Silmäpussit

Merkkurio

Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa silmäpussien leikkauksista?
Olen reilut 30v nainen ja lapsesta asti kärsinyt tummista silmänalusista ja nyt vielä silmäpusseista. Vietän normaalia elämää, en polta, nukun hyvin jne.mutta silmät näyttää kuin olisi valvonut ja ryypännyt kaksi päivää putkeen.
Mä tiedän, että tämä on itsekästä, mutta saahan sitä suunnitella, jos joskus uskaltausi leikkauttamaan?

16

7607

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • ella

Mielenkiintoista ja asiallista keskustelua linkissä. Itsekin harkitsen leikkaukseen menoa, tosin yläluomia leikkauttamaan.
        Pelkään vaan jotenkin sitä leikkausta, mutta linkin puheenvuorot rohkaisivat huimasti.
        Kiitos vielä kerran.

• jännitä!
        ella kirjoitti:

Mielenkiintoista ja asiallista keskustelua linkissä. Itsekin harkitsen leikkaukseen menoa, tosin yläluomia leikkauttamaan.
        Pelkään vaan jotenkin sitä leikkausta, mutta linkin puheenvuorot rohkaisivat huimasti.
        Kiitos vielä kerran.

Yläluomileikkaus on melko rutiinia, kunhan vaan valitset suomalaisen,turvallisen klinikan. Pari viikkoa on hyvä varata toimenpiteen jälkeen mustelmien ja turvotuksen häviämiseen.Minulle tehtiin se reilu puoli vuotta sitten ja hyvin meni vaikka alussa olikin tosi kurjaa turvotusta. Minulla onnistui niin hyvin, ettei arpia näe ollenkaan. Iho luomissa on tosi ohutta ja siis paranee ilman näkyviä makkuroita.Kun valitset lääkäriä, kysy vaikka reilusti, kuka heillä tekee eniten vastaavia leikkauksia. Onnea!!

• ella
        jännitä! kirjoitti:

Yläluomileikkaus on melko rutiinia, kunhan vaan valitset suomalaisen,turvallisen klinikan. Pari viikkoa on hyvä varata toimenpiteen jälkeen mustelmien ja turvotuksen häviämiseen.Minulle tehtiin se reilu puoli vuotta sitten ja hyvin meni vaikka alussa olikin tosi kurjaa turvotusta. Minulla onnistui niin hyvin, ettei arpia näe ollenkaan. Iho luomissa on tosi ohutta ja siis paranee ilman näkyviä makkuroita.Kun valitset lääkäriä, kysy vaikka reilusti, kuka heillä tekee eniten vastaavia leikkauksia. Onnea!!

Tässä vielä mietityttää tuo Jyväskylän mahdollisuus, kun hinnat näyttävät olevan edullisempia kuin Helsingissä, jossa siis asun.

Jos hinnaneroa tulee useita satasia, voisi olla ehkä järkevintä leikkauttaa itsensä Jyväskylässä.
        Matkat yleisillä ilmeisesti satasen luokkaa ja omalla autolla ei kai uskalla lähteä ajelemaan.

Minkälaisessa tokkurassa sitä oikein on leikkauksen jälkeen? Jaksaako sitä edes istua tokkuraisena 3-4 tuntia junassa tai bussissa?
        Entäpä, jos menisin sinne omalla autolla ja yöpyisin jossain hotellissa, niin voiko jo seuraavana päivänä istua rattiin ja ajella tuon 300 kilometriä?

• tytteliisi
        ella kirjoitti:

Tässä vielä mietityttää tuo Jyväskylän mahdollisuus, kun hinnat näyttävät olevan edullisempia kuin Helsingissä, jossa siis asun.

Jos hinnaneroa tulee useita satasia, voisi olla ehkä järkevintä leikkauttaa itsensä Jyväskylässä.
        Matkat yleisillä ilmeisesti satasen luokkaa ja omalla autolla ei kai uskalla lähteä ajelemaan.

