Onko kellään kokemuksia miten läheisen, kuolleen ihmisen sielun saisi lähetettyä Jumalan luo?
Oma läheiseni kuoli pari kuukautta sitten mutta kertoi henkiparantajalle nyt ettei suostu poistumaan perheensä luota. Hän ottaa energiaa meistä perheenjäsenistä, eikä tämä ole hyvä meille kenellekään.
Papit kun nykyään siunaavat sielun takaisin maahan, sanoilla maasta sinä olet tullut ja maaksi...puheessa pitäisi auttaa sielu ylös. pitäisikö pyytää vielä sielun messu?
Haluaisin vain asiallisia vastauksia asiasta kiinnostuneilta tai -perehtyneiltä.
Kun henki on astraalikehossa
22
2975
Vastaukset
- sami s
"Henkiparantajasi" k%&%settaa sinua 6-0. Jos haluat maksaakin vielä siitä, oma on asiasi mutta tässä on toinen vaihtoehto ja totuus on ilmaista:
1 Moos 3:
17 Ja miehelle hän sanoi:
- Koska teit niin kuin vaimosi sanoi
ja söit puusta, josta minä kielsin sinua syömästä,
niin olkoon maa sinun takiasi kirottu.
Kovalla työllä sinun on hankittava siitä elantosi
niin kauan kuin elät.
18 Maa kasvaa sinulle
orjantappuraa ja ohdaketta,
mutta sen kasveista joudut ottamaan ravintosi.
19 Otsa hiessä sinun on hankittava leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinut on otettu. Maan tomua sinä olet, maan tomuun sinä palaat.
saarnaaja 12:76
Muista Luojaasi nuoruudessasi,
ennen kuin hopealanka katkeaa
ja kultamalja särkyy,
ennen kuin vesiastia rikkoutuu lähteellä
ja ammennuspyörä putoaa särkyneenä kaivoon.
7 Tomu palaa maahan, josta se on tullut. Henki palaa Jumalan luo, joka on sen antanut.
äläkä vaan sano että" taas yks /(%&tun hihhuli," mutta
voit toki hakea neulatyynyn laittaa siihen hiuksia vihaamastasi henkilöstä ja tökkiä neulatyynyä huavutuspuikolla 7 tuntia. Semmonen voodoojuttu oli Tex Willerissä 13/1981 tai 83 emmuista.
sami s- puhallettiin
Se vielä että Jumala muovasi ihmisen maasta ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän Hengen.
Liha (eli maatuva jutska) on eri kuin henki.
Myös Paavali puhus sielullisen ja hengellisen ruumiin erosta. kuin maahan putoova jyvä, jonka pittää kualla, ja sitten nousee varsi viljalle ja tuottaa hedelmää. Eli esim. kualla halulle syödä wiineriä tai jädee 8 kertaa viikossa tai kuolla vinanläträämiselle jos haluaa luotettavan ihmissuhteen jne...
sami s
- ereiwovns xfb
#Papit kun nykyään siunaavat sielun takaisin maahan, sanoilla maasta sinä olet tullut ja maaksi...#
Eiköhän ne olleet alunperin pikemminkin kirous kuin siunaus sanat millä papit "siunaavat".
Ihmisen toimet näissä asioissa ovat yhtä tyhjän kanssa, automaatio toimii kun kuolo korjaa, siinä ei meidän "avut" auta, luulisin anankii. - Saddu ;-)
...moiseen joku ääliöuskis vastais,kö ?!?
Maailmankaikkeuden historian sivu ei olle havaittu missään muodossa sielua,kö ?!?
