ATEISTIT TARVITSEVAT JUMALAA

sydämmen.usko.pelastaa

viimeistään siinävaiheessa kun ovat kuolemanporteilla. Eikö ateistinkin kannattais laittaa elämänsä ajoissa kuntoon. Ottaa Jeesus Kristus sydämeensä asumaan. Ei tarvitsisi enään miettiä, minne on matkalla, vaan tietää sydämessään olevansa kotimatkalla, kohti taivaan isän kotia. Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä, sen tien kun löytää, niin siltä tieltä ei hullukaan eksy, sanoo Jumalan sana. Ottakaa Jeesus Kristus vastaan, niin saatte syntinne anteeksi, voitte aloittaa elämänne uudelleen puhtaalta pöydältä.

Jumalan armo ja rakkaus johdattakoon teidät pelastuksen tielle, aamen. Jeesus Kristus on Herra aamen.

32

1622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veijari-77

No ei kannattaisi. Katsos kun kristinusko on vain yksi "mahdollisuus" pelastua, ja se kieltää muut kuin yhden Jumalan. Siis eräänlaista ateismia sekin. Jos ateisti haluaa maksimoida pelastusmahdollisuutensa, on hänen otettava omakseen sellaisia uskonsuuntia, jotka toisaalta lupaavat pelastuksen ja toisaalta hyväksyvät myös muut kuin yhden Jumalan/pelastumismahdollisuuden.

• Sillä meille ei ole annettu muuta nimeä, missä meidän tulisi pelastua, tuo nimi on Jeesus Kristus. Ei kukaan tule isän luokse muuten kuin minun kautani, sanoi Jeesus itse opetuslapsilleen. ota Jeesus vastaan sydämeesi, anna pelastaa itsesi, niin huomaat onko hän todella olemassa. Hän elää ja minä elän hänen kanssaan.

Jeesus Kristus on Herra, aamen.

• Rausku
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

Sillä meille ei ole annettu muuta nimeä, missä meidän tulisi pelastua, tuo nimi on Jeesus Kristus. Ei kukaan tule isän luokse muuten kuin minun kautani, sanoi Jeesus itse opetuslapsilleen. ota Jeesus vastaan sydämeesi, anna pelastaa itsesi, niin huomaat onko hän todella olemassa. Hän elää ja minä elän hänen kanssaan.

" Ei kukaan tule isän luokse muuten kuin minun kautani, sanoi Jeesus itse opetuslapsilleen."

Jeesus on osa Jumalaa. Jumala on kaikkialla -> Kaikki jotka omilla tahoillaan löytävät elämälleen tarkoituksen ja jumaluuden, kulkevat lopulta Kristus-olemuksen kautta. Ei tarvita lahkoon liittymistä, ei ajattelun rajoituksia, ei tieteellisen uteliaisuuden tukahdutusta.

• poke-man

Sillä meille ei ole annettu muuta nimeä, missä meidän tulisi pelastua, tuo nimi on Jeesus Kristus. Ei kukaan tule isän luokse muuten kuin minun kautani, sanoi Jeesus itse opetuslapsilleen. ota Jeesus vastaan sydämeesi, anna pelastaa itsesi, niin huomaat onko hän todella olemassa. Hän elää ja minä elän hänen kanssaan.

" Ei kukaan tule isän luokse muuten kuin minun kautani, sanoi Jeesus itse opetuslapsilleen."

''Ei kukaan tule gay-klubillekaan muuten kuin minun kauttani, sanoo poke-man asiakkailleen.''

Poke-man on Herra! aamen!

• peace-in-darkness

Jumalanne varmaan ymmärtää, että ihan vaan varmuuden vuoksi uskominen on erittäin itsekästä ja valheellista toimintaa.

• Tavoitteeton

tarvitsevat kristinuskon Jumalaa kuin Zeusta, Joulupukkia tai Hammaskeijuakaan.

Tietenkin jos on vaikeuksia hyväksyä oman elämän rajallisuus, voi kuvitelma iankaikkisesta elämästä tuntua lohduttavalta.

