autoja rakastava nainen

ari

asun paikassa missä naiset ei ymmärrä harraste autojen päälle mitään. ikää risat30v tuli mieleen löytyskö täältä saman henkistä naista kesän rientoihin slc rules

40

2722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sposti unohtu
    • tuota

Pidän kyllä todella autoista, mut mite susta, sitä en kyllä tiedä!!! Mut sulleko riittäs et sun autoa vaan rakastaa?!

• ari

samalla aaltopituudella olevaa siitä se lähtee jos lähtee

• oli kyllä
        ari kirjoitti:

samalla aaltopituudella olevaa siitä se lähtee jos lähtee

käytössä taannoin yhden arin kanssa, mutta olitkohan se sinä?
        etsitkö kenties jotain tiettyä henkilöä?

• lukea
        oli kyllä kirjoitti:

käytössä taannoin yhden arin kanssa, mutta olitkohan se sinä?
        etsitkö kenties jotain tiettyä henkilöä?

ketju tarkemmin ennen kuin vastailee. sori. onnea etsintään.

• eikös se

pisteen jälkeen tule iso kirjain ja kirjoituskin aloitetaan isolla.

• piritta

..mä en ymmärrä nyky ajan miehiä jotka eivät ymmärrä autoista mitään!
      Ja katsovat kieroon mun auto tietoisuudelle ja kaiken näköisille messuille missä moottorit pauhaa..mä olen lapsena jo nuket hyljännyt autoihin ja nyt melkein kolmekymppisenäkin venemessuille lähdössä ja kelkkakisoihin yritän keritä..että on meitä vaikkei päälle päin aina uskoisikaan..

• Toinen etsijä

...että autoista pitäviä naisiakin löytyy! Vielä kun sellaisen itse löytäisi. Ei se tietenkään mitenkään välttämätöntä ole, mutta autoharrastajan järjenjuoksua ei joissain tilanteissa ymmärrä muu kuin toinen samanlainen kahjo. ;-) Taidanpa tästä taas siirtyä talliin, yksin...

• mikä autoissa

vetoaa naisiin:
      onko se väri?
      onko se koristelu?
      onko se musalaitteet vai musiikki?
      vai onko se vuosimalli?
      vai onko se merkki?
      vai auton ulkoinen malli?

• pituus ja paksuus

hah.

• yhdistää
        pituus ja paksuus kirjoitti:

hah.

autoihin, veikkaan...

• mielestäni kyllä
        pituus ja paksuus kirjoitti:

hah.

miehen pitää ensin osata kirjoittaa kieliopillisesti oikeen, ennenkun naista harkitsee. Mut tää mun mielipide..

• Tämä henkilö
        mielestäni kyllä kirjoitti:

miehen pitää ensin osata kirjoittaa kieliopillisesti oikeen, ennenkun naista harkitsee. Mut tää mun mielipide..

Osaan kirjoittaa oikein. Osaatko sinä tulkita asiayhteyden ja nipottamisen?

• ei ollutkaan
        Tämä henkilö kirjoitti:

Osaan kirjoittaa oikein. Osaatko sinä tulkita asiayhteyden ja nipottamisen?

sinusta kysymys..vaan ensimmäisestä viestistä..

• sitten????
        ei ollutkaan kirjoitti:

Kyllä mä voin siitäkin sanoa samat sanat.

• sama mitä
        sitten???? kirjoitti:

Kyllä mä voin siitäkin sanoa samat sanat.

sä kirjoitat, mut mieltäni en muuta..

• mullekin
        sama mitä kirjoitti:

sä kirjoitat, mut mieltäni en muuta..

mitä mieltä sä oot..

• outo tapaus?
        mullekin kirjoitti:

mitä mieltä sä oot..

Nuorempana autot olivat intohimoni....korjasin niitä ihan itse alusta loppuun ja se oli minusta ihanaa...vieläkin tulen nostalgiseksi bensan ja öljyn tuoksusta....

• alkaa
        ei ollutkaan kirjoitti:

pikkuhiljaa hahmottua mielessä.. :)

• alkaa
        alkaa kirjoitti:

pikkuhiljaa hahmottua mielessä.. :)

painaa mieltä. samoista paloista voi saada täällä aikaan hyvinkin erilaisen palapelin.

• ymmärrätkö.........
        alkaa kirjoitti:

painaa mieltä. samoista paloista voi saada täällä aikaan hyvinkin erilaisen palapelin.

että minä en moittisi sinua virheistäsi... minä en sanoisi sinusta pahaa.

