Sain hammaslääkäriltä kolme viikkoa sitten purentakiskon, jota olen käyttänyt öisin. Ongelmaksi on parin viime päivän aikana tullut, että kun otan aamulla purentakiskon pois minulla ei pure kuin kulmahampaat yhteen. Nekin purevat jotenkin kummallisesti "vinoon" kohtaan.
Olen nyt harkinnut purentakiskon käytön lopettamista, koska hampaat ovat jotenkin varmaan päässeet liikkumaan toiseen paikkaan.
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Mitähän kannattaisi tehdä?
taas
2
142
Vastaukset
- vuoroaan odottava
Minä saan purentakiskon vasta muutaman viikon päästä, mutta hammaslääkäri sanoi jo etukäteen, että kisko tuskin sopii heti täydellisesti, vaan sitä voidaan joutua "höyläämään" kerran tai kaksi.
Kumma jos sinulle ei ole määrätty tällaista "tarkastusaikaa". Kannattaa varmasti ottaa yhteyttä kiskon asettaneeseen lääkäriin. - sain
purentakiskon elokuussa. Purenta muuttuu jatkuvasti eli on ihan normaalia ettei hampaat tunnu aamuisin kohtaavaan toisiaan. Eilen kävin hammaslääkärillä kiskon takia jo neljännen tai viidennen kerran ja taas oli hiomista eli purenta muuttunut huomattavasti. Käyttöä ei siis missään nimessä kannata lopettaa vaan mars hammaslääkärille sitä tarkastuttamaan! Itse kävin kahden viikon jälkeen, sitten kuukauden jälkeen, kahden kuukauden jne. Kesäkuussa seuraava aika, koska purentani tuntuu muuttuvan hämmästyttävänkin paljon. Tsemppiä sinulle kiskon kanssa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633