Harrastetaan ei sovi Jumalan seurakunnan keskuuteen koska se on maailmasta tullut synti,,,olkoonkin se siten missä muodossa tahansa.
TANSSIMINEN MITÄ SEURAKUNNISSA NYKYÄÄN ,,,,,,,,,,,
35
1209
Vastaukset
- hansutuulia
sitten vesijumppakin jättää väliin, siellä kun tulee maailman musiikkia? ;)
- ensimmäisenä
tietenkin vesijumppa ensimmäisenä!
ei mitään, mikä haiskahtaakin
maailman menolle. tee parannus,
ettei tule suurempia lankeemuksia,
haureutta tai muuta mustaa nokea pukuun. - Kysyy SÄÄDYLLINEN sisar
Miksi pitää olla vesi jumppaa? Eikö sitä voisi kotona kamarissa voimistella? Kun kotityöt on tehty, en meinaa että pitäisi laiminlyödä askareita, ei. Mutta aviomiehesi (jos on) voi antaa luvan, tai joku luotettava henkilö?
- Löytyy
Tassi, se karkelointi jota nykyään käytettään eri seurakinnissa yhtenä ylistys motona?
Vastatkaa sitten tuohon niin minä perustelen teille Raamatun sanalla löytyykö tanssi Raamatun lehiltä yhtenä ylistys muotona.
Totuus on että se yksi lihallinen muoto edistää omaa lihallsia haluja. - syntiin?
ensimmäisenä kirjoitti:
haureutta tai muuta mustaa nokea pukuun.Ensin hansutuulia houkuttelee tanssimaan vedessä/ tai kiemurtelemaan, sitten sanoo menevänsä peiton alle
- AAMEN!
Löytyy kirjoitti:
Tassi, se karkelointi jota nykyään käytettään eri seurakinnissa yhtenä ylistys motona?
Vastatkaa sitten tuohon niin minä perustelen teille Raamatun sanalla löytyykö tanssi Raamatun lehiltä yhtenä ylistys muotona.
Totuus on että se yksi lihallinen muoto edistää omaa lihallsia haluja.AAMEN AAMEN!!!
- hansutuulia
Löytyy kirjoitti:
Totuus on että se yksi lihallinen muoto edistää omaa lihallsia haluja.Psalmit:
87:7 Veisaten, karkeloiden sanotaan: "Kaikki minun lähteeni ovat sinussa."
149:3 Ylistäkööt he karkeloiden hänen nimeänsä, soittakoot hänelle kiitosta vaskirummuilla ja kanteleilla.
:) :) - Todellinen Uskova
syntiin? kirjoitti:
Ensin hansutuulia houkuttelee tanssimaan vedessä/ tai kiemurtelemaan, sitten sanoo menevänsä peiton alle
Kiitos että kirjoitit!Oli oikein siunaavaa ja
raitista luettavaa. Yhdyn sanoihisi koko sydämestäni. Siunausta edelleenkin. Aamen. - uskova nainen
ensimmäisenä kirjoitti:
haureutta tai muuta mustaa nokea pukuun.Veijumppako syntiä?Ei ole syntiä,koska se on yksi liikuntamuoto,joka sopii erityisesti selkäkipuisille ja muille fyysistä vaivoista kärsiville.
Te olette ahdashenkistä,kun heti nähdään kaikki syntinä.
Vesijumppa ei ole syntiä ja sitä saa harrastaa ihan mielin määrin.
- Ei tanssiva
Tanssi kiihoittaa maailmaan ja pois Jumalan yhteydestä. Kaikkinainen ruumiin vääntely on saatanan rohkaisua pahuuteen millä lietsotaan taas uusia syntejä.
- hansutuulia
peiton alle ja maata siellä hiljaa, ettei vaan mikään raaja vahingossa 'sätky' noh, leikki leikkinä. Eipä noissa helluntaiseurakuntien kokouksissa tansseja ole nähty, karkelointia ehkä Jumalan kunniaksi, mutta se on kyllä sallittua Sanassakin.
Psalmit:
149:3 Ylistäkööt he karkeloiden hänen nimeänsä, soittakoot hänelle kiitosta vaskirummuilla ja kanteleilla. - tuossa näit
hansutuulia kirjoitti:
peiton alle ja maata siellä hiljaa, ettei vaan mikään raaja vahingossa 'sätky' noh, leikki leikkinä. Eipä noissa helluntaiseurakuntien kokouksissa tansseja ole nähty, karkelointia ehkä Jumalan kunniaksi, mutta se on kyllä sallittua Sanassakin.
