paviaaaniksi?

..nyt taatana revin perskarvani.. ei jaxa enää.. harmi ettei miehille tehä sitä brasilialaista vahausta.. syrjintäääää..

11

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dansku-29

      tuli syvältä ja hartaasti

      • ..niin tulikin.. mainostetaan brassivahausta.. NAISILLE... epätasa-arvo.. perskuttiiii


      • dansku-29
        pervokki kirjoitti:

        ..niin tulikin.. mainostetaan brassivahausta.. NAISILLE... epätasa-arvo.. perskuttiiii

        se kuulemma on sitten kuitenkin miehille silleen kivempi jutska ja kyllä kuitenkin jotakin pitää naisillekin, vaan mainostaa, vaikka se on kuitenkin silleen tarkoitettu, myös miehillekin se mainos, mutta on se kyllä epistä, että miehellä muka sais perskarvat olla, eihän se oikeesti silleenkään mee, olisihan se kivempi, miehelle itselleenkin, ettei niitä olisi.
        Sitten vaan menet osoittamaan mieltäsi asiasta ja pitämään miesten puolia :)))


      • dansku-29 kirjoitti:

        se kuulemma on sitten kuitenkin miehille silleen kivempi jutska ja kyllä kuitenkin jotakin pitää naisillekin, vaan mainostaa, vaikka se on kuitenkin silleen tarkoitettu, myös miehillekin se mainos, mutta on se kyllä epistä, että miehellä muka sais perskarvat olla, eihän se oikeesti silleenkään mee, olisihan se kivempi, miehelle itselleenkin, ettei niitä olisi.
        Sitten vaan menet osoittamaan mieltäsi asiasta ja pitämään miesten puolia :)))

        ..ei ehkä sittenkään ehkä keksin oman vahauskeinoni ja ilmatteexxx.. olis niiin paljo kivempi ilman perskarvoja.. paviaanitkin sen tietää..


      • dansku-29
        pervokki kirjoitti:

        ..ei ehkä sittenkään ehkä keksin oman vahauskeinoni ja ilmatteexxx.. olis niiin paljo kivempi ilman perskarvoja.. paviaanitkin sen tietää..

        ne paviaanit kertonut sulle sen? :D


      • dansku-29 kirjoitti:

        ne paviaanit kertonut sulle sen? :D

        ..niillähän on perse aina ajeltu..ihan punanenkin vielä.. jatkuvastikohan ne höylää siis öö tarkoitan ajaa perskarvansa..


      • dansku-29
        pervokki kirjoitti:

        ..niillähän on perse aina ajeltu..ihan punanenkin vielä.. jatkuvastikohan ne höylää siis öö tarkoitan ajaa perskarvansa..

        olen miettinyt tässä asiaa ja tullut tulokseen sellaiseen, että ei se siitä voi johtua mitenkään, koska mitä useammin höylää ja silleen sitä paremmin iho alkaa sietämään ja ei se paviaanienkaa iho nyt sen kummallisempi ole, niin kyllä sen punoituksen on johduttava muista syistä, mutta mistä, se tarvii varmaa kysyä paviaaneilta


    • miehille,

      koska miehet eivät kestä kipua, mikä tulee kun niitä per... karvoja kiskotaan irti.

      Tiedätkö edes pervokki, mitä brasilialainen tarkoittaa????

      T: nimim. kainalossa rakko, kun vaha oli liian kuumaa. Onneksi en poistanut karvoja alapäästä ;0)

      • ..perse tulessa.. olikohan ihan ammattitaitonen??? ..kerrallla irti vaaa.. sitähän se tarkoittaa...


      • oteelma
        pervokki kirjoitti:

        ..perse tulessa.. olikohan ihan ammattitaitonen??? ..kerrallla irti vaaa.. sitähän se tarkoittaa...

        kulottamallahan se paras tulos syntyy...


    • Arinystävä

      Vituttaa kun pidätte Aria pilkkananne ja teillä ei oo mittäan muuta kirjotatte ootte muka naisia ja ootte idioottja ja leikitte Arin kans, vaa N arin kans ei leikitä, mä teen kyllÄ sellaset jutut...etää menkää pottupäänne kans helvettiin, kun mä haluan vetää oikeesti tommosia naiusia turpaan ja sanon että ihan turhaan teitä ei oo turpaan vedetty jos ootte oikeesti noin idiootteja!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe