Remeron ja turvotus vielä

Söin siis mirtatsapiinia melkein 2kk ja nyt olen sen asteittain lopettanut ja ollut pari päivää ilman. Lopetin, koska paino nousi, vaikka laskin kalorit ja liikuin paljon joka päivä. Eli täytyy olla nestettä, vai?

Eli nyt pari päivää ilman lääkettä jo, mutta paino edelleen samassa, mihin se kuurin aikana ehti nousta. Lääkäri sanoi että voi mennä lopettamisen jälkeen 4pv että lääke on poistunut elimistöstä. Mutta kuinka kauan kestää, että se ylimääräinen turvotus alkaa hävitä, ja paino putoaa entiseen lukemaan? Käykö se yhtäkkiä humpsahtaen vai meneekö siinä viikkoja?

Tukalaa olla kun liikkuu henkensä edestä ja on paksuakin paksumpi eikä vaatteet mahdu päälle. Muutama kilo on tässä 1,5kk aikana tullu lisää, eikä kukaan voi niin paljon terveellistä ruokaa syödä, että sillä lihoisi läskiä.
5659
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

voi pyhä sylvi mikä yksinkertaisuus: totta kai myös vain terveellistä ruokaa syömällä voi lihota, jos sitä syö kulutukseensa nähden liikaa!!

Äänestä

vitun väliä sillä on jos lihoo? Että joku viittii laskea kaloreita joka päivä.....

Terv. Onnellinen lihava

Äänestä
  • On mulle väliä paljonko lihon. Olen nyt ylipainoinen ja vaatteet ei enää mahdu päälle! Nuorella iällä en haluaisi vielä norsuuntua.

    Ja tottakai ymmärrän että lihoo, jos syö yli kulutuksensa. Mutta mä nimenomaan vähensin kaloreita niin, että syön alle kulutuksen ja silti paino nousee. Eli sen on pakko olla turvotusta.

    Jos lihon 1kg viikossa, tarkoittaa se että mun pitäisi joka päivä syödä 1000kcal yli kulutuksen, mikäli lihominen on rasvaa. Tuo ei ole mahdollista.

    Miksei voi vastata kysymykseen, että koska turvotus laskee, jos jollain on siitä kokemusta?

    Äänestä

  • Masentunut tyttö kirjoitti:

    On mulle väliä paljonko lihon. Olen nyt ylipainoinen ja vaatteet ei enää mahdu päälle! Nuorella iällä en haluaisi vielä norsuuntua.

    Ja tottakai ymmärrän että lihoo, jos syö yli kulutuksensa. Mutta mä nimenomaan vähensin kaloreita niin, että syön alle kulutuksen ja silti paino nousee. Eli sen on pakko olla turvotusta.

    Jos lihon 1kg viikossa, tarkoittaa se että mun pitäisi joka päivä syödä 1000kcal yli kulutuksen, mikäli lihominen on rasvaa. Tuo ei ole mahdollista.

    Miksei voi vastata kysymykseen, että koska turvotus laskee, jos jollain on siitä kokemusta?

    Ystäväini syöneet ko lääkettä ja totta, paino noussut jokaisella. Paino kuitenkin laskenut lopettamisen jälkeen koska elintavat pysyneet samoina. Syö ihan rauhassa se 6kk kuuri, painosi nousee mutta se laskee sitten taas kun lopetat lääkkeen syönnin (mutta ei tietenkään hetkessä!).

    Äänestä

  • lksdfdslkö kirjoitti:

    Ystäväini syöneet ko lääkettä ja totta, paino noussut jokaisella. Paino kuitenkin laskenut lopettamisen jälkeen koska elintavat pysyneet samoina. Syö ihan rauhassa se 6kk kuuri, painosi nousee mutta se laskee sitten taas kun lopetat lääkkeen syönnin (mutta ei tietenkään hetkessä!).

    koeile jotain muuta,mulle määrättiin samoja luettuani haitta vaikutkset,en ottanut ainuttakaan.SEROMEX on hyvä mieliala lääke,ei haittavaikutuksia.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Masentunut tyttö kirjoitti:

Söin siis mirtatsapiinia melkein 2kk ja nyt olen sen asteittain lopettanut ja ollut pari päivää ilman. Lopetin, koska paino nousi, vaikka laskin kalorit ja liikuin paljon joka päivä. Eli täytyy olla nestettä, vai?

Eli nyt pari päivää ilman lääkettä jo, mutta paino edelleen samassa, mihin se kuurin aikana ehti nousta. Lääkäri sanoi että voi mennä lopettamisen jälkeen 4pv että lääke on poistunut elimistöstä. Mutta kuinka kauan kestää, että se ylimääräinen turvotus alkaa hävitä, ja paino putoaa entiseen lukemaan? Käykö se yhtäkkiä humpsahtaen vai meneekö siinä viikkoja?

Tukalaa olla kun liikkuu henkensä edestä ja on paksuakin paksumpi eikä vaatteet mahdu päälle. Muutama kilo on tässä 1,5kk aikana tullu lisää, eikä kukaan voi niin paljon terveellistä ruokaa syödä, että sillä lihoisi läskiä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu