Keskusteltaisiinko

tästä?

14

503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnen

on löytänyt. Ei keskustella.

• asia jotenkin

liikaa sinua itseäsi?Mistä haluaisit keskustella?

• varmaan totta

-Oikeastaa tää nyt ei liity suoranaisesti olleskaan tuohon sinun tekstiin, mutta satunpa tietämään että chat on myöskin saanut aikaiseksi näitä avioeroja!! Omassa tiedossani on kolme täysin "varmaa tapausta", jossa chattaaminen, miitissä "vieraissa" käyminen tm. tapailu tämän "chatystävän" kanssa onkii lopulta aiheuttanut avioeron!!
      No, ehkei tällainen liitto luonnollisestikaan ole ollut toimiva sillä hetkellä kun ko. henkilöt ovat "hairahtaneet", se myönnettäköön.
      Toisaalta, kaikissa näissä kolmessa tietämässäni tapauksessa ei myöskään nämä chatsuhteet ole kauaa kestäneet, ja kuinka ollakkaan...Tuleva "kokelas" löytyy jälleen mistäpä muualta kuin chatista. Ja valitettavaa, ja minun mielestä ikävää on se, että ko. henkilöt ovatkin pian "läpikäyneet" useita chatukkoja/akkoja.-

Aika harvat varmaan päätyvät yhteen mutta varmaan näitäkin on?Tiedättekö yhtään paria jotka ovat päätyneet asumaan yhdessä?Minä en.

• kipparinoma

Onnellisesti asuvat ystäväni yhdessä....Ja rakkautta riittää:o))))

• se nikistä
        kipparinoma kirjoitti:

Onnellisesti asuvat ystäväni yhdessä....Ja rakkautta riittää:o))))

päätellen vai onko suhteenne vielä 'vaiheessa'?

• kipparinoma
        se nikistä kirjoitti:

päätellen vai onko suhteenne vielä 'vaiheessa'?

vaiheessa....Ystävistäni kerroin;o)))))))

Mä en chateissä liikuskele,siksi se kulttuuri minulle vieras...Olen huuhaauskollinen;o)))))

• Itse pidän
        kipparinoma kirjoitti:

vaiheessa....Ystävistäni kerroin;o)))))))

Mä en chateissä liikuskele,siksi se kulttuuri minulle vieras...Olen huuhaauskollinen;o)))))

tällaisia keskustelufoorumeita vastaavanlaisina vaikkakin hitaampitempoisempaa vuoropuhelua.

• kipparinoma
        Itse pidän kirjoitti:

tällaisia keskustelufoorumeita vastaavanlaisina vaikkakin hitaampitempoisempaa vuoropuhelua.

hektistä minulle:o)))
        Mä en hakenut "oikeaa" seuraa,kun eksyin huuhaalle vuosi sitten...Itseasiassa naureskelin ns chattisuhteille....No sellaisiin kkokeiluihin en kykkö itse kykenisi....:o)

• eronnut juuri
        kipparinoma kirjoitti:

hektistä minulle:o)))
        Mä en hakenut "oikeaa" seuraa,kun eksyin huuhaalle vuosi sitten...Itseasiassa naureskelin ns chattisuhteille....No sellaisiin kkokeiluihin en kykkö itse kykenisi....:o)

vai harkitsitko vasta eroa?Saiko huuhaa sinuun uutta voimaa jaksaa hakea eroa/tai jaksoit erovaiheen?Sait nettiystäviä joilta sait voimaa.Tuo sinun viimeinen lauseesi on aika huuhaata jonka ymmärtää tai sitten ei.

• kipparinoma
        eronnut juuri kirjoitti:

vai harkitsitko vasta eroa?Saiko huuhaa sinuun uutta voimaa jaksaa hakea eroa/tai jaksoit erovaiheen?Sait nettiystäviä joilta sait voimaa.Tuo sinun viimeinen lauseesi on aika huuhaata jonka ymmärtää tai sitten ei.

pikkupiru istuu taas olallani...blondiii....leikkii taas kirjoitustaidotonta...:o/

Olin todella väsynyt ja eksyksissä...Henkisesti hurjan yksin...lukossa...Sain voimaa kirjoitellessani huuhaalle....annoin tajunnan virrata...Huuhaa oli minulle mielen kaatopaikka...Paikka vain minulle...Ilman että minulta vaadittiin mitään:o))

Mun eroprosessini alkoi jo vuosia sitten...jämähti vaiheeseen...jotai....Nyt parempaan menossa kaikenaikaa:o))

• koukkuun tähän
        kipparinoma kirjoitti:

pikkupiru istuu taas olallani...blondiii....leikkii taas kirjoitustaidotonta...:o/

Olin todella väsynyt ja eksyksissä...Henkisesti hurjan yksin...lukossa...Sain voimaa kirjoitellessani huuhaalle....annoin tajunnan virrata...Huuhaa oli minulle mielen kaatopaikka...Paikka vain minulle...Ilman että minulta vaadittiin mitään:o))

Mun eroprosessini alkoi jo vuosia sitten...jämähti vaiheeseen...jotai....Nyt parempaan menossa kaikenaikaa:o))

vai tuletko aina tänne kun tunnet itsesi henkisesti hurjan yksinäiseksi?

• kipparinoma
        koukkuun tähän kirjoitti:

vai tuletko aina tänne kun tunnet itsesi henkisesti hurjan yksinäiseksi?

huuhaalla,kun tunnen olevani henkisesti yksin...Niin olen sen kokenut....Nykyisin yhä vähemmän:o)))

En ole helposti addiktoituva tyyppi...Hyvin lojaali ja sitoutuva kuitenkin:o)))

Mikä on Sinun suhteesi...vaikka tähän palstaan?

• tällöin kun
        kipparinoma kirjoitti:

huuhaalla,kun tunnen olevani henkisesti yksin...Niin olen sen kokenut....Nykyisin yhä vähemmän:o)))

En ole helposti addiktoituva tyyppi...Hyvin lojaali ja sitoutuva kuitenkin:o)))

Mikä on Sinun suhteesi...vaikka tähän palstaan?

on sellaista aikaa.Olisi ihan mukava keskustella syvemminkin kaikkia asioita kaikkien kanssa mutta kuten näet niin ei tähänkään moni tullut keskustelemaan.Kiitos sinulle aktiivisuudestasi ja voit kyllä poistaa vastauksesi jos siltä tuntuu.Taidan mennä tekemään jotain muuta nyt kun ei jaksa enää keksiä kirjoitettavaa tai kysyttävää.Oikein mukavaa jatkoa ja kaikkea hyvää elämällesi.

• kipparinoma
        tällöin kun kirjoitti:

on sellaista aikaa.Olisi ihan mukava keskustella syvemminkin kaikkia asioita kaikkien kanssa mutta kuten näet niin ei tähänkään moni tullut keskustelemaan.Kiitos sinulle aktiivisuudestasi ja voit kyllä poistaa vastauksesi jos siltä tuntuu.Taidan mennä tekemään jotain muuta nyt kun ei jaksa enää keksiä kirjoitettavaa tai kysyttävää.Oikein mukavaa jatkoa ja kaikkea hyvää elämällesi.

samoin Sinulle:o)) En ole vastausten poisto tuulella:o))) Mä luen hyvää kirjaa....Kirjat myös tärkeä henkireikä elämässäni:o))) Kaikkea hyvää...elämääsi:o)

Aina-Ilona

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4771
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3402
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3210
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2649
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      76
      2385
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1404
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1265
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1148
    Aihe