• hattiwatti

Mutta elämäni on melko hyvällä mallillaan. Sitäpaitsi olen kuleman portelilla muutaman kerran jo käynyt, eikä tullut edes mieleen että olisin siinä jumalaa tarvinnut. Tippuvassa lentokoneessa ON ateisteja...:>)

• attu

kun aloit taas parkua. Kuule! Kyllä tän onnen voi elämästä löytää ilman, että alkaa petkuttamaan itseään ja sen jälkeen vielä muita. Toki ymmärrän, että tipuit pienenä viiniämpäriin ja sait myöhemmin jeesus-kasteen, mutta kyllä tuosta alkoholismista voi toipua muutenkin. Ihan oikeesti! Koeta nyt vaan uskoa siihen taivaan isääsi ihan rauhassa ja yksin, mutta älä please ala taas hötkyilemään. Ja tosiaan: jos se raamatun teksti pitää taivaasta paikkansa, että siellä on temppelit pylväineen kultaa jne... eikä siellä ole ainoatakaan futiskentsua niin 'No Way!' ei todellakaan kiinnosta!

• Rausku

Laittakaamme kaikki elämämme 'kuntoon'. Hyväksytään elämän jumaluus, kunnioitetaan sitä.

"Ottaa Jeesus Kristus sydämeensä asumaan."

Olisi kiinnostavaa tietää:
      1) Miten kyseinen toimitus tapahtuu?
      2) Miksi se pitäisi tehdä ennen kuolemaa?

• sillä sydämen uskolla ja suun tunnustuksella pelastutan:

Kysyit kaksi tärkeää kysymystä:
        linkistä löytyy hyvä vastaus ensimmäiseen kysymykseen.

http://www.nettienkeli.info/ABC.htm

Toiseen vastaan parhaan kykyni mukaan itse, jos asia ei avudu niin laitetaan se taitamattomuuden piikkiin.

Miksi täytyy tulla uskoon ennen kuolemaa. Raamatussa puhutaan sekä taivaasta että kadotuksesta. Jumalan sanan mukaan taivaaseen ei pääse mitään syntisyyttä. Joten syntinen ihminen tarvitsee puhdistuksen sydämeen ( ettei kukaan kuvittele olevansa synnitön niin laitetaan tähänkin sananpaikka: Kaikki ovat syntiä tehneet, kaikki ovat pois pokenneet) Jumala laittoi poikansa Jeesuksen kristuksen sovittamaan ihmiskunnan synnit Golkatan keskimmäiselle ristille.( ryöväri oli muuten ensimmäinen joka otti jumalan armon vastaan ennen kuolemaansa.) Jeesuksen Kristuksen sovitustyö tuolla verisellä ristillä antoi ihmisille uudelleen mahdollisuuden tulla puhdas sydämmisiksi taivaan kansalaisiksi. Jumala katsoo parannuksen tehnyttä uskovaista poikansa sovintoveren kautta. Tässä ajassa ihmisen on tehtävä ratkaisu sen suhteen, missä aikoo viettää iäisyytensä, kuoleman jälkeen ei enään valita sioituspaikkaa, vaan päätös tehdään maanpäällisen vaelluksen aikana.

Raamattu sanoo: nyt ei siis ole kadotustuomiota niille, jotka Jeesuksessa kristuksessa ovat. Eli ystäväiseni ratkaisun avaimet ovat sinulla. Jokainen päättää omalla kohdallaan sen että seuraako Jeesusta Kristusta iankaikkiseen elämään, vai valitseeko kadotuksen...

• Rausku

sillä sydämen uskolla ja suun tunnustuksella pelastutan:

Kysyit kaksi tärkeää kysymystä:
        linkistä löytyy hyvä vastaus ensimmäiseen kysymykseen.

http://www.nettienkeli.info/ABC.htm

Toiseen vastaan parhaan kykyni mukaan itse, jos asia ei avudu niin laitetaan se taitamattomuuden piikkiin.

Miksi täytyy tulla uskoon ennen kuolemaa. Raamatussa puhutaan sekä taivaasta että kadotuksesta. Jumalan sanan mukaan taivaaseen ei pääse mitään syntisyyttä. Joten syntinen ihminen tarvitsee puhdistuksen sydämeen ( ettei kukaan kuvittele olevansa synnitön niin laitetaan tähänkin sananpaikka: Kaikki ovat syntiä tehneet, kaikki ovat pois pokenneet) Jumala laittoi poikansa Jeesuksen kristuksen sovittamaan ihmiskunnan synnit Golkatan keskimmäiselle ristille.( ryöväri oli muuten ensimmäinen joka otti jumalan armon vastaan ennen kuolemaansa.) Jeesuksen Kristuksen sovitustyö tuolla verisellä ristillä antoi ihmisille uudelleen mahdollisuuden tulla puhdas sydämmisiksi taivaan kansalaisiksi. Jumala katsoo parannuksen tehnyttä uskovaista poikansa sovintoveren kautta. Tässä ajassa ihmisen on tehtävä ratkaisu sen suhteen, missä aikoo viettää iäisyytensä, kuoleman jälkeen ei enään valita sioituspaikkaa, vaan päätös tehdään maanpäällisen vaelluksen aikana.

