Jos olisit kaunokirjallinen teos olisitko romaani, runoantologia, novellikokoelma jne...?
Ja mikä mahtaisi olla kirjasi nimi?
;)) aika haasteellinen kysymys vai mitä?
Päivän leikki
16
1125
Vastaukset
- jokinen
Manuaali.
Tallentavan dvd:n, jossa on iso kovalevy, sellaisen helvetinkoneen käyttöohje.
Mietin seuraavan vaihtoehdon vielä tänään... - jokinen
Olisin tähän aikaan sijoitettu näytelmä. Reaaliajassa tapahtuva kolmen tai neljän ihmisen kohtaaminen, viiltävän koskettava tarina erilaisista ihmistä, rakkaudesta rakkaudettomuuteen, noususta ja tuhosta.
Nimi voisi olla Varjokuva.- jokiska. evk
toki tiesinkin että olet monipuolinen mies;)))
- jokiska. evk
Novellikokoelma
Monta erilaista, koskettavaakin, tarinaa samassa paketissa... kaikki kuitenkin samojen kansien sisään sovitettavissa.
Kirjan nimi on samalla viimeisen tarinan otsake:
Tie Roomaan - Simanainen
Jos olisin Romaani, olisin ravihevosen omistaja. :D
Ai nimi? Voitto tiätty!:D- Angiina
Kuulkaas nyt lyhyttavaraliike Sima & Kossu, vaikka mulla onkin toi vatta turvoksissa, niin ei nuppi sentään. Mikäli puhumme tummista veljistämme ja sisaristamme, on kirjoitettava romani eikä romaani. Että semmosta nikisinurkkaa pukkaa tällä kertaa.
- Simanainen
Angiina kirjoitti:
Kuulkaas nyt lyhyttavaraliike Sima & Kossu, vaikka mulla onkin toi vatta turvoksissa, niin ei nuppi sentään. Mikäli puhumme tummista veljistämme ja sisaristamme, on kirjoitettava romani eikä romaani. Että semmosta nikisinurkkaa pukkaa tällä kertaa.
Katsos, kun me emme puhu kirjakieltä.
Murteilla puhuessa sanotaan: Romaani ;)
Paitti tietyst Turkuses, siel sanotan *sensuroitu* :DD - Angiina
Simanainen kirjoitti:
Katsos, kun me emme puhu kirjakieltä.
Murteilla puhuessa sanotaan: Romaani ;)
Paitti tietyst Turkuses, siel sanotan *sensuroitu* :DDKatohan peeveli. Niinhän te vastasitte somasti yhtäjalkaa. Ei teidän tartte tämmösestä nahistuneesta ämmästä välittää. Mulla kun ei juuri ole muuta tekemistä (jos sitä näkkileivän syömistä ei lasketa), niin joudan pitämään kirjaa kaikenmaailman pikkujutuista.
- Simanainen
Angiina kirjoitti:
Katohan peeveli. Niinhän te vastasitte somasti yhtäjalkaa. Ei teidän tartte tämmösestä nahistuneesta ämmästä välittää. Mulla kun ei juuri ole muuta tekemistä (jos sitä näkkileivän syömistä ei lasketa), niin joudan pitämään kirjaa kaikenmaailman pikkujutuista.
Minä kun satun rakastamaan,
vanhoja nahistuneita ämmiä. :D
- kieltämättä
novelliantologia, runoakin olen miettinyt, mutta kyllä mielessä enemmän lukuisia ajatuksia liikkuu kuin yksittäisiä sanoja!
- Sulo
valitsen Alibin.
- Masse Setä
Satukirja. Ja nimi voisi olla vaikka "Kootut selitykset".
- Carmerita
..just tein tuonne aloituksen sadusta:=)
Jäämme odottelemaan innolla millaista tekstiä syntyy.
- jokiska
keittokirja
Reseptejä innokkaalle kokille joka lähtöön...
Sellaisia sovellettavia ja oman makuisiksi maustettavia... Jee;))- jokinen
Olet!! Keittokaunokirjani!!
- ran-tan-plaN
sarjakuva tietysti ja nimi,nimi olis totta ja tarua.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664