Tulkinnat lienee erikseen,kö ?!? DUH !!!
lol
;-) - sandralea
Henkiparantajat käyttävät apunaan pimeyden henkivaltoja.Yleensä henkiparantajat eivät tiedä sitä itse.Raamattu sanoo,että kuoleman jälkeen joko pelastettuna saa oikeuden perintöön(taivas)tai joutuu ikuiseen rangaistukseen(ero Jumalasta)Joka on ikävä paikka.Kuoleman jälkeen vainaja ei voi olla perheensä luona,vaan Jeesus päättää ihmisen sijoituspaikan taivaassa tai tuomitsee kadotukseen.Astraalikeho-käsite on eksytystä.Sielua ei voi maan päältä käsin lähettää mihinkään.Todennäköisesti kadotukseen ei kuitenkaan joudu kuin kaikkein huonointa elämää eläneet ihmiset.He,jotka ovat aina vain tahtoneet tehdä pahaa,sen ymmärtäen.Raamatussa ovat mainittuna monet esimerkit teoista,joita ainaisesti tekemällä perii tuomion.
- jenny.
"Henkiparantajat käyttävät apunaan pimeyden henkivaltoja."
Olen lukenut sellaisten meedioiden kirjoja, jotka itse uskovat Jumalaan ja kuuluvat kirkkoon jne...he myos pyytavat Jumalalta apua, ennenkuin rupeavat tekemaan tyotaan.
"Raamattu sanoo,että kuoleman jälkeen joko pelastettuna saa oikeuden perintöön(taivas)tai joutuu ikuiseen rangaistukseen(ero Jumalasta)Joka on ikävä paikka."
Mina en nae asiaa noin mustavalkoisena. Minkalainen Jumala on muka Jumala, jonka tulisi edustaa RAKKAUTTA ja ARMOA ja han pistaisi ihmislapsensa IKUISEEN HELVETTIIN???
"Kuoleman jälkeen vainaja ei voi olla perheensä luona,vaan Jeesus päättää ihmisen sijoituspaikan taivaassa tai tuomitsee kadotukseen."
Kylla hengella on hyvinkin "vapaa liikkuvuus", koska silla ei ole enaa fyysisia rajoitteita.
"Astraalikeho-käsite on eksytystä.Sielua ei voi maan päältä käsin lähettää mihinkään."
Liikkumehan me uniemme aikanakin astraalikehon avulla.
"Todennäköisesti kadotukseen ei kuitenkaan joudu kuin kaikkein huonointa elämää eläneet ihmiset.He,jotka ovat aina vain tahtoneet tehdä pahaa,sen ymmärtäen."
Ala tuomitse, ettei sinua tuomittaisi. - Tuletar taas
jenny. kirjoitti:
"Henkiparantajat käyttävät apunaan pimeyden henkivaltoja."
Olen lukenut sellaisten meedioiden kirjoja, jotka itse uskovat Jumalaan ja kuuluvat kirkkoon jne...he myos pyytavat Jumalalta apua, ennenkuin rupeavat tekemaan tyotaan.
"Raamattu sanoo,että kuoleman jälkeen joko pelastettuna saa oikeuden perintöön(taivas)tai joutuu ikuiseen rangaistukseen(ero Jumalasta)Joka on ikävä paikka."
Mina en nae asiaa noin mustavalkoisena. Minkalainen Jumala on muka Jumala, jonka tulisi edustaa RAKKAUTTA ja ARMOA ja han pistaisi ihmislapsensa IKUISEEN HELVETTIIN???
"Kuoleman jälkeen vainaja ei voi olla perheensä luona,vaan Jeesus päättää ihmisen sijoituspaikan taivaassa tai tuomitsee kadotukseen."
Kylla hengella on hyvinkin "vapaa liikkuvuus", koska silla ei ole enaa fyysisia rajoitteita.
"Astraalikeho-käsite on eksytystä.Sielua ei voi maan päältä käsin lähettää mihinkään."
Liikkumehan me uniemme aikanakin astraalikehon avulla.
"Todennäköisesti kadotukseen ei kuitenkaan joudu kuin kaikkein huonointa elämää eläneet ihmiset.He,jotka ovat aina vain tahtoneet tehdä pahaa,sen ymmärtäen."