Minkälaisessa tokkurassa sitä oikein on leikkauksen jälkeen? Jaksaako sitä edes istua tokkuraisena 3-4 tuntia junassa tai bussissa?
        Entäpä, jos menisin sinne omalla autolla ja yöpyisin jossain hotellissa, niin voiko jo seuraavana päivänä istua rattiin ja ajella tuon 300 kilometriä?

tämä ei nyt koske mitenkään "silmän alueelle " mutta minulle tehty jyväskylässä vatsamakkaranpoisto ja rasvaimu ja olin klinikalla kaksi yötä ja otin vielä yhden yön hotelli sokoksessa ,ehkä sitä ei olisi tarvinnut,mutta olihan se muuten kivaa;))
        muutes ei sitä ole yhtään tokkurassa

• mukaan!!!
        ella kirjoitti:

Minulle annettiin ohjeeksi ottaa tummat,isot aurinkolasit mukaan ja niitä todella tarvittiin. Mustelmat valui poskelle ja turvotti inhottavasti. Kipuja ei kylläkään ole, pelkkää kiristystä. Itse olin kyllä ihan diapam tokkurassa heti toimenpiteen jälkeen.
        Parempi ,jos et seuraavana päivänä tarvitse ajella satoja kilometrejä, koska kylmäpusseilla olisi hyvä hautoa luomia muutaman päivän ajan ja mielellään jopa tunnin välein tarvittaessa. Herne ja maissipussit suojattuna puhtaalla harsolla oli oikein hyviä.

• ella
        mukaan!!! kirjoitti:

Minulle annettiin ohjeeksi ottaa tummat,isot aurinkolasit mukaan ja niitä todella tarvittiin. Mustelmat valui poskelle ja turvotti inhottavasti. Kipuja ei kylläkään ole, pelkkää kiristystä. Itse olin kyllä ihan diapam tokkurassa heti toimenpiteen jälkeen.
        Parempi ,jos et seuraavana päivänä tarvitse ajella satoja kilometrejä, koska kylmäpusseilla olisi hyvä hautoa luomia muutaman päivän ajan ja mielellään jopa tunnin välein tarvittaessa. Herne ja maissipussit suojattuna puhtaalla harsolla oli oikein hyviä.

Nyt onkin niin mukavasti, että Asko Salmi leikkaa täällä Helsingissäkin (Sammonkadun klinikalla) siihen samaan hintaan kuin Jyväskylässä.
        Yläluomileikkaus kokonaishintaan 890 euroa.
        Aika on sitten varattuna maaliskuulle.

Ajanvarauksessa sanottiin, että harva yleensä valitsee esirauhoittavaa Diapamia, mutta sen lääkityksen saa, jos haluaa.
        Veitsi, jolla hän leikkaa, on laserveitsi. Samalla kun veitsi leikkaa, se polttaa verisuonet. Erillistä verisuonien polttoa ei tarvita.
        Uskaltaisikohan mennä ilman esirauhoittavaa, pääsisi sieltä nopeammin pois.

• Merkkurio
        ella kirjoitti:

Nyt onkin niin mukavasti, että Asko Salmi leikkaa täällä Helsingissäkin (Sammonkadun klinikalla) siihen samaan hintaan kuin Jyväskylässä.

Ajanvarauksessa sanottiin, että harva yleensä valitsee esirauhoittavaa Diapamia, mutta sen lääkityksen saa, jos haluaa.
        Veitsi, jolla hän leikkaa, on laserveitsi. Samalla kun veitsi leikkaa, se polttaa verisuonet. Erillistä verisuonien polttoa ei tarvita.

Hienoa saada kulla monenlaisia ja asiallisia vastauksia tästä aiheesta. Kiitos!

