ostaisin vihkotallilleni polleja...

hepo-pöpi

niin ostaisin vihkotallilleni hyvä kuntoisia polleja, rodul ei niinkään väliä, mut ois kiwa jos se olis joku näistä:
arabi, connemara, friisiläinen, issikka, shettis, täysiverinen´, lämppäri tai joku risteytys.. ei pakko olla mikää noista mut jos sul o hyväkuntosii vihkotalli heposia niin laita e-mailis tähä niin mailaan sulle sitten =)

25

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jen
      • kizz-fan

joo muute [se hepo-pöpi oon mä eli kizz-fan!] ok ok mut en oo ennen myynyt tai ostanut heposii.. mut hei mehä voidaan tehdä niin et ku mä lähetän sulle sen arabi orin [mikäli löytyy] niin sä lähetät mulöle sen sun arabi ruunan... ok??? =) =) =P

• jen
        kizz-fan kirjoitti:

joo muute [se hepo-pöpi oon mä eli kizz-fan!] ok ok mut en oo ennen myynyt tai ostanut heposii.. mut hei mehä voidaan tehdä niin et ku mä lähetän sulle sen arabi orin [mikäli löytyy] niin sä lähetät mulöle sen sun arabi ruunan... ok??? =) =) =P

tuo äskeinen ehdotus oli oikein hyvä. ilmoittele sitten kun löytyy.

• kizz-fan
        jen kirjoitti:

tuo äskeinen ehdotus oli oikein hyvä. ilmoittele sitten kun löytyy.

joo löyty jo se arabi ori. se on musta ja sillä on joku läsin tapainen... harmi et siitä on sellane kuva vaan että se kurkistaa karsinasta eli sitä ei näy kokonaan =( mut kai se kelpaa, se on oikein komia ori, ja noin 7 vuotias.sen nimi on black rose, eli musta ruusu. sen varsoja ovat dark rose ja blace. se on tosi hyvä esteillä. sen kilpailu tuloksia on mm.
        estekisa horsesissa sija 1 estekisa power horsesissa sija 1, estekisa power horses 2 sija 3 ja kouluratsastuksessa sija 7. onko hyvä vai etsinkö toisen? mailaan sulle kyl tarkemmin =)

• jen
        kizz-fan kirjoitti:

joo löyty jo se arabi ori. se on musta ja sillä on joku läsin tapainen... harmi et siitä on sellane kuva vaan että se kurkistaa karsinasta eli sitä ei näy kokonaan =( mut kai se kelpaa, se on oikein komia ori, ja noin 7 vuotias.sen nimi on black rose, eli musta ruusu. sen varsoja ovat dark rose ja blace. se on tosi hyvä esteillä. sen kilpailu tuloksia on mm.
        estekisa horsesissa sija 1 estekisa power horsesissa sija 1, estekisa power horses 2 sija 3 ja kouluratsastuksessa sija 7. onko hyvä vai etsinkö toisen? mailaan sulle kyl tarkemmin =)

Tuo ori kuullostaa oikein hyvältä. Ei haittaa ollenkaan et kuvassa ei näy koko kevosta. Millainen se on ratsastaa ja miten se käyttäytyy?

Mun arabi ruunan nimi on Opal ja se on ihan täysverinen arabi. Väriltään ihan kimo eikä siinä ole mitään merkkejä. Opal on reipas ja hyvä käytöksinen tunti polle joka on kilpaillut vain tallini pikku kilpailuissa. Koulutustasoltaan helppo B. Suoriutuu hyvin esteillä sekä kouluratsastuksessa. Varmajalkainen vaikeimmissakin maastoissa. Syntynyt Virossa 1995. Säkäkorkeudeltaan 150 cm. Opalista löytyy monta kuvaa päästä sekä koko hevosesta.

• kizz-fan
        jen kirjoitti:

Tuo ori kuullostaa oikein hyvältä. Ei haittaa ollenkaan et kuvassa ei näy koko kevosta. Millainen se on ratsastaa ja miten se käyttäytyy?

Mun arabi ruunan nimi on Opal ja se on ihan täysverinen arabi. Väriltään ihan kimo eikä siinä ole mitään merkkejä. Opal on reipas ja hyvä käytöksinen tunti polle joka on kilpaillut vain tallini pikku kilpailuissa. Koulutustasoltaan helppo B. Suoriutuu hyvin esteillä sekä kouluratsastuksessa. Varmajalkainen vaikeimmissakin maastoissa. Syntynyt Virossa 1995. Säkäkorkeudeltaan 150 cm. Opalista löytyy monta kuvaa päästä sekä koko hevosesta.

juu tosi hienolta kuulostaa. oon vasta hiljattain tehnyt tallin... se mun oriini on hieman "raisu" ja villi. se on ratsu, niinkuin josanoin se on 7-w. se on tosi hyvä esteillä, ja säikkyy maastossa kylläkin lintuja ja välillä jos on huono päivä se säikkyy jopa omaa varjoaan. herkkä mutta upea orii. kilpaillut joissain kilpailuissa, sanoinko jo ne kisat? varmaan... ei ehkä ihan pienimmille ratsuksi...

• jen
        kizz-fan kirjoitti:

juu tosi hienolta kuulostaa. oon vasta hiljattain tehnyt tallin... se mun oriini on hieman "raisu" ja villi. se on ratsu, niinkuin josanoin se on 7-w. se on tosi hyvä esteillä, ja säikkyy maastossa kylläkin lintuja ja välillä jos on huono päivä se säikkyy jopa omaa varjoaan. herkkä mutta upea orii. kilpaillut joissain kilpailuissa, sanoinko jo ne kisat? varmaan... ei ehkä ihan pienimmille ratsuksi...

Itsellänikin on muutamia arabeita jotka ovat ovat villejä ja innokkaita eli minulla on kokemusta niistä paljon. Orisi kuullostaa niin arvokkaalta että en edes laittaisi sitä tunneille juoksemaan vain alkaisin itse kilpailla sillä. Kilpailut sanoit jo ennemmin joten siltä pystyy odottamaan sitten paljon. Onko oriasi muuten totutettu kuljetukseen sillä tukkiin täytyy matkustaa lentikoneella. lennot ja tarvittavat rauhoitukset maksan itse.

• kizz-fan
        jen kirjoitti:

Itsellänikin on muutamia arabeita jotka ovat ovat villejä ja innokkaita eli minulla on kokemusta niistä paljon. Orisi kuullostaa niin arvokkaalta että en edes laittaisi sitä tunneille juoksemaan vain alkaisin itse kilpailla sillä. Kilpailut sanoit jo ennemmin joten siltä pystyy odottamaan sitten paljon. Onko oriasi muuten totutettu kuljetukseen sillä tukkiin täytyy matkustaa lentikoneella. lennot ja tarvittavat rauhoitukset maksan itse.

ei se ole paljon matkustellut, mutta on se auton hevos kopissa tottunut maktukstelemaan, ja en ole varma mutta onkohan se kerran ollut lentsikallakin mutta kyllä se hieman hätääntyy jos esim. lentokoneella tai laivalla sitä kuljetetaan, mutta kuljetus koppiin se on tottunut, (en ole kirjoittanut tätä kaikkea hevosen tietoihin mutta kerron ne nyt ja tässä sinulle, sillä ne on päiväkirjassani ylhäällä) muuten se on oikein hieno siitos oriikin, olen sillä astuttanut pari kertaa upean arabi tammani Wanilla Pegasoksen, joka sai hienot kaksois varsat: Luckyn ja Prinses Lumonian ,tämän lisäksi wanillallani on myös varsat Prinses pegasos ja Prinses Mary... no palataan siihen Black Roseen...
        noh noh... jos sitä parilla adjektiivilla pitäisi kuvailla, ne olisivat nämä:upea, uljas, komea ja unelma esteillä... ja tietysti mahtava siitos orii... voi olla liiankin vauhko tammojen lähellä...

