mitä mä teen??

hubu83

mä uskon Jumalaan, Jeesukseen ja pyhään henkeen..
mutta...

en enää oo niin aktiivisesti siinä uskonhommassa koska silloin taannoin kun olin kaikki oli niin ahdistavaa. ihmiset siis.

painostettiin, kritisoitiin ja melkein kaikki mitä tein oli muka väärin.
mikä siinä on että ei saa omassa tahdissaan muuttua??? ihmiset oletti että nyt ku olin tullu uskoon, muuttuisin silmänräpäyksessä...

en mä ainakaan siihen pysty.takana elämässä on jos jonkinlaista paskaa ja ihan ku se sit yhtenä päivänä pyyhkiytyis pois???

mä en enää tiedä haluuko jumala mua, ei ainakaan siltä tunnu. vaikka tiedän että haluaa mutta silti jos Hän ei sittenkään...

ja jos Jumala haluaa niin haluaako ihmiset..
mitä mun pitäis tehä?
missä on kaikki nuoret joitten kans vois olla normaalisti uskossa ja missä yleensäkin ihmiset jotka ei tuomitse kokoajan.. huoh..

pliis auttakaa...

7

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs vanhempi

esim. luterilainen niin mene juttelemaan seurakuntasi papin kanssa ehkä hän osaa sinua neuvoa. Jumala rakastaa Sinua ole huoleti äläkä välitä ihmisten tuomioista. Rukoile myös sen asian puolesta, että kohtaan tavallisia uskovia nuoria (ei mitään kiviä heitteleviä tuomitsijoita). Minäkin rukoilen puolestasi.

• eräs vanhempi

korjaan edellistä viestiäni

siis pitää olla: ..että, kohtaat tavallisia uskovia nuoria ....

• EJKR

Se, että kirjoitat näin avoimesti kaipauksestasi, osoittaa, että Jumala ei ole sinua hylännyt etkä sinä Häntä. Ihmiset valitettavasti usein tekevät uskon tien vaikeaksi. Jumala ei sitä tee.

Kuitenkin ihmisiäkin tarvitsemme. Sellaisia, jotka eivät puutu liikaa meidän uskomme kasvuun vaan antavat meille aikaa ja tilaa löytää oma henkilökohtainen johdatuksemme. Sellaista(-isia) ihmistä haluan olla rinnallasi rukoilemassa Jumalalta sinulle luotaen siihen että

"Jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa." Matt 18:19

• 1. Varmista usko Jeesukseen seuraavasti: SAno omalla suulla "Jeesus, anna kaikki syntini anteeksi" ja sinä olet uskossa.

2. Sano omalal suulla "Jeesus on HERRA" ja sinussa on Pyhä Henki. Koska vain Pyhässä hengessä voidaan sanoa Jeesus on HERRA!

3.Minä teen siksi teille tiettäväksi, ettei kukaan Jumalan Hengessä puhuva sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", muuten kuin Pyhässä Hengessä.
      [Jumalan Kansan Raamattu: 1Kor. 12:3]

Sitten vielä lisäksi on Pyhän Hengen armolahjoja, joita voi saada kätten päälle panon rukouksen kautta uskovien yhteyksissä, rukouspalveluissa. Motiivi on rakkaus. Armolahjat 1 kor 12 ovat merkittävä tapa kuulla Jumalaa, mitä hänellä on asiaa sinulle. Voit valmistaa itseäsi Jeesusta varten ja armolahjoja varten lukemalla raamatun Uutta Testamenttia vaikka päivittäin. Siitäkin Pyhä Henki tulee sinuun.

1 Kor 12 armolahjat ovat selitettynä tässä. Ne kaikki ovat kunnioitettavan Jumalan, Jumalan persoonan, Pyhän Hengen toimintaa ihmisessä.

http://members.surfeu.fi/antero58/armolahjat.htm

• Maryan

Rukoile uskovia ystäviä itsellesi. On totta,että meidän tulee kulkea parannuksessa,mutta se ei suinkaan tarkoita,ettemmekö välillä voisi langeta. Pointti on se,että kun kaadut,niin Jeesus nostaa sut taas ylös:ei tarvitse rämpiä loputtomasti suolla.
      Eli ala vaan pyytää itsellesi sopivia ystäviä(siis sellaisia,joita Jumala pitää sinulle sopivina ja päinvastoin). Tärkeää on myös se,että itsekin haluat olla hyvä ystävä muille,eli et pelkästään ota aina muilta vastaan hyvää vaan myös itse teet hyvää toisille. Jumala tuo eteesi ihmisiä,joita voit auttaa hänen sinulle antaman rakkauden voimalla. Kun itse tarvit ystävän tukea,hän auttaa sinua.
      1.Piet. 5:5-
      ja pukeutukaa kaikki keskinäiseen nöyryyteen, sillä "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon." 6. Nöyrtykää siis Jumalan väkevän käden alle, että hän ajallansa teidät korottaisi, 7. ja "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen."
      ..
      10. Mutta kaiken armon Jumala, joka on kutsunut teidät iankaikkiseen kirkkauteensa Kristuksessa, vähän aikaa kärsittyänne, hän on teidät valmistava, teitä tukeva, vahvistava ja lujittava.
      11. Hänen olkoon valta aina ja iankaikkisesti! Amen.

• -------------
    • theLoneRanger

Etsi itselles hengellinen koti seurakunnasta jossa sinua rakastetaan,sellaisena kun olet. Kai niitä vielä löytyy hyviä kristillisiä seurakuntia ovat
      Esim.vapaakirkko, helluntaiseurakunta,( luterilainen
      jos on uskovaisia)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4740
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3364
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2607
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      69
      2320
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1769
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1078
    Aihe