Psalmit:
149:3 Ylistäkööt he karkeloiden hänen nimeänsä, soittakoot hänelle kiitosta vaskirummuilla ja kanteleilla.on jo tullut mustaa nokea pukuun,
ajattelit heti peiton alle menemistä.
tee parannus.
naiset olkoon hiljaa ja vaatimattomasti
keittiön puolella ja esimerkkinä nuorille
ja vanhoille, että ei tule
katkeruuden sappea. - Ei tanssiva
hansutuulia kirjoitti:
Psalmit:
149:3 Ylistäkööt he karkeloiden hänen nimeänsä, soittakoot hänelle kiitosta vaskirummuilla ja kanteleilla.Tulinen meri on hiljainen palavasti synnissä eläville. Et tunne Jeesuksen sisäistä rauhaa
vaan polte maailmaan saa sinut sätkimään maailmallisen lihasi tahdissa. - TODELLINEN USKOVAINEN
Ei tanssiva kirjoitti:
Tulinen meri on hiljainen palavasti synnissä eläville. Et tunne Jeesuksen sisäistä rauhaa
vaan polte maailmaan saa sinut sätkimään maailmallisen lihasi tahdissa.KUN SYNTI KIEMURTELEE JA SÄTKYTTÄÄ
JA OIKEIN
LUIKERRUTTAA NIIN SE VESIKÖ SITTEN AUTTAA
SIIHEN SYNNIN
KUUMUUTEEN= TANSSIHIMOON.
VARMAAN ON PINTAA PALJASTAVAA
ASUAKIN PÄÄLLÄ =?
VOI VOI VOI, SYNTI RETUUTTELEE JA VIE JORPAKKOON.
PIAN LÖYTÄÄ SYNTISEN SOITTOKUPPILASTA = RUKOILKAA. - olen yksi heeluntailainen e...
TODELLINEN USKOVAINEN kirjoitti:
KUN SYNTI KIEMURTELEE JA SÄTKYTTÄÄ
JA OIKEIN
LUIKERRUTTAA NIIN SE VESIKÖ SITTEN AUTTAA
SIIHEN SYNNIN
KUUMUUTEEN= TANSSIHIMOON.
VARMAAN ON PINTAA PALJASTAVAA
ASUAKIN PÄÄLLÄ =?
VOI VOI VOI, SYNTI RETUUTTELEE JA VIE JORPAKKOON.
PIAN LÖYTÄÄ SYNTISEN SOITTOKUPPILASTA = RUKOILKAA.Voin sanoa sinulle kokemuksesta ja nähneenä, että tanssi, ns. karkelointi on tullut moneen seurakuntaan,,,oikeastaa se on tullut herätyksen keskuudessa hyväksyttynä ylistys muotona.
Raamatusta ei löydy yhtään kohtaa missä tanssi olisi sanottu yhtenä ylistysmuotona,,,,tai muutenkaan sopivana muotona Jumalan palvelemisessa. - Uskonystävät
Yhdymme sanoihisi!
Tulee mieleen hengellinen laulu, Älä silmä pieni katso minne vain, älä silmä pieni katso minne vain, siihen voisi lisätä hengelliseti, älä keho suuri/tai pieni; liiku kuinka vain älä keho suuri liiku kuinka vain. Sillä Isä taivainen näkee kehon pienoisen/ tai suuren............ - hansutuulia
olen yksi heeluntailainen e... kirjoitti:
Voin sanoa sinulle kokemuksesta ja nähneenä, että tanssi, ns. karkelointi on tullut moneen seurakuntaan,,,oikeastaa se on tullut herätyksen keskuudessa hyväksyttynä ylistys muotona.
Raamatusta ei löydy yhtään kohtaa missä tanssi olisi sanottu yhtenä ylistysmuotona,,,,tai muutenkaan sopivana muotona Jumalan palvelemisessa.tanssin puolustaja. :) toin vain vesijumppani tänne huomioitavaksi ja hyvin kävi. ;)
- Vakavasti ottava
Voin sanoa sinulle kokemuksesta ja nähneenä, että tanssi, ns. karkelointi on tullut moneen seurakuntaan,,,oikeastaa se on tullut herätyksen keskuudessa hyväksyttynä ylistys muotona.
Raamatusta ei löydy yhtään kohtaa missä tanssi olisi sanottu yhtenä ylistysmuotona,,,,tai muutenkaan sopivana muotona Jumalan palvelemisessa.Olen aivan samaa mieltä kanssasi.
Siunattua perjantaipäivää sinulle. - hansutuulia
Uskonystävät kirjoitti:
Yhdymme sanoihisi!