Ala tuomitse, ettei sinua tuomittaisi.olen kanssasi. En usko kadotukseen,"syntien" hyvittämiseen kylläkin, joka tapahtuu jo maan päällä ennen kuolemaa. Kuten läheisenikin tapauksessa. Jopa sairaanhoitaja sanoi että ei tällaista tuskaa voi muuten ymmärtää kuin sovituksena. Meillä on erilaisia asioita sovitettavana riippuen miten olemme eläneet. Pahin perisynti luultavasti on perheensä hylkääminen. Hylkääminen siinä mielessä että ei tee työtä perheen hyvinvoinnin eteen. Niin tässäkin tapauksessa.
Tämä henkiparantaja ei ota minulta rahaa senttiäkään koska on ystäväni, ja tiedän hänen olevan vahvasti uskovainen ihminen, eikä halua(eikä voisikaan) toimia kuin hyvien asioiden puolesta. - jenny.
Tuletar taas kirjoitti:
olen kanssasi. En usko kadotukseen,"syntien" hyvittämiseen kylläkin, joka tapahtuu jo maan päällä ennen kuolemaa. Kuten läheisenikin tapauksessa. Jopa sairaanhoitaja sanoi että ei tällaista tuskaa voi muuten ymmärtää kuin sovituksena. Meillä on erilaisia asioita sovitettavana riippuen miten olemme eläneet. Pahin perisynti luultavasti on perheensä hylkääminen. Hylkääminen siinä mielessä että ei tee työtä perheen hyvinvoinnin eteen. Niin tässäkin tapauksessa.
Tämä henkiparantaja ei ota minulta rahaa senttiäkään koska on ystäväni, ja tiedän hänen olevan vahvasti uskovainen ihminen, eikä halua(eikä voisikaan) toimia kuin hyvien asioiden puolesta."En usko kadotukseen,"syntien" hyvittämiseen kylläkin, joka tapahtuu jo maan päällä ennen kuolemaa."
Niin - mina uskon ns. "karman lakeihin", eli tosiaan kyseessa on sovitustyo joko taman elaman aikana tai sitten seuraavassa elamassa.
Joka tapauksissa naista "laksyista" ei kukaan paase luistelemaan vapaaksi - ne tulevat sovitettavaksi ennemmin tai myohemmin. - höpö höpö :)
jenny. kirjoitti:
"En usko kadotukseen,"syntien" hyvittämiseen kylläkin, joka tapahtuu jo maan päällä ennen kuolemaa."
Niin - mina uskon ns. "karman lakeihin", eli tosiaan kyseessa on sovitustyo joko taman elaman aikana tai sitten seuraavassa elamassa.
Joka tapauksissa naista "laksyista" ei kukaan paase luistelemaan vapaaksi - ne tulevat sovitettavaksi ennemmin tai myohemmin.Minä uskon kyllä karman lakiin mutta uskon myös persoonalliseen Jumalaan ja Jeesukseen ja syntien anteeksi saamiseen kun sitä osaa pyytää ?
Se oli nähdäkseni yksi asia mitä Jeesus tuli tänne kertomaan.
Tiedä sitten onko se luistelua vai ei :)Vaiko suurta viisautta ;) - sohvi
jenny. kirjoitti:
"En usko kadotukseen,"syntien" hyvittämiseen kylläkin, joka tapahtuu jo maan päällä ennen kuolemaa."