• pois pääsee
        ella kirjoitti:

nopeasti, vaikka vähän rauhoittavaa ottaakin. Siten se on mielestäni paljon mukavampi kokemus.
        Pois pääsyn odottelun voi käyttää tehokkaasti kylmäpusseilla hautomiseen, ettei tule pahat turvotukset ja verenvuodotkin paremmin (mustelmat) asettuu nopeasta kylmäkäsittelystä.

• pillereitä
        ella kirjoitti:

Yläluomet leikkattiin ja oli tosi kivuton toimenpide. Olin kauhusta kankee kylläkin ennen leikkausta mutta lääkäri oli hyvä ja juteltiin niitä näitä siinä leikkauksen aikana. Hammaslääkärikin on pahempi kokemus ainaskin minusta;-(, kipeetä tekee ku porataan, mut tää oli helppoo juttu. Joten kipua ei tarvinnu sietää, joten mee soitellen "sotaan" ja säihkysilmäsenä pois;-))

• Minä myös
        ella kirjoitti:

Olisi mukava kuulla joko kävit ja oletko tyytyväinen ja muutoinkin, minkälainen kokemus oli leikkaus?
        Sairasloman pituus yms.?
        Menen Asko S. maaliskuun lopussa myös, joten kiinnostaa kovasti! :) kiitos etukäteen!

• Kevät

Joko kävit leikkauksessa. Minulta leikattiin alaluomet tällä viikolla ja nyt "nuollaan haavoja".
      Leikkaus meni tosi kivuttomasti, mutta nyt kasvot ovat kuin jyrän alle jäänyt. Särkyä ei ole pahemmin, olen hautonut kylmällä aika usein. Mietinkin, koska olisi järkevää lähteä ulos vähän kävelemään. Tuntuu, että raitis ilma tekisi tosi hyvää. Maanantaina poistetaan tikit. Minua kyllä jännittää kuinka minä tästä paranen, tietysti haluan nopeasti muutosta, mutta kun se ei ole mahdollista.

• pike

Hei, missä sinut leikattiin ja oliko millainen esilääkitys? Kestikö leikkaus kauan?
        Varmaan näin pakkasella ei kannata olla ainakaan kauaa ulkona.

• kevät
        pike kirjoitti:

Hei, missä sinut leikattiin ja oliko millainen esilääkitys? Kestikö leikkaus kauan?
        Varmaan näin pakkasella ei kannata olla ainakaan kauaa ulkona.

Esilääkitys oli kaksi diapamia, ensin kauhistelin kahta mutta ei se tuntunut oikeastaan missään.
        Leikkaus kesti vajaan kaksi tuntia. Tuntui hullulta puhua lääkärin kanssa välillä kun tiesi mitä tehdään. Palanut käry haisi kun verisuonia poltettiin. Joka päivä tuntuu paremmalta, vaikka mielessä jo kävikin, että hullu olen kun vapaaehtoisesti teen tälläistä. Nyt jo huomaan, että pullottavat alaluomet eivät näy, se tuntuu mahtavalta. Ihanaa, aurinko paistaa ja mieli on korkealla.

• Ns

hei
      olen 23 nainen. mulla on alasilmäpussit joka on (genetic) elikä sain sen aidiltänistä mä en voi elää normaalia sen takia ja en näytä hyvältä sen kans nyt olen kylästynyt ja haluan leikkaus mutta haluan tiedä onko tamperelle mahdllisus tehdä leikkaus,tiedätteko te joko edullisempi klinika, meneko silmäpussit pois ikuisesti va ei? jos joku tiedä voi lähetä mulle sähköposti tässä on mun sähköposti osoitte: [email protected]

• Epätoivoinen...

Olen pahassa pulassa.

Olen erakoitumassa ja syrjäytymässä tavallisesta elämästä kokonaan.

Syy on suuret silmäpussit.

Onko hämeenlinnassa paikkaa jossa leikkaus tehdään ja paljonko sellainen leikkaus maksaa jossa silmäpussit poistetaan?

Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe