bridgetistä, joka oli hänen ex-tyttärensä, ex-siskopuolensa, ex-tytärpuolensa, mahdollisesti tuleva tytärpuoli...jne. En jaksa enää uskoa että Bell pistäisi tuosta asiasta käsikirjoituksen uusiksi, taitaisi mies kaivaa silloin omaa hautaansa :)
- Sama
CBS:hän lopettaa sarjan v. 2007!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663803- 703328
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963230Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no942227- 352138
- 241999
- 361989
- 381969
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231874