Joka tapauksissa naista "laksyista" ei kukaan paase luistelemaan vapaaksi - ne tulevat sovitettavaksi ennemmin tai myohemmin.Karmahan ei sinänsä ole mitään sovittamista eikä missään tapauksessa rangaistus, vaan liittyy ihmisen sielun kehitykseen niin, että meidän on käytävä oppiläksyt läpi ja näyteltävä täällä kaikki roolit, kun yhdessä elämässä olet julma kiusaaja, jossain toisessa olet uhri, että ymmärrät kummatkin puolet asiasta. Kun hylkää, on tultava hylätyksi, jos ei osaa ottaa vastuuta, joutuu opettelemaan vastuunottoa. Itse me valitsemme oppiläksymme silloin, kun olemme elämien välitilassa ja käymme lävitse maanpäällä saatuja kokemuksia ja suunnittelemma tulevia.
- kokenut
sukulaisesi on todennäköisesti tehnyt kääntymyksen kuoleman jälkee ja tehnyt sielullaan jotain pahaa jollekkin ihmiselle ja näin ollen kieltäytyy menemästä ikuisuuteen koska tietää että hänen ikuisuutensa on helvetissä.
- sohvi
että voi pyhä jysäys mikä tulkinta
- JölösäMies
... karhunpalveluksen ihmiskunnalle pelottelemalla sitä ikuisella kadotuksella. Se oli aikoinaan hallintotekninen temppu, jotta kansa pysyisi nöyrempänä.
Helvetti on ihmisellä täällä maanpäällä, mutta se voi olla myös henkimaailmassa, jos sen itse itselleen peloillaan luo. Helvettiä jonain tiettynä "tuomittujen paikkana" ei ole olemassa.
Viestissäsi on aika paljon tietämättömyyttä!
Jos henkilö kuolee uskossa Jeesukseen Kristukseen, hän pääsee taivaaseen.
Jos henkilö ei ole uskossa Jeesuskseen kuoltuaan, hän ei pääse taivaaseen. Jeesus ei myöskään milloinkaan hylkää, jos on tullut uskoon, kun vain itse haluaa ihminen uskossa olla!
Eli vain usko Jeesukseen ratkaisee, silloin kun ihminen elää. Ei ole enää mitään mahdollisuutta vaikuttaa siihen, että joutuuko helvettiin tai pääseekö taivaasen sitten kun on kuollut. Toiset ihmiset, eivät voi eikä se sielu/henki itse voi enää muuttaa asitä asiaa.
Huomaa, että jos pelaat vainahenkien kanssa se on perkele, joka yritää eksyttää sinua. Älä siis touhua vainajahenkien kanssa. Se edes ei ole se vainaja, vaan perkelene demoni, joka matkii jotakin vainajaa.
Eli Vain Jeesus kristus voi pelastaa kaikesta pahuudesta.
Ihmisen ei pidä ollenkaan pelata tuon pahan henkimaailman kanssa. Sen takana on perkele, joka yritää eksyttää ihmisiä.
Vaan tulee ottaa vastaan Jeesus, Mestari pelastajananaan, jolloin pelastuu taivaaseen.
Uskoon voi tulla näin:
1. Sano omalla suulla "Jeesus, anna kaikki syntini anteeksi"
2. SAno omalla suulla "Jeesus on HERRA"
3. Tee pesäero spiritismin ja pahojen asioiden kanssa pelaamisesta!
4. Lue Raamatun Uutta Testamenttia, etsi Jeesuskeen uskovia ystäviä ja pidä tuo suusi tunnustus, niin sinä pelastut. Olet vielä pelastava koko pehekuntasikin. Sinunkin kauttasi voi tulla ihmisiä uskoon Jeesukseen, mutta ensiksi sinun on itse tultava varmalle Kalliolle, Kristus kalliolle, joka antaa kaikki syntisi anteeksi, pyyhkii pois menneisyytesi. ELi tämä kaikki on sinun ja paikka taivaassa, kun vain itse tahdot. SE on tahdon valinta täällä lyhyen elämän aikana, missä haluat viettää iäisyytesi. Ei ole mitään uudelleen syntymisiä esim intialaiseksi pyhäksi lehmäksi. Se on kaikki petosta. Vaan on vain taivas ja helvetti ja suhteellasi Jeesukseen sinä itse ratkaiset kummastako heräät, kun maallinen matka on päättynyt. Ne jotka uskovat Jeesukseen, ovat saaneet syntinsa anteeksi ja ne Jeesus vie taivaaseen. Jeesusken tulo on lähellä.