Raamattu sanoo: nyt ei siis ole kadotustuomiota niille, jotka Jeesuksessa kristuksessa ovat. Eli ystäväiseni ratkaisun avaimet ovat sinulla. Jokainen päättää omalla kohdallaan sen että seuraako Jeesusta Kristusta iankaikkiseen elämään, vai valitseeko kadotuksen...

Ja sitten omat näkemykseni asiasta.

1) Uskoontuloon liittyen: jos on rehellinen itselleen ja kuuntelee maailmaa ympärillään ja elämässä on innostavia tavoitteita, ihminen on jo uskossa. Ilman pahimpia fyysisiä riippuvuuksia (rahanhimo, huumeet), ilman riippuvuutta uskonnollisista ajatusmalleista.

2) Sen tarpeellisuudesta ennen kuolemaa: uskon, että on oleellista elää ja auttaa muita elämään omien kykyjensä ja kiinnostustensa mukaisesti. Haaveet/pelot kuolemanjälkeisistä olotiloista ovat aina kulttuurin sanelemia ja vallankäyttöön perustuvia. Mielestäni todellista jumaluuden tietä seuraa silloin, kun näkee helvetin ja taivaan tässä ja nyt - ei missään 'rajan takana'. Koska ehkä sellaista rajaa ei ole.

Emme tule koskaan olemaan toisella puolella, elämä on aina tällä puolella.

• hankala

Mä en usko sua =) Mitä jos sä ootki se semmonen väärä prohveetta mistä RAAMATTU varotti? Mistä mä voin tietää et sä et oo huijari? Mistä voin TIETÄÄ? Mä en kuule pist sieluuni pantix jos en oo iha varma hei DAA. Kaikki muutki sano olevas oikees. Miks just sä olsit? Hä? Miks? Kui ja mistä lähtie? Kysyn vaa nii...

• Vaan usko Jumalan sanaan ja siihen mitä siellä on kirjoitettu. Jeesus Kristus on se joka pelastaa sielun joutumasta kadotukseen. Yksikään saarnamies tai pappi tai rivi Kristitty ei pysty ketään pelastamaan, vaan se on Jumalan armoa, jos ihminen pelastuu. Usko tulee kuulemisesta, Jumalan sanan kautta. Jumalan sana on se, mikä aikaan saa uskoa sydämessä. Usko ei ole ensisijaisesti pään tuote, vaan sydämen uskoa. Usko ei sulje järkeä pois, vaan usko jatkuu siitä, mihin järki ei enään riitä. Sanoohan sana: sanoma rististä on hullutus niille jotka kadotukseen joutuvat.

• Rausku

Vaan usko Jumalan sanaan ja siihen mitä siellä on kirjoitettu. Jeesus Kristus on se joka pelastaa sielun joutumasta kadotukseen. Yksikään saarnamies tai pappi tai rivi Kristitty ei pysty ketään pelastamaan, vaan se on Jumalan armoa, jos ihminen pelastuu. Usko tulee kuulemisesta, Jumalan sanan kautta. Jumalan sana on se, mikä aikaan saa uskoa sydämessä. Usko ei ole ensisijaisesti pään tuote, vaan sydämen uskoa. Usko ei sulje järkeä pois, vaan usko jatkuu siitä, mihin järki ei enään riitä. Sanoohan sana: sanoma rististä on hullutus niille jotka kadotukseen joutuvat.

" Yksikään saarnamies tai pappi tai rivi Kristitty ei pysty ketään pelastamaan, vaan se on Jumalan armoa, jos ihminen pelastuu."

Eli aivan turhaa kierrellä lupaamassa taivaspaikkoja. Jumala kyllä tekee meistä kaikista sormia napsauttamalla uskovaisia jos niin haluaa. Mutta on ennemmin sen verran sadisti että ainakin puolet heittää helevettiin.

"Usko ei sulje järkeä pois, vaan usko jatkuu siitä, mihin järki ei enään riitä."

Siksi onkin outoa että uskovat yrittävät värvätä ihmisiä lahkoonsa "järkisyillä": varmuuden vuoksi kannattaa uskoa että ei joutuisi kadotukseen.

