Lidocain-merkkinen puuduttava voide

minnie

Lidocain-merkkinen puuduttava voide. tälläista työkaveri muisteli joskus lekurilta saaneensa ja mietiskelin että tietäiskö kukaan onko reseptivapaa lääke?

11

19809

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään......

      etsin lääkeooppaalla. ei löytynyt mitään. Kirjoitko lääkkeen nimen varmasti oikein ?

      • macrodas

        Hyvä apteekkiin ostamaan lääkettä vastaamalla helppo lääketieteellisiä kysymyksiä internetin kautta ja ne antaa reseptiä online sinulle heti, jos olet hyväksytty. http://medicineronline.net/


    • -Ria-

      nestemäisenä versiona, voiteesta en menisi vannomaan, mutta varmaksi en tiedä. En usko että on reseptivapaa

      • ruisketta

        kylläkin on ja se puuduttaa,voiteesta en ole kuulu.Itselleni on annettu korvaani ko.ainetta tasapainohäiriön vuoksi.


    • nimistä

      puuduttavaa voidetta on olemassa, vaikuttava aine on prilokaiini.Voidaan käyttää esim. lapslla kyynärtaipeessa ennen verinäytteen ottoa. Lidocainia on liuoksena ja sitä käytetään esim. haavoja ommellessa mutta ruiskun ja neulan kanssa. Myös geelinä sitä löytyy jolloin sitä käytetään virtsateiden katetrointiin tai intubaatiossa liukasteena ja taidetaan sitä joissakin muissakin tapauksissa käyttää. Tässä tätä omassa työssä esiin tullutta tietoa.

      • Myös

        Lidokaiinia


      • Myös kirjoitti:

        Lidokaiinia

        Saako kyseistä lääkettä ilman reseptiä apteekista tai luontaistuotekaupoista ja paljonko suunnilleen maksaa?


      • Ole hyvä
        selkäpotilas kirjoitti:

        Saako kyseistä lääkettä ilman reseptiä apteekista tai luontaistuotekaupoista ja paljonko suunnilleen maksaa?

        EMLA on lääkevalmiste, joten sitä saa vain aptekista. Käsikaupassa myydään voidetta 5 gramman putkilona (hinta n. 9 euroa) ja laastarina (2 kpl, n. 8 euroa). Reseptillä saa sitten isompia määriä. EMLA on tarkoitettu lähinnä lasten verikokeiden oton (yms pistosten) kipua lievittämään. Sen vaikutus kohdistuu vain ihon pintakerrokseen.


      • sada
        Ole hyvä kirjoitti:

        EMLA on lääkevalmiste, joten sitä saa vain aptekista. Käsikaupassa myydään voidetta 5 gramman putkilona (hinta n. 9 euroa) ja laastarina (2 kpl, n. 8 euroa). Reseptillä saa sitten isompia määriä. EMLA on tarkoitettu lähinnä lasten verikokeiden oton (yms pistosten) kipua lievittämään. Sen vaikutus kohdistuu vain ihon pintakerrokseen.

        Do dii ennen aikainen siemensyöksy on pojilla ongelmana ;DDDDDDDDDDD


    • e

      on oikein kirjoitettu ja se on puuduttavaa voidetta, jota voi käyttää mm, ennenaikaisen siemensyöksyn hoitoon, ja on resepti vapaata

    • Anonyymi

      Entiiä mut toimii 😂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe