Remeron ja turvotus vielä

Masentunut tyttö

Söin siis mirtatsapiinia melkein 2kk ja nyt olen sen asteittain lopettanut ja ollut pari päivää ilman. Lopetin, koska paino nousi, vaikka laskin kalorit ja liikuin paljon joka päivä. Eli täytyy olla nestettä, vai?

Eli nyt pari päivää ilman lääkettä jo, mutta paino edelleen samassa, mihin se kuurin aikana ehti nousta. Lääkäri sanoi että voi mennä lopettamisen jälkeen 4pv että lääke on poistunut elimistöstä. Mutta kuinka kauan kestää, että se ylimääräinen turvotus alkaa hävitä, ja paino putoaa entiseen lukemaan? Käykö se yhtäkkiä humpsahtaen vai meneekö siinä viikkoja?

Tukalaa olla kun liikkuu henkensä edestä ja on paksuakin paksumpi eikä vaatteet mahdu päälle. Muutama kilo on tässä 1,5kk aikana tullu lisää, eikä kukaan voi niin paljon terveellistä ruokaa syödä, että sillä lihoisi läskiä.

5

652

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aldjfkjdf

voi pyhä sylvi mikä yksinkertaisuus: totta kai myös vain terveellistä ruokaa syömällä voi lihota, jos sitä syö kulutukseensa nähden liikaa!!

• mitä muuten

vitun väliä sillä on jos lihoo? Että joku viittii laskea kaloreita joka päivä.....

Terv. Onnellinen lihava

• Masentunut tyttö

On mulle väliä paljonko lihon. Olen nyt ylipainoinen ja vaatteet ei enää mahdu päälle! Nuorella iällä en haluaisi vielä norsuuntua.

Ja tottakai ymmärrän että lihoo, jos syö yli kulutuksensa. Mutta mä nimenomaan vähensin kaloreita niin, että syön alle kulutuksen ja silti paino nousee. Eli sen on pakko olla turvotusta.

Jos lihon 1kg viikossa, tarkoittaa se että mun pitäisi joka päivä syödä 1000kcal yli kulutuksen, mikäli lihominen on rasvaa. Tuo ei ole mahdollista.

Miksei voi vastata kysymykseen, että koska turvotus laskee, jos jollain on siitä kokemusta?

• lksdfdslkö
        Masentunut tyttö kirjoitti:

On mulle väliä paljonko lihon. Olen nyt ylipainoinen ja vaatteet ei enää mahdu päälle! Nuorella iällä en haluaisi vielä norsuuntua.

Ja tottakai ymmärrän että lihoo, jos syö yli kulutuksensa. Mutta mä nimenomaan vähensin kaloreita niin, että syön alle kulutuksen ja silti paino nousee. Eli sen on pakko olla turvotusta.

Jos lihon 1kg viikossa, tarkoittaa se että mun pitäisi joka päivä syödä 1000kcal yli kulutuksen, mikäli lihominen on rasvaa. Tuo ei ole mahdollista.

Miksei voi vastata kysymykseen, että koska turvotus laskee, jos jollain on siitä kokemusta?

Ystäväini syöneet ko lääkettä ja totta, paino noussut jokaisella. Paino kuitenkin laskenut lopettamisen jälkeen koska elintavat pysyneet samoina. Syö ihan rauhassa se 6kk kuuri, painosi nousee mutta se laskee sitten taas kun lopetat lääkkeen syönnin (mutta ei tietenkään hetkessä!).

• snowball
        lksdfdslkö kirjoitti:

Ystäväini syöneet ko lääkettä ja totta, paino noussut jokaisella. Paino kuitenkin laskenut lopettamisen jälkeen koska elintavat pysyneet samoina. Syö ihan rauhassa se 6kk kuuri, painosi nousee mutta se laskee sitten taas kun lopetat lääkkeen syönnin (mutta ei tietenkään hetkessä!).

koeile jotain muuta,mulle määrättiin samoja luettuani haitta vaikutkset,en ottanut ainuttakaan.SEROMEX on hyvä mieliala lääke,ei haittavaikutuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe