Mulle ehdotettiin joko Yasmin-pillereitä tai jotain uutuutta (pilleri&rengas -yhdistelmää).
Valitsin Yasminet kun rengas epäilytti.
Valitsinko oikein? Entä onkohan ehkäisteho sama, eli voinko tosiaan luottaa näihin Yasmin pillerehin, ilman että tarvitsee varoa "keskeyttämällä" :-)?
Vuosia sitten kokeilin minipillereitä (Cerazette) ja ne ainakin toimi. Ja sekin mietityttää tässä "pillerien maailmassa",että mikä ero on sitten esim. Mercilonien ja Yasminen välillä?
Kaikkea ei edes muista kysyä gyne -käynnillä.
Auttakaa ja kertokaa kokemuksista.
Kiitos vastauksestasi etukäteen!
Yasmin-oikea valinta?
5
1260
Vastaukset
- ???
moi! mulla kahden vuoden kokemus kyseisistä pillereistä.. toimineet tosihyvin, olen itse ainakin voinut luottaa pillereihin 100%:sti, eikä mitään haittavaikutuksiakaan ole ollut..
- em.kysyjä
Hei,
kiitos viestistäsi. Toivotaan, että toimii eikä tarvitsisi epäröidä. Kertokaa muutkin kokemuksistanne! - rokkaa!
em.kysyjä kirjoitti:
Hei,
kiitos viestistäsi. Toivotaan, että toimii eikä tarvitsisi epäröidä. Kertokaa muutkin kokemuksistanne!mulla toimii kyseinen merkki. matalahormoniset määrättiin mielialaongelmien takia ("normaalit" ei käyny) ja on kyllä ollut tosi hyvät, ei mitään ongelmia. sellasta ilmenee kyllä että välivuoto on joskus ruskehtavaa, koska todella yasminissa ei ole paljoa hormonia.. vaaratonta tuollanen vuoto kuitenkin luullakseni on..? ja sinkku kun olen ni ei pitäs muitakaan haitata!
- Kuinka on?
rokkaa! kirjoitti:
mulla toimii kyseinen merkki. matalahormoniset määrättiin mielialaongelmien takia ("normaalit" ei käyny) ja on kyllä ollut tosi hyvät, ei mitään ongelmia. sellasta ilmenee kyllä että välivuoto on joskus ruskehtavaa, koska todella yasminissa ei ole paljoa hormonia.. vaaratonta tuollanen vuoto kuitenkin luullakseni on..? ja sinkku kun olen ni ei pitäs muitakaan haitata!
Mitä merkitystä sillä oikein on? Luulisi sen olevan parasta, että hormoneja on mahd. vähän.
Hieman epäilyttää sellaiset merkit joissa niitä on enemmän. Onko Jasmin siksi yksi parhaista
pilsuista - vaikka niissäkin taitaa olla ihan riittävät pitoisuudet...???
- onpi
keltarauhashormooni eri muodossa, siis merciloneissa ja yasmineissa..toiselle sopii toinen, toiselle ei..ja pillerit on sitä varten, että ne ehkäisee, eli mitään keskeyttämisiä tarvi miettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564