16.Sillä niin on Jumala rakastanut maailmaa, että hän antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi ikuinen elämä.
[Jumalan Kansan Raamattu: Joh. 3:16]
Jumalan sana on niin voimakasta, että jo tämä yksi jae riitää pelastamaan sinut, joka tahdot nyt korjata elämäsi suunnan kohti taivasta ja ottaa vastaan Jeesuksen pelastajanasi.
9.Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, sinä pelastut.
[Jumalan Kansan Raamattu: Room. 10:9]
Eli sano omalla suulla "Jeesus, anna kaikki syntini anteeksi" ja sitten sano "Jeesus on HERRA" ja pidä tämä tunnustus. Lue Pyhää Raamattua, sen Uutta Testamenttia. Etsiydy uskovien yhteyteen.- Crimson_Sorrow
VAI KEHTAAT SINÄ VÄITTÄÄ, ETTÄ OMASTA MIELIPITEESTÄSI EROAVA MIELIPIDE ON TIETÄMÄTTÖMYYTTÄ?!?
MINUN PUOLESTANI VOIT AIVAN HYVIN LUKEA SITÄ RAAMATTUASI JA TULKITA SITÄ OMAN EGOSI MUKAAN, MUTTA SANOTAAN, ETTÄ TOTUUS, JOTA YRITETÄÄN KUVAILLA INHIMILLISIN KÄSITTEIN, EI OLE ENÄÄ TOTUUS, VAAN MUUTTUU SAMANTIEN VALHEEKSI!!
PS. MITÄÄN SAATANOITA, PERKELEITÄ EIKÄ DEMONEITA OLE OLEMASSA :) JA HELVETTIKIN ON VAIN IHMISEN EVOLUUTION SUDENKUOPPIEN METAFORA ;)
TIETEELLISET TUTKIMUKSET PUOLTAVAT NÄKEMYSTÄ, ETTÄ MAAILMANKAIKKEUDESSA ON VAIN YKSI VOIMA, JA TÄMÄ VOIMA ON MYÖNTEINEN - uskoo
Crimson_Sorrow kirjoitti:
VAI KEHTAAT SINÄ VÄITTÄÄ, ETTÄ OMASTA MIELIPITEESTÄSI EROAVA MIELIPIDE ON TIETÄMÄTTÖMYYTTÄ?!?
MINUN PUOLESTANI VOIT AIVAN HYVIN LUKEA SITÄ RAAMATTUASI JA TULKITA SITÄ OMAN EGOSI MUKAAN, MUTTA SANOTAAN, ETTÄ TOTUUS, JOTA YRITETÄÄN KUVAILLA INHIMILLISIN KÄSITTEIN, EI OLE ENÄÄ TOTUUS, VAAN MUUTTUU SAMANTIEN VALHEEKSI!!
PS. MITÄÄN SAATANOITA, PERKELEITÄ EIKÄ DEMONEITA OLE OLEMASSA :) JA HELVETTIKIN ON VAIN IHMISEN EVOLUUTION SUDENKUOPPIEN METAFORA ;)
TIETEELLISET TUTKIMUKSET PUOLTAVAT NÄKEMYSTÄ, ETTÄ MAAILMANKAIKKEUDESSA ON VAIN YKSI VOIMA, JA TÄMÄ VOIMA ON MYÖNTEINEN>>TIETEELLISET TUTKIMUKSET PUOLTAVAT NÄKEMYSTÄ
koskahan tämä herra jeesus on koskaan edes todistanut luovansa ihmistä jos todella uskot että pelkästään uskomalla jeesukseen pääsee taivaaseen ni koitteles vaikka itsemurhaa ni tietoisuutesi kasvaa kertaheitolla. Jumala on joka luo ihminen joka rankaisee ;)
- Crimson_Sorrow
uskoo kirjoitti:
>>TIETEELLISET TUTKIMUKSET PUOLTAVAT NÄKEMYSTÄ
Universumissa ei ole pahuutta, vain hyvyyttä ja rakkautta! Pahuus syntyy ihmismielessä, tämä on myötäsyntyinen ilmiö.
