Minä en, joten ehdotan veromuutosta....eli kuka haluaa heitä rahoittaa, ilmaiskoon sen verotuksen yhteydessä! Minä en...rahani saa mennä kotimaahan, eis muualle!
Kuka haluaa maksaa muslimeiden olemisesta maassamme...?
8
393
Vastaukset
- bibbo
Mitä pahaa muslimeissa on ? He ovat parempia kun me! Painu sää sun mielipiteiden kanssa hautaan, tai maksa niille! Siis?! tuliko mieleesi, Että he eivät ole nii rikkaita kun sinä! kiittämätön!M'ä maksaisin jos vaan voisin, antaisit omaisuuteni niille, jos voisin. mutta jos sä et niin pientä murto osaa voi rahoistas antaa, niin ...ajattele, että tusdkin ne suomeen omasta tahdosta tulivat! niillä on niin huono olla siellä köyhyydessä, ja sodassa, mieti sitä ennenku tuut haukkuu ja valittaa muslimeista!!!!?
- outo...
Siis muslitko on oikeassa? Höh! Taidat olla muslimi itse kun noin vaikeaa väität.
KYllä mun mielestä jokainen joka tänne tulee on työntekovelvollinen. Siis, jos apua saat, teet sen eteen jotain. esim. vaikka yleisten tilojen ja puistojen siivousta ym, ym.
Sitten täydelleinen ilmoittautumispakko, raportin teko. Niitä on tarkkailtava. Esim. ne Somalit, jotka oikeasti apua tarvitsevat, eivät ole täällä. Nimittäin apua tarvitsevilla ei ole varaa matkustaa suomeen! Emme tarvitse lisää sosiaalitapauksia. Meillähän on jo ennestään omat velvotteet romaaneja kohtaan. Pidetään niistä ensin huolta. - pikkupietari
outo... kirjoitti:
Siis muslitko on oikeassa? Höh! Taidat olla muslimi itse kun noin vaikeaa väität.
KYllä mun mielestä jokainen joka tänne tulee on työntekovelvollinen. Siis, jos apua saat, teet sen eteen jotain. esim. vaikka yleisten tilojen ja puistojen siivousta ym, ym.
Sitten täydelleinen ilmoittautumispakko, raportin teko. Niitä on tarkkailtava. Esim. ne Somalit, jotka oikeasti apua tarvitsevat, eivät ole täällä. Nimittäin apua tarvitsevilla ei ole varaa matkustaa suomeen! Emme tarvitse lisää sosiaalitapauksia. Meillähän on jo ennestään omat velvotteet romaaneja kohtaan. Pidetään niistä ensin huolta.KATOKAA MONTAKO MAATA ON SOMALIAN JA SUOMEN VÄLISSÄ .NÄÄ ON PUMEJA JOTKA KÄYTÄVÄT YKSIN KERTAISIA SUOMALAISIA HYYSÄREITÄ HYVÄKSEEN
JA NAURAVAT SUOMALAISTEN YKSIN KERTAISELLE TYPERYYDELE NIIN KUN TARJA HALOSEN KANATAJAT
PITÄVÄT HEISTÄ HYVÄÄ HUOLTA.AI AI KYLLÄ NYT
SETALAISET OVAT ONESAAN KUN SAIVAT MIELEISENSÄ
MAAN ÄIDIN,VOIHAN ITKU - hah hah
Muslimit tappaa, muslimit mellakoi, muslimit ovat terroristeja, muslimit ovat tekopyhää porkukkaa. Pyllistätte turhaan 5 kertaa päivässä. Uskovaisten pitäisi olla lempeää porukkaa ei tuommoisia verenhimoista porukkaa. Allah rankaiseen tuollaiset mellakat.
- hoono soomi on soomaalii
pikkupietari kirjoitti:
KATOKAA MONTAKO MAATA ON SOMALIAN JA SUOMEN VÄLISSÄ .NÄÄ ON PUMEJA JOTKA KÄYTÄVÄT YKSIN KERTAISIA SUOMALAISIA HYYSÄREITÄ HYVÄKSEEN
JA NAURAVAT SUOMALAISTEN YKSIN KERTAISELLE TYPERYYDELE NIIN KUN TARJA HALOSEN KANATAJAT
PITÄVÄT HEISTÄ HYVÄÄ HUOLTA.AI AI KYLLÄ NYT
SETALAISET OVAT ONESAAN KUN SAIVAT MIELEISENSÄ
MAAN ÄIDIN,VOIHAN ITKUjep
- bibbo
outo... kirjoitti:
Sitten täydelleinen ilmoittautumispakko, raportin teko. Niitä on tarkkailtava. Esim. ne Somalit, jotka oikeasti apua tarvitsevat, eivät ole täällä. Nimittäin apua tarvitsevilla ei ole varaa matkustaa suomeen! Emme tarvitse lisää sosiaalitapauksia. Meillähän on jo ennestään omat velvotteet romaaneja kohtaan. Pidetään niistä ensin huolta.kyllä ne ettii töitä!!!et kai saä sitte maksa työttömillekkään suomalaisille!
Onko tää palsta sitten muslimeilta kielletty?! Romaanit JA muslimit JA ulko maalaiset on tervetuleita!
JOkaisen pitää kuules antaa elää, ei ne ehkä siellä sodassa eläis. jos sulla ois suvussa joku muslimi, sä oisit samaa mieltä!RRRRRASISTI!!!! - bibbo
hah hah kirjoitti:
Muslimit tappaa, muslimit mellakoi, muslimit ovat terroristeja, muslimit ovat tekopyhää porkukkaa. Pyllistätte turhaan 5 kertaa päivässä. Uskovaisten pitäisi olla lempeää porukkaa ei tuommoisia verenhimoista porukkaa. Allah rankaiseen tuollaiset mellakat.
!!!!!!!!
- gatao.m
Ehei, en halua heitä tänne. Enkä halua rahoittaa heidän oleskeluaan täällä. Tarkoitin sitä, kuka pakolaisia haluaa maksakoon heidän olemisesta täällä. Eli hyväksyn veromarkkojeni käytön omanmaalaisille...en muille, kuten en maksa kirkollekkaan....miksiköhän??? Siksi, ettei kukaan ole moisia "jumaliaan" vielä näytille tuonut...ne on vain heikon itsetunnon omaavien ihmisten ajatusmaailmaa kuolemanpelkoa vastaan..=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041216Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041014Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76958- 59845
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31782Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd100717