Tulee mieleen hengellinen laulu, Älä silmä pieni katso minne vain, älä silmä pieni katso minne vain, siihen voisi lisätä hengelliseti, älä keho suuri/tai pieni; liiku kuinka vain älä keho suuri liiku kuinka vain. Sillä Isä taivainen näkee kehon pienoisen/ tai suuren............ku menette Afrikkalaisten uskovien kokoukseen, muistakaat nyt sitten laittaa mustat lasit silmille tai mieluummin säkki päähän, ei sitten pääse lihan heikkoudet valtaamaan, siellä kun naiset keinuttelee lanteitaan, nostavat käsiä ylhäälle ja vieläpä lyövät tahtia muusiikin mukana.
Mutta mehän jäykistellään ja ollaan ihan rauhassa sillai suolapatsaan näkösii, ja pistetään naamakin peruslukemille niin ettei vaan ilo tartu muihinkin. Eiks vaan sisaret ja veljet,kyllä näin on o vellit. ;) - zynninturmeluz
hansutuulia kirjoitti:
ku menette Afrikkalaisten uskovien kokoukseen, muistakaat nyt sitten laittaa mustat lasit silmille tai mieluummin säkki päähän, ei sitten pääse lihan heikkoudet valtaamaan, siellä kun naiset keinuttelee lanteitaan, nostavat käsiä ylhäälle ja vieläpä lyövät tahtia muusiikin mukana.
Mutta mehän jäykistellään ja ollaan ihan rauhassa sillai suolapatsaan näkösii, ja pistetään naamakin peruslukemille niin ettei vaan ilo tartu muihinkin. Eiks vaan sisaret ja veljet,kyllä näin on o vellit. ;)mikä kimma sä oikeesti oot,
kyl maar me tiietään mikä
on passelia ja mikä ei?
Ku ollaan uskoon tultu,
niin ollaan. Tai sitte
ollaan rokkaamassa,
onx vaikee päättää? - hansutuulia
zynninturmeluz kirjoitti:
mikä kimma sä oikeesti oot,
kyl maar me tiietään mikä
on passelia ja mikä ei?
Ku ollaan uskoon tultu,
niin ollaan. Tai sitte
ollaan rokkaamassa,
onx vaikee päättää?ollut tänään mukavaa "eräitten" kavereitten johdosta. Kiitos teille kaikille kun piditte huolta minun siveydestäni. :) kyllä nyt kelpaa kun noin monta ohjasi minua oikealle tielle. Voi kiitos teille vaan kovin paljon, kyl maar tällä nyt pärjää loppuelämän.
- uppi.akko
hansutuulia kirjoitti:
ollut tänään mukavaa "eräitten" kavereitten johdosta. Kiitos teille kaikille kun piditte huolta minun siveydestäni. :) kyllä nyt kelpaa kun noin monta ohjasi minua oikealle tielle. Voi kiitos teille vaan kovin paljon, kyl maar tällä nyt pärjää loppuelämän.
?? Onko tämän ketjun jutut provoja pääosin, vai löytyykö todella seurakunnista vielä tuollaisen kiihkon omaavia tanssinvastustajia?
- Todellinen uskovainen
uppi.akko kirjoitti:
?? Onko tämän ketjun jutut provoja pääosin, vai löytyykö todella seurakunnista vielä tuollaisen kiihkon omaavia tanssinvastustajia?
Sano nyt appi ukkona,
miten näitten asioitten
pitää olla, kun täällä
väännetään ettei ole
itsensä kiemurtelu,
ja muu säädytön luikertelu
syntiä?
Johan se on vallan ruumiillistunutta käärmeilyä, ja aina on riski, että vanhat sisaretkin vielä alkavat jynkyttäämään
virren tahdissa. Voi auta Luoja meitä. - uppi.akko
Todellinen uskovainen kirjoitti:
Sano nyt appi ukkona,
miten näitten asioitten
pitää olla, kun täällä
väännetään ettei ole
itsensä kiemurtelu,
ja muu säädytön luikertelu
syntiä?
Johan se on vallan ruumiillistunutta käärmeilyä, ja aina on riski, että vanhat sisaretkin vielä alkavat jynkyttäämään
virren tahdissa. Voi auta Luoja meitä.on kaikki asiat sellaiselle, joka ei elä Jumalan yhteydessä.
Puhtaalle kaikki on puhdasta.
Eli munulle henkilökohtaisesti tanssi missään muodossa ei ole synti.... Vaikka se kivaa onkin. - USKON
uppi.akko kirjoitti:
on kaikki asiat sellaiselle, joka ei elä Jumalan yhteydessä.
Puhtaalle kaikki on puhdasta.
Eli munulle henkilökohtaisesti tanssi missään muodossa ei ole synti.... Vaikka se kivaa onkin.Miten on sen uskon laita?
Onko sitä? Ei taida olla?
Tanssi vaan. Käärmetanssia,
hiilihanko puuttuu. - raamattua
Raamatusta ei löydy yhtään kohtaa missä tanssi olisi sanottu yhtenä ylistysmuotona,,,,tai muutenkaan sopivana muotona Jumalan palvelemisessa.Jos sä väität, ettei raamatussa ole Jumalan mielenmukaista tanssia. EI se ole edes väiteltävä asia.. Minä olen tanssinut kotona Jumalan kunniaksi ja jos sä väität mun tekevän syntiä, niin oletkin sitten eripuolella Jumalan kanssa tekopyyhyyksinesi..Mä en kyllä usko että te tosissanne kirjoittelette tollaisia. .? Lue Daavidista..
- mieleinen mies
Niin Daavid tanssi ja karkeloi...
- synnin hautominen
eikö millään ole väliä enää? Syntiä vaan synnin päälle? Miehetkin sitten vaan syntiin mukaan, niinkö? Miltä se näyttää jos pastoritkin kaiken kansan edessä nytkyttelee? Irstasta se on, ja takuulla synnillisiä ajatuksia synnyttävää? Paastoomaan vaan kaikki ja hiljaisuuteen miettimään että synnin palkka on kova ja kylmä kuolema hautausmaalle matojen ja sammakoitten syötäväksi.
- voisi pelastaa tilannetta?
Nyt pitäisi Kunnon Veljen ja Siunatun Sanantuntijan Ritari Olevaisen tulla tähän osioon sanomaan painavan sanansa, että uskoisitte! Senkin syntisäkit! Odottakkaa vaan kun Ritari O tulee, niin silloin saatte tanssihinkuunne elävää Sanan kaksiteräistä ruoskaa synnillisiin nahkoihinne. Niin johan ootte hiljaa, veljien solvaajat. Horna perii solvaajat.
- apuun
Pastori Frifet kunnon jämäkkä herran sotapoika
olisi nyt paikallaan kanssa täällä. Ei kuulkaa
kunnon Veljet, niin kui Ritari O ja FRihet ovat, voi hyväksyä mitään tanssimista, veljien taholta. Äläkää edes ajatelkokaan, moista rivouden säädyttömyyttä. Hävetkää. Johan täällä
häpäistää kakkiea pyhyyden kunniaa ja uskon perus
aatettakin. Teen valituksen Enirolle, palstan
häpäisemisestä ja koko uskon aatteen lokaan vetämisestä. Nyt tiedätte. Varokaa vaan. Jumala ei ole sokea. Hän lukee täällä ja tietää. - mene päivälevolle
apuun kirjoitti:
Pastori Frifet kunnon jämäkkä herran sotapoika
olisi nyt paikallaan kanssa täällä. Ei kuulkaa
kunnon Veljet, niin kui Ritari O ja FRihet ovat, voi hyväksyä mitään tanssimista, veljien taholta. Äläkää edes ajatelkokaan, moista rivouden säädyttömyyttä. Hävetkää. Johan täällä
häpäistää kakkiea pyhyyden kunniaa ja uskon perus
aatettakin. Teen valituksen Enirolle, palstan
häpäisemisestä ja koko uskon aatteen lokaan vetämisestä. Nyt tiedätte. Varokaa vaan. Jumala ei ole sokea. Hän lukee täällä ja tietää.Mene sekopää päivälevolle!
Ei jutuistasi kukaan välitä.
- ÄLÄ YRITÄ TÄTÄ KOTONA
Otetaan suurikaliiberinen käsiase, sen piipu on helpompi laittaa suuhun laukaisua varten kuin esim haulikon, vedetään liipaisimesta: synnin teko on loppunut!
- synti.....
Vaan Jumalanpalvelijat tanssivat ensin. Puhtaasta sydämestä Jumalan kunniaksi tehty tanssi on Jumalalle mieleen.. Hän ei ole muuttanut mieltään Daavidin tanssin jälkeen. Jumala rankaisi Milkaa hedelmättömyydellä, kun arvosteli miehensä tanssia Jumalalle. Hän tanssi kaikin voimin, joten jos haluat olla Jumalalle mieliksi, niin alkaas tanssia kaikin voimin..
- ¡strobo!
"olkoonkin se siten missä muodossa tahansa"
no voi harmi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2702795Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka192217Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3411955- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1001615Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2091327- 641268
- 681233
- 551149
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093