• voi olla
        ymmärrätkö......... kirjoitti:

että minä en moittisi sinua virheistäsi... minä en sanoisi sinusta pahaa.

mahdollista..? juuri noin vaistosin hänen (sinun?) ajattelevan..

• kun minä
        voi olla kirjoitti:

mahdollista..? juuri noin vaistosin hänen (sinun?) ajattelevan..

olen juuri sellainen.

• tosiaan,,
        kun minä kirjoitti:

olen juuri sellainen.

olet sellainen.. ja hän, johon olin siihen asti ollut ihastunut oli juuri toisenlainen.
        osoitit minulle sen. kiitos siitä.

• hyvän
        tosiaan,, kirjoitti:

olet sellainen.. ja hän, johon olin siihen asti ollut ihastunut oli juuri toisenlainen.
        osoitit minulle sen. kiitos siitä.

on aika voittaa paha.

• se on,
        hyvän kirjoitti:

on aika voittaa paha.

mutta miksi en aikaisemmin tajunnut olevani 'pahan vallassa'?
        miksi sinun piti osoittaa se minulle?
        miksi pitää kohdata hyvä ennen, kuin vasta tajuaa pahan?

• eipä
        se on, kirjoitti:

mutta miksi en aikaisemmin tajunnut olevani 'pahan vallassa'?
        miksi sinun piti osoittaa se minulle?
        miksi pitää kohdata hyvä ennen, kuin vasta tajuaa pahan?

mullakaan niin kovin hyvin menny..uskon että rakkaus ja hyväksyntä parantaa haavoja ja sit tulee se olo, mutta on se kyllä kumma että mistä niitä on tullu, kun kuitenkin samassa maailmassa eletty tähänkin asti. ja kaikki olis voinu olla hyvin. saat nyt tykätä mun puolesta myös siitä ihmisestä(you know tykätä), kaikki hyvä kannattaa kaivaa esiin,joskus asiat todellakin vaan kääntyy hyväksi.

• mun pitänyt
        eipä kirjoitti:

mullakaan niin kovin hyvin menny..uskon että rakkaus ja hyväksyntä parantaa haavoja ja sit tulee se olo, mutta on se kyllä kumma että mistä niitä on tullu, kun kuitenkin samassa maailmassa eletty tähänkin asti. ja kaikki olis voinu olla hyvin. saat nyt tykätä mun puolesta myös siitä ihmisestä(you know tykätä), kaikki hyvä kannattaa kaivaa esiin,joskus asiat todellakin vaan kääntyy hyväksi.

tajuta tuo. olenhan mä aiemminkin törmännyt tuohon, nimittäin rakkauteen ja hyväksyntään,
        jotka ovat avanneet mun silmäni tajuamaan asioita.

en mä taida 'tykätä' siitä toisesta ihmisestä enää niin paljoa, kun mä tajusin miten kylmä ihminen hän on.
        hänestä on ollut ja tulisi olemaan hyvin vaikeaa kaivaa hyvää esiin. mä taidan hänen kohdallaan luovuttaa.

• tajusin
        mun pitänyt kirjoitti:

tajuta tuo. olenhan mä aiemminkin törmännyt tuohon, nimittäin rakkauteen ja hyväksyntään,
        jotka ovat avanneet mun silmäni tajuamaan asioita.

en mä taida 'tykätä' siitä toisesta ihmisestä enää niin paljoa, kun mä tajusin miten kylmä ihminen hän on.
        hänestä on ollut ja tulisi olemaan hyvin vaikeaa kaivaa hyvää esiin. mä taidan hänen kohdallaan luovuttaa.

tuossa tänään jotain...sellaista...
        että kuinka paljon mun elämä on kiinni musta itsestäni.. parasta on kun voi kävellä todellakin tyytyväisenä, yksin, koska itsensä kanssa tulee kuitenkin elettyä miljoonia sekunteja tässä elämässä, mutta samalla mielessä on myös ne kaikki ihmiset joihin on elämänsä aikana törmännyt.. tai siis ei kaikki kerralla, ja jotkut enemmän..........

ja joskus voi vaan kävellä, eikä tartte ajatella mitään, jalat vaan vie eteenpäin..ja suunta on oikea.

• myös
        tajusin kirjoitti:

tuossa tänään jotain...sellaista...
        että kuinka paljon mun elämä on kiinni musta itsestäni.. parasta on kun voi kävellä todellakin tyytyväisenä, yksin, koska itsensä kanssa tulee kuitenkin elettyä miljoonia sekunteja tässä elämässä, mutta samalla mielessä on myös ne kaikki ihmiset joihin on elämänsä aikana törmännyt.. tai siis ei kaikki kerralla, ja jotkut enemmän..........

ja joskus voi vaan kävellä, eikä tartte ajatella mitään, jalat vaan vie eteenpäin..ja suunta on oikea.

ihan hyvä olla yksin.. mun itse asiassa pitääkin saada olla välillä ihan yksin tai mä en jaksa ja rupean äksyilemään.

mulla on aivan ihania sekä vanhoja, että ihan viime aikoina tulleita uusia ystäviä, joista mä olen todella iloinen ja onnellinen. ainoa vaan mitä tunnen kaipaavani on ihminen, jonkinlainen sielunkumppani, jonka mä tiedän tuolla jossain olevan. mulla vain on sellainen epämääräinen aavistus ja odottava olo..

• ......
        myös kirjoitti:

ihan hyvä olla yksin.. mun itse asiassa pitääkin saada olla välillä ihan yksin tai mä en jaksa ja rupean äksyilemään.

mulla on aivan ihania sekä vanhoja, että ihan viime aikoina tulleita uusia ystäviä, joista mä olen todella iloinen ja onnellinen. ainoa vaan mitä tunnen kaipaavani on ihminen, jonkinlainen sielunkumppani, jonka mä tiedän tuolla jossain olevan. mulla vain on sellainen epämääräinen aavistus ja odottava olo..

yksin ja yksin.. yksin voi olla eri tavoin..
        mä en siis kaipaa ketään torjuakseni yksinäisyyttä, koska mun on hyvä olla yksin..
        mä vaan kaipaan jotakuta lähelleni.. kaipaan läheisyyttä.

• sitä se on
        myös kirjoitti:

lähelleen ei voi päästää ketään jota ei hyväksy, mutta kun hyväksyy niin väistämättäkin tulee lähelle, ikävä on mullakin.

• -81-

kyllä se näin on että mies ei ole mies jos ei ole kiinnostunut autoista.parasta tuunattu bmw ja komee kuski,siinä on melkein kaikki tarpeellinen:)
        ei vaan ei se ole pääasia mutta paljon ;)

• ...
        -81- kirjoitti:

kyllä se näin on että mies ei ole mies jos ei ole kiinnostunut autoista.parasta tuunattu bmw ja komee kuski,siinä on melkein kaikki tarpeellinen:)

Onks sulla kuvaa tosta autosta ? ;)

• letukkamimmi
        -81- kirjoitti:

Ei Miehillä ole tuunattuja bemareita, niitä on pikkupojilla. Autot isolla A:lla ovat 60-luvun jenkkejä.

• -81-
        letukkamimmi kirjoitti:

Ei Miehillä ole tuunattuja bemareita, niitä on pikkupojilla. Autot isolla A:lla ovat 60-luvun jenkkejä.

pissis?! aika kaukana siitä olen.tosin ymmärrän kyl sun asentees..vituttas muakin olla vanha kurpahtanu ämmä joka ei osaa kun avaa rumaa naamaansa.mulle se on yks hailee kuka mistäkin tykkää,se on hyvä että jenkkiharrastajia ym vielä on mutta onhan se vähän vanha juttu eikä semmosilla romuilla edes niitä PISSIKSIÄ saa saatika muutenkaan kauniita naisia,että sinäänsä ymmärrän miksi sua ne kiinnostaa.. tervetuloa 2000 luvulle niin vaatteitten kun autojenkin suhteen.ÄÄLIÖ!!

• -81-
        ... kirjoitti:

Onks sulla kuvaa tosta autosta ? ;)

tottakai kuvaa on,mutta enpä taida paljastaa;)

• siis
        -81- kirjoitti:

tottakai kuvaa on,mutta enpä taida paljastaa;)

mitään uutta länsirintamalla.
        Jatketaan vaan asemasotaa, luntakin kun vielä riittää. ;)

• -81-
        siis kirjoitti:

mitään uutta länsirintamalla.
        Jatketaan vaan asemasotaa, luntakin kun vielä riittää. ;)

aina valmiina sotaan:)

• itse ensin?
        mielestäni kyllä kirjoitti:

Eli jos vaadit mieheltä kieliopillisesti oikein kirjoitusta, niin opettelisitko itsekin hieman kielioppia?

Vai siksikö juuri kaipaat miestä, jolta kielioppi sujuu, kun et itse sitä taida?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      146
      4906
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      18
      3537
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      158
      3347
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2818
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      95
      2578
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1853
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      8
      1488
    8. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1472
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      138
      1402
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1267
    Aihe