Muka "maataloustyöllä" jättilihakset hankkinut Norjan hiihtäjänainen Marit Björgren on näköjään "sairastunut" sopivasti kisojen alla.
Kyse on aivan samasta asiasta, kun Ateenan kisojen alla pari kreikkalaista pikajuoksijaa "joutui onnettomuuteen" ennen doping-testejä.
Selvä asia on, että Marit Björgrenkin pakoilee testausta. Taas yksi esimerkki Norjan dopingilla kyllästetystä olympiaurheilusta.
Marit Björgren "sairastui" sopivasti
9
538
Vastaukset
- minä ite
on,olen samaa mieltä hänestä ja hänen lihaksistaan!! Ei sellaiset käsivarret ja reisilihakset mistään työnteosta tule vaan jonkun sortin "analoogisia stereoita" on pitänyt "kuunnella"!!!
Mites muuten eksyit tälle palstalle, yleensähän olet haukkumassa Vanhasta KEPU- palstalla?! - piruja seinille
Oma Virpi Kuitusemmekin on pärjännyt PELOTTAVAN hyvin MC-hiidoissa..
Ettei likka oo pruutannu itteensä jotain ylimääräistä.. - Urkki
varastit minun nimimerkin?
t: Urkki - ennen kisoja...
Sekin on outoa
- ihan uus nimi
Kyllähän se taitaa olla Martin Björgen vaikka neaisten sarjoissa skabaakin:
http://www.dagbladet.no/sport/2004/10/16/411527.html - dippaidii doppaidii
on tällä kertaa onnistuttu antaan suoneen justiin sopiva määrä oikeaan aikaan...Ei jää enää kiinni!
- Mona-Henrika
Ja hiihto on muutenkin doping-laji. Tuossa tasossa on tuskin enää yhtään hiihtäjää, kuka olisi täysin "puhdas."
- bodari osastoa
ja molemmat on ottaneet hieman enemmän pillereitä kuin laki sallii
- Samanlaisia huijareita
Kyllähän norjalaiset on käyttänyt samalla lailla aineita vuosia kuin itä-saksalaiset aikoinaan mutteihan sitä kiinni jää kun sopivasti on norjalaisia huijareita ketä lahjoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873