koska Muhametti on sanonut että koraanissa on kaikki tieto eikä mitään ole jätetty pois. Joten kaikki keksiminen ja uuden kehittely on pahasta.
Tällainen ideologia EI TULE KOSKAAN sopeutumaan länsimaiseen teknologiaa ja uusia keksintöjä suosivaan kulttuuriin.
Myöskään kansantaloudellisesti ei ole kannattavaa maahanmuuttopolitiikkaa päästää maahan ihmisiä, joiden ideologia kieltää heiltä uusien asioitten ideoimisen ja kehittelyn.
Suomi tarvitsee kipeästi innovatiivisiä henkilöitä uusien tuotteiden ja palvelujen kehittelemiseen ja muslimit eivät todellakaan ole uskontonsa takia kyseisiä henkilöitä. Tasapuolisuuden mukaisesti voin sanoa myöskin ettei amishitkaan ole kannattavia maahantulijoita, koska heidän uskontonsa taasen kieltää sähkönkäytön.
http://www.islamweb.net/ver2/archive/article.php?lang=E&id=37555
Allah says in His Book, "And We have revealed to you a Book explaining everything" (16:89), and He says, "We have neglected nothing in the Book" (6:37).
So in the Qur'an are explained the principles of the religion, tawheed in all its various categories, even to the extent that it teaches us the manners of sitting in circles, visiting other peoples houses, the correct clothing etc.
Abdullaah ibn Abbaas (RA) said, "Do not sit with the people of innovation, for verily their sittings are a sickness for the hearts"
Mu'aadh bin Jabal (RA) used to say, whenever he sat in a circle of knowledge, "And I warn you of what is innovated, for all that is innovated is misguidance" [ash-shari'ah]
Abdullaah ibn Mas'ud (RA) said, "Follow the Sunnah of Muhammad and do not innovate, for what you have been commanded is enough for you." [ad-Daarimee]
Tämän takia muslimivaltiot kehittyvät ainoastaan koraanin tulkintojen mukaisesti. Tulkinnat ovat tietenkin kiinni itse kunkin omista päämääristä, kuten olemme nähneet tästä sarjakuva mellakasta.
Myöskin on hyvä tietää se että tavallinen muslimi saa tietonsa moskeijasta imaameilta eikä todellakaan mistään uutislehdestä ainakaan Tanskalaisesta.
Muslimit ovat kehityksestä jäljessä,
3
276
Vastaukset
- ydinpommia
Koraanista ilmeisesti löytyy myös tuollaisen pommin teko-ohje, jos siellä kerran on kaikki tarpeellinen?
- Masa
kyllä erittäin hyvät syyt väärämielisten, kuten myöskin suomalaistem hävittämisessä mailmanlaajuisesta muslimivaltiosta.
- minä
Ydinpommi ei kylläkään enää nykyään ole mikään "innovaatio". Sen rakentaminen vaatii kyllä teknistä taitoa, muttei luovuutta.
Usein suuret keksinnöt ovat juuri sellaisia, ettei aluksi oikein tiedetä mihin tai mitä varten ne keksittiin. Juuri tämä on se muslimimaailman epänerokkuuden kompastuskivi, eli potentiaalisten vielä suuria innovaatioita odottavien alojen kuten tietotekniikan tai genetiikan maailmaan ei haluta syventyä peläten näiden vielä jokseenkin valjastamattomien ja siten merkitykseltään arvelluttavien (ts. tutkimattomien) alojen kyseenalaistavan heidän dogmejaan.
Tämä johtunee siitä, että vaikka keksinnöille on helppo keksiä käyttötarkoituksia, niin historiaa on vaikea ennustaa ja siten myös keksintöjen vaikutus siihen on mututuntumaa.
Islamilainen kulttuuri siis pelkää tulevaisuutta ja on siksi taantumuksellinen. Juuri keksinnöt on aina nähty vahvoina tulevaisuuden muokkaajina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492043Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051747- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671160
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947