• mä juuri

mulla olis poni, lopetin vihkotallin en enää tarvii niitä hohhoijaa.. saat ne anna vaa osoittees.. siin o kaks shettis ruunaa, ja yks risteytys poni, kaikki rumia, siks lopetinki ku oli vaan ne rumat ponit muahahaa....

• aikuinen 55

muahahaa hahaa hahhahhaa oottekos te todellakin niiin lapsellisia että pidätte vihkotalleja ja virtuaali talleja!!!??? hahahaaahahahaaa
      tässä vuoropuhelunne:
      kizz-fan- meen luomaan lantaa, tuukko sä jen?
      jen: joo tuun tuun...
      hahhaaaaahahaaaa

• kizz-fan

aikuinen 55 on huono huumori...

• kizz-fan

tai ilmoitan asiattomasta viestistä, aikuinen 55!!
        hmmph... pah muka lapsellinen... >xI

• joku vaan

Et oo varmaan koskaan leikkinyt tai sit oot muuten vaan niin sairas,kun jos et sattunu tietämään leikki
        kasvattaa , tommonen just tulee tollasella periaatteella! >:o

• mikä...

mikä on vihkotalli???

• tallitytsy

niinkuin jo sanoin tossa... muuten Kizz-Fan miks piät vihkotallia kun sulla on oma ponikin??? muahaa...

• joku vaan

Mua alkaa kohta toikin ärsyttämään kun ei osaa aivoja käyttää!
        No voi olla oma poinikin ja vihkotalli ,siis
        välttämättä aina ei voi päästä tallille jos se on muualla tai voi olla muutakin kuin yksi heppa.
        Voi käyttää mielikuvitusta ja tehdä monta hevosta!

• meikäläinen111

vihkotalli on talli jota pidetään vihossa, siihen keksitään hevoset ja kirjoitetaan "hoitopäivä kirjaa"

• kizz-fan

hmmph.. mitäs toi on? pilailee mun viestilläni.. >:= ärrh...

• polle95

tarkoitit kai mitäs toi nyt on etkä mitäs oi nyt on kizz-fan???

• kizz-fan
        polle95 kirjoitti:

tarkoitit kai mitäs toi nyt on etkä mitäs oi nyt on kizz-fan???

hmmph... joo tarkotin kyl mut ei silti tarvii siitä alkaa meteliä pitää jos joskus tulee pieni kirjoitus virhe... >=I

• vihkotalli-fani95

muuten ajattelin vain tässä ilmoittaa että mullakin ois vihkotalli :) jos kiinnostaa kysele tarkempaa...

• kizz-fan

niin vihkotalli-fani... millanen talli? mitä hevosrotua kasvatat vai kasvatatko mitää? vihkotallin nimi :) ???

• vihkotalli-fani95
        kizz-fan kirjoitti:

niin vihkotalli-fani... millanen talli? mitä hevosrotua kasvatat vai kasvatatko mitää? vihkotallin nimi :) ???

ok mulla on vihkotalli mesimarja. se kasvattaa etenkin suokkeja ja tinkereitä, mutta löytyy muitakin hevosia. lempiheppani on tinker rouva amadel al andabel, joka on 9 vuotias mustan kirjava... muuta???

• MinäMissäMilloin?
        vihkotalli-fani95 kirjoitti:

ok mulla on vihkotalli mesimarja. se kasvattaa etenkin suokkeja ja tinkereitä, mutta löytyy muitakin hevosia. lempiheppani on tinker rouva amadel al andabel, joka on 9 vuotias mustan kirjava... muuta???

niin kuten jo "otsikkoni" sanoo olisin kiinnostunut niistä sinun tinkereistä... ?

• vihkotalli-fani95
        MinäMissäMilloin? kirjoitti:

niin kuten jo "otsikkoni" sanoo olisin kiinnostunut niistä sinun tinkereistä... ?

voin vaikka nyt sanoi joidenkin hevosteni nimet kun en jaksa nyt muuta kirjoittaa (huokaus)
        -Uni-Nuppu
        -Unuskarinalde
        - Sarah
        -voikukka
        -hessu
        -kultakavio
        -uljas musta
        -ruska
        ilo-aada
        ja sit spier ja nuuk...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe