en oikein tiedä minne pitäis kirjotta? mut mul on sellainen ongelma että jalat on täynnä suoneja varsinkin polvien takana(toisella puolella jalka) mä en pysty seistä kauvan enkä istua alka tuntua epämukavalta1 kävin lääkärilla mut, se sanoi että kaikki kunnossa.mitä muuta yleis lääkäri voi sanoa..! olen vasta 19v mitä sin kun,olen 30v jalat on varma ihan siniset!! onko kellän tietoa mitä tekisin?? KIITOS VASTAUKSISTA
kuuluko suonet?
5
322
Vastaukset
- ....
Voi olla jonkun lääkkeen sivuvaikutuksia. Käytätkö mitään nappeja?
- mitään
en edes polta tai juo! ne ilmestyi mulle 13v
- Eikös
se lääkäri ole asiantuntija, joka on siihen hommaan kalliisti koulutettukin!
Kukas se sitten tietää, jos ei koulutettu lääkäri!
Muuthan on sitten niitä kaikenlaisia huuhaa-tieteilijöitä! - Verenkierotvaiva?
Tuli itselleni mieleen, että mikäli istut paljon (polvet 90 asteen kulmassa) niin se voi hankaloittaa verenkiertoa polvitaipeissa. Koulussahan istutaan, vaivasi alkoi kouluiässä...
Eli ainakaan mitään haittaa ei ole siitä, että vaikka pari kertaa iltapäivän/illan aikana nostat jalkasi ylös vaikka vain 10 minuutiksi kerrallaan. Mene selälleen ja jalat esim. seinää vasten siten, että miellyttävä jalkoja siinä pitään, eli juuri ja juuri sydämen yläpuolen korkeudelle. Katso sitten tämän jälkeen, että mitä "suonille" tapahtuu. Tulevatko ohuemmiksi?- vinkkikone
Itse sanoisin verenkiertoon johtuvaa. Huono verenkierto voi olla myös perinnöllistä, onko esim vanhemmillasi ollut vastaavia ongelmia. Eipä siihen mitää varsinaista hoitoa olekaan. Liikunta yks parhaista joka vilkastuttaa verenkiertoa ja lisää hiussuonien määrää. Kokeiles vaik lenkkeilyä ja sano muutaman viikon päästä onko yhtään helpottanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458