Muka "maataloustyöllä" jättilihakset hankkinut Norjan hiihtäjänainen Marit Björgren on näköjään "sairastunut" sopivasti kisojen alla.
Kyse on aivan samasta asiasta, kun Ateenan kisojen alla pari kreikkalaista pikajuoksijaa "joutui onnettomuuteen" ennen doping-testejä.
Selvä asia on, että Marit Björgrenkin pakoilee testausta. Taas yksi esimerkki Norjan dopingilla kyllästetystä olympiaurheilusta.
Marit Björgren "sairastui" sopivasti
9
540
Vastaukset
- minä ite
on,olen samaa mieltä hänestä ja hänen lihaksistaan!! Ei sellaiset käsivarret ja reisilihakset mistään työnteosta tule vaan jonkun sortin "analoogisia stereoita" on pitänyt "kuunnella"!!!
Mites muuten eksyit tälle palstalle, yleensähän olet haukkumassa Vanhasta KEPU- palstalla?! - piruja seinille
Oma Virpi Kuitusemmekin on pärjännyt PELOTTAVAN hyvin MC-hiidoissa..
Ettei likka oo pruutannu itteensä jotain ylimääräistä.. - Urkki
varastit minun nimimerkin?
t: Urkki - ennen kisoja...
Sekin on outoa
- ihan uus nimi
Kyllähän se taitaa olla Martin Björgen vaikka neaisten sarjoissa skabaakin:
http://www.dagbladet.no/sport/2004/10/16/411527.html - dippaidii doppaidii
on tällä kertaa onnistuttu antaan suoneen justiin sopiva määrä oikeaan aikaan...Ei jää enää kiinni!
- Mona-Henrika
Ja hiihto on muutenkin doping-laji. Tuossa tasossa on tuskin enää yhtään hiihtäjää, kuka olisi täysin "puhdas."
- bodari osastoa
ja molemmat on ottaneet hieman enemmän pillereitä kuin laki sallii
- Samanlaisia huijareita
Kyllähän norjalaiset on käyttänyt samalla lailla aineita vuosia kuin itä-saksalaiset aikoinaan mutteihan sitä kiinni jää kun sopivasti on norjalaisia huijareita ketä lahjoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185