Todellisuudessa kaikki paha on harhaa ja epätodellista , vain hyvyys on todellista ja aitoa.
Kuolemanrajalla käyneet ja sieltä palanneet kertovat, että mielen todellisuus jatkuu henkimaailmassa samanlaisena kuin se on fyysisessäkin ulottuvuudessakin. Siis helvetilliset mielikuvat ja kokemukset syntyvät omassa mielessämme. Ne ovat mielemme luomia harhakuvitelmia, joista vain on päästävä itse eroon. Tässä tehtävässä sielua auttaa korkealle kehittyneet ja rakastavat henkioppaat :)
Miten näitä asioita voi tutkia tieteellisesti? No lueppa vaikka Michael Newtonin Sielujen kohtalo! Voi kummasti moni asia selkiytyä...
Valoa matkallesi - sohvi
TIETEELLISET TUTKIMUKSET PUOLTAVAT NÄKEMYSTÄ, ETTÄ MAAILMANKAIKKEUDESSA ON VAIN YKSI VOIMA, JA TÄMÄ VOIMA ON MYÖNTEINENJumala on rakkaus, eikä rakkaudessa ole pelkoa...kaikki mikä pelotta (kuten helvetti) on jostain muusta kuin rakkaudesta eli ei ainakaan Jumalasta. Kuka rakastava isä tuomitsisi lapsensa ikuiseen vaivaan ja kauheuteen. Ei Jumala ainakaan.
- JölösäMies
TIETEELLISET TUTKIMUKSET PUOLTAVAT NÄKEMYSTÄ, ETTÄ MAAILMANKAIKKEUDESSA ON VAIN YKSI VOIMA, JA TÄMÄ VOIMA ON MYÖNTEINEN"... ihminen ilman egoa"
- JölösäMies
Universumissa ei ole pahuutta, vain hyvyyttä ja rakkautta! Pahuus syntyy ihmismielessä, tämä on myötäsyntyinen ilmiö.
Todellisuudessa kaikki paha on harhaa ja epätodellista , vain hyvyys on todellista ja aitoa.
Kuolemanrajalla käyneet ja sieltä palanneet kertovat, että mielen todellisuus jatkuu henkimaailmassa samanlaisena kuin se on fyysisessäkin ulottuvuudessakin. Siis helvetilliset mielikuvat ja kokemukset syntyvät omassa mielessämme. Ne ovat mielemme luomia harhakuvitelmia, joista vain on päästävä itse eroon. Tässä tehtävässä sielua auttaa korkealle kehittyneet ja rakastavat henkioppaat :)
Miten näitä asioita voi tutkia tieteellisesti? No lueppa vaikka Michael Newtonin Sielujen kohtalo! Voi kummasti moni asia selkiytyä...
Valoa matkallesiEn ole tuota kirjaa lukenut, mutta olet oikeassa ainakin siinämielessä, että nk. pahuus on osa Jumalan suunnitelmaa. Helvettiä paikkana ei ole olemassa, mutta en olisi niin vakuuttunut siitä, etteikö pahuutta/pahoja henkivoimia olisi olemassa. Liekö teoreettisella pohdiskelulla pahuuden illuusiosta sitten merkitystä, koska sitä kuitenkin ihminen kokee joka päivä tavalla tai toisella.
- NauruNakke
Et ole itsekään tosissasi. Hyvä provo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311315Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093019Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1192374Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812035Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17770Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699