Minulle järki on tapa käsitellä tunteita. Järki sanoo että uskontoja on paras tarkastella kriittisesti. Ja tunne sanoo että kiihkeässä uskovaisuudessa on jotain pahasti vialla.

• Rausku kirjoitti:

" Yksikään saarnamies tai pappi tai rivi Kristitty ei pysty ketään pelastamaan, vaan se on Jumalan armoa, jos ihminen pelastuu."

Eli aivan turhaa kierrellä lupaamassa taivaspaikkoja. Jumala kyllä tekee meistä kaikista sormia napsauttamalla uskovaisia jos niin haluaa. Mutta on ennemmin sen verran sadisti että ainakin puolet heittää helevettiin.

"Usko ei sulje järkeä pois, vaan usko jatkuu siitä, mihin järki ei enään riitä."

Siksi onkin outoa että uskovat yrittävät värvätä ihmisiä lahkoonsa "järkisyillä": varmuuden vuoksi kannattaa uskoa että ei joutuisi kadotukseen.

Minulle järki on tapa käsitellä tunteita. Järki sanoo että uskontoja on paras tarkastella kriittisesti. Ja tunne sanoo että kiihkeässä uskovaisuudessa on jotain pahasti vialla.

Vaikka saarnamiehet ja muut eivät pystykkään ihmistä pelastamaan synnintieltä, niin Jumalalle ei mikään ole mahdotonta. miksi me pidämme Jumalan sanaa yllä ? vastaus on yksinkertainen. Usko tulee kuulemisesta Jumalan sanan kautta. Eli kun me pidämme Jumalan sanaa yllä niin sana vaikuttaa uskoa ihmisten sydämissä. Jumaln poika Jeesus Kristus pelastaa syntisen, kun hän kääntyy Hänen puoleensa, sillä sanoohan sana; jokainen joka avuksi huutaa Herran nimeä pelastuu. Huomasitkos tärkeää pointtia, Jeesus Kristus pelastaa, ei saarnamiehet eikä muut sitä tee; Vaan Jeesus Kristus on se Henkilö, joka on voimallinen pelastamaan syntisen.

Järki vie ihmisen metsään, mutta se joka Herraan turvaa ei häpeään Joudu.

• yksikin

Vaikka saarnamiehet ja muut eivät pystykkään ihmistä pelastamaan synnintieltä, niin Jumalalle ei mikään ole mahdotonta. miksi me pidämme Jumalan sanaa yllä ? vastaus on yksinkertainen. Usko tulee kuulemisesta Jumalan sanan kautta. Eli kun me pidämme Jumalan sanaa yllä niin sana vaikuttaa uskoa ihmisten sydämissä. Jumaln poika Jeesus Kristus pelastaa syntisen, kun hän kääntyy Hänen puoleensa, sillä sanoohan sana; jokainen joka avuksi huutaa Herran nimeä pelastuu. Huomasitkos tärkeää pointtia, Jeesus Kristus pelastaa, ei saarnamiehet eikä muut sitä tee; Vaan Jeesus Kristus on se Henkilö, joka on voimallinen pelastamaan syntisen.

Järki vie ihmisen metsään, mutta se joka Herraan turvaa ei häpeään Joudu.

hyvä syy olla pitämättä sinua miedosti ärsyttävänä pellenä?

• yksikin kirjoitti:

hyvä syy olla pitämättä sinua miedosti ärsyttävänä pellenä?

Sillä sinulla taitaa olla se aika kuukaudesta menossa, jolloin sinua tuntuu ärsyttävän pikkuasiatkin.

• mutta vain joskus

Sillä sinulla taitaa olla se aika kuukaudesta menossa, jolloin sinua tuntuu ärsyttävän pikkuasiatkin.

toivoisin, että olisi joku (vaikka Jeesus), joka pelastaisi meidät 'sydämmen uskosta!'

• mutta vain joskus kirjoitti:

toivoisin, että olisi joku (vaikka Jeesus), joka pelastaisi meidät 'sydämmen uskosta!'

Sanan siemen on kylvetty hyvään maahan, joten Jumala sinua siunatkoon ystävä.

• Ateistit tarvitsevat jumalaa yhtä paljon kuin kalat tarvitsevat polkupyörää.

"Ateistit tarvitsevat jumalaa viimeistään siinä vaiheessa kun kuolemanporteilla."

Käännös: Böö!

Markku taisi taas saada turpiin muilla palstoille, joten päätti tulla tänne kokeilemaan jäätä. Sori Markku, mutta täällä kukaan ei käänny verta, kuolemaa ja kärsimystä palvovaan kulttiisi, jota myös kristinuskoksi kutsutaan.

Valaiskoon järjen valo polkuasi

• Jelle

Sinä ihana sydämmmmen uskottuut, tuut. Tarvitset kikulia pyllyyn. Lähteepi synnit ulostemassa mukana pois.

• Atte Ateisti

Jos tänään tällä puheella uskoisin sinua, ketä minä kohta huomenna yhtä helposti uskoisin?

Yritän pysyä tiellä ja puhua totta.

• ***tuun

tuputtamaan uskoasi?

• Syvätyhmyyspuistattaa

Emmekä varsinkaan SINUA!

• Hän katsoo sinua kun heität elämäsi hukkaan. Miksi et kääntyis pois pahoilta teiltäsi ja ottais Jeesusta Kristusta elämäsi herraksi. Tee parannus kuoleista teoistasi ota elämä vastaan, elämä joka on elämisenarvoista jo tässä ajassa, saatika sitten tulevassa maailmassa.

• toisten suulla

Hän katsoo sinua kun heität elämäsi hukkaan. Miksi et kääntyis pois pahoilta teiltäsi ja ottais Jeesusta Kristusta elämäsi herraksi. Tee parannus kuoleista teoistasi ota elämä vastaan, elämä joka on elämisenarvoista jo tässä ajassa, saatika sitten tulevassa maailmassa.

puhutaan? Kyllä Jeesusta harmittaa, kun sinä vaellat pitkin keskustelupalstoja jankkaamassa, että Jeesus rakastaa yhtä jos toistakin. Sopii Jessen vain itse tulla sanomaan, jos asiaa on. Välimiehiä ei uskota.

Ai niin, ei ole jumalaa eikä jeesusta olemassa, joten sinun elämäsi niille omistetuna on ihan hukkaan heitettyä aikaa. Häirikkönä olet kyllä ihan keskilahjakas.

• toisten suulla kirjoitti:

puhutaan? Kyllä Jeesusta harmittaa, kun sinä vaellat pitkin keskustelupalstoja jankkaamassa, että Jeesus rakastaa yhtä jos toistakin. Sopii Jessen vain itse tulla sanomaan, jos asiaa on. Välimiehiä ei uskota.

Ai niin, ei ole jumalaa eikä jeesusta olemassa, joten sinun elämäsi niille omistetuna on ihan hukkaan heitettyä aikaa. Häirikkönä olet kyllä ihan keskilahjakas.

***puhutaan? Kyllä Jeesusta harmittaa, kun sinä vaellat pitkin keskustelupalstoja jankkaamassa, että Jeesus rakastaa yhtä jos toistakin. Sopii Jessen vain itse tulla sanomaan, jos asiaa on. Välimiehiä ei uskota.***
        Ihan selvästi annat ymmärtää että uskot jumalaan!

***Ai niin, ei ole jumalaa eikä jeesusta olemassa, joten sinun elämäsi niille omistetuna on ihan hukkaan heitettyä aikaa. Häirikkönä olet kyllä ihan keskilahjakas.***

sitten tuli mieleen mitä kaverit sanoo, piti leikkiä kovista!

• siino

"Jeesus Kristus on Herra"
      Kerrohan, miksi te uskovat alituiseen hoette tuota. Onko teillä niin helkutin vakava dementia, että muuten ei tämän kuvitellun jepen sukupuoli pysy mielessä?

"Ottakaa Jeesus Kristus vastaan..."
      Minä otan mieluummin vihtaan.

Semos kanssasi, höynäytetty.

• ateisti20

käynyt kuoleman porteilla jo kahdesti, enkä kummallakaan kerralla tarvinnut Jumalaa.

Ateistin ei myöskään tarvitse miettiä, minne on matkalla, koska ateisti ei kuoleman jälkeen ole matkalla minnekään. Tuolloin elämä loppuu, aivan kuin ennen syntymääkään ei ollut elämää.

• ainoa ero

Meidät erottaa syfilisuskovaisesta lähinnä se ettei hänellä ole elämää siinä syntymän ja kuoleman välissäkään.
      Sen siitä saa kun hukkaa ainoan elämänsä olemattoman tuonpuoleisen valmisteluun.

• kuppahomo

Mielenterveystoimiston huomiota

• En usko profeettaa, jonka sydämessä on kaksi ämmää :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      61
      3757
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3000
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2914
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      1970
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1125
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      949
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      108
      918
    Aihe