Kertokaa kokemuksianne avoautoista! Mieluusti hieman vanhemmista... 90-luvun puolivälin jälkeisistä rättikatoista. Miten toimii rättikatto talvisin? Onko rättikattoavo talvisin umpikorista kylmempi sisältä? Olen suunnitellut vaihtoa ja katsellut sillä silmällä mm. Mazda MX-5:a ja Honda DelSolia, mutta päällimmäisenä kiinnostuksen kohteena on Peugeot 306 cabrio, joten erityisesti kaikki faktat kyseistä pösön mallia koskien kiinnostavat =)
Kiitos
Avoautoista...
1
228
Vastaukset
riippuu täysin rätin kunnosta rakenteesta,
on kahdenlaisia rättejä, niitä jotka on vain pelkkä rätti ja niitä joissa on kymmenen kerrosta rättejä.
Ensimmäisii suomessa on oikeestaan vaan ne jotka tullu jotain muualta muuttoautoina/uusituontina/itsetehtyinä ja ovat todella harvinaisii, (yleensä yli 20v vanhat autot).
Jälkimmäiset ovat yleensä lämpimämpii ku peltikatot,(paksu ja ilmava kerros kangasta= lämpimämpi, ku pelti, ja muotoon puristettu levy yms. jota käytetty kattoverhoiluna.)
siis jos rätti täysin ehjä, ja tiivisteet kunnossa.
Talvisin en oo kertaakaan avannu rättiä, (vähemmän kun 5) koten siinä saa joku muu neuvoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6817Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708