mitä mä teen??

hubu83

mä uskon Jumalaan, Jeesukseen ja pyhään henkeen..
mutta...

en enää oo niin aktiivisesti siinä uskonhommassa koska silloin taannoin kun olin kaikki oli niin ahdistavaa. ihmiset siis.

painostettiin, kritisoitiin ja melkein kaikki mitä tein oli muka väärin.
mikä siinä on että ei saa omassa tahdissaan muuttua??? ihmiset oletti että nyt ku olin tullu uskoon, muuttuisin silmänräpäyksessä...

en mä ainakaan siihen pysty.takana elämässä on jos jonkinlaista paskaa ja ihan ku se sit yhtenä päivänä pyyhkiytyis pois???

mä en enää tiedä haluuko jumala mua, ei ainakaan siltä tunnu. vaikka tiedän että haluaa mutta silti jos Hän ei sittenkään...

ja jos Jumala haluaa niin haluaako ihmiset..
mitä mun pitäis tehä?
missä on kaikki nuoret joitten kans vois olla normaalisti uskossa ja missä yleensäkin ihmiset jotka ei tuomitse kokoajan.. huoh..

pliis auttakaa...

4

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs vanhempi

"Pyhä henki" -palstalla oleva vastaukseni Sinulle.

• Löydetty

Hei,

me uskovat osataan olla tosi susia toisillemme. Kalevi Lehtinen on jossain kirjassa (muistaakseni Löytöretkellä- nimisessä) kirjoittanut jotenkin niin, että kun juutalaisilla oli (en nyt muista kuinka monta) lain kohtia, joita piti noudattaa, niin me kristityt ollaan tehty itsellemme lähes kymmenkertainen määrä kaikenlaisia meikkaus- pukeutumis- ja puhumissäännöksiä.

Jeesus on tie. Kun ihminen tulee uskoon tai edes alkaa huokailla Jumalan puoleen, ollaan tien alussa. EI VALMIITA! Sinä olet Jumalan hoidossa ja huolenpidon alla, tuntuu miltä tahansa. Muista se, Raamattu lupaa, että ketään, joka Jeesuksen luo tulee, ei heitetä pois.

Eri asia on sitten löytää kristittyjen yhteys. Jos olet pettynyt jonkin tietyn suunnan uskoviin, se yhteisö ei ehkä ole paras mahdollinen. Itse olen löytänyt jonkinlaisen hengellisen kodin Kansan Raamattuseurasta, lähinnä heidän lehtiensä ja nettisivujensa ym. kautta, en ole aktiivinen osallistuja. Käyn luterialisen kirkon Jumalanpalveluksissa, työni vuoksi en pääse raamattu- ym. piireihin, mutta pienissäkin seurakunnissa niitä näyttää olevan paljon.

Olen vaipunut välillä masennukseen (todelliseen syvyyteen, en mihinkään uupumukseen) kokemieni uskovaikeuksien vuoksi. Silloin huutaessani Jeesusta Hän ei tullut taianomaisesti alas ja poistanut murheitani, mutta vähitellen olen kokenut pääseeni tielläni eteenpäin.

Älä luovuta, sinullekin on paikka jossain. Kerro Jumalalle epäilyksesi ja murheesi, Hän auttaa sinua.

Sinäkin olet Jumalan löydetty, kuten minäkin

Siunausta

• susu

moi!halusin vaan sanoa sulle että tähänkin junaan mahtuu kaikenlaista.samalla tavalla uskonnolliset ihmiset veivät Jeesuksen ristille..tuomitsivat...Jeesus ei ollut uskonnollinen,Vaan Hän oli ja on Jumalan Poika ja varmasti haluaa olla sinua lähellä Hän ei koskaan hylkää sinua!Ihmiset varmasti tuomitsevat ja ikävä kyllä tämän päivän seurakunnat ei ole täydellisiä!mutta raamattu lupaa sen varmasti että ne jotka loppuun asti säilyttävät uskonsa kritukseen pelastuvat...joten i hope that i can see you in heaven!jeesus tulee pian hakemaan omansa Taivaan Kirkkauteen ja siellä ei enää ole kyyneleitä!

• ystävä

Hei!
      Luettuani viestisi tuli hätä sinun puolestasi. Ensimmäisenä tuli mieleen,että Jumala antaa sinun rauhassa kasvaa uskossasi.Hän rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet.Minäkin tunnen, että olen hidas kasvamaan uskossa,vaikka taustanani on uskovainen koti.On olemassa sanonta:kiireellä ei ole siunausta.Jumalakin tietää sen. Hän tekee varmasti koko ajan sinussa työtään,älä murehdi.Se,mitä ihmiset sanovat,ei ole tärkeintä.Sinä olet pyhä ja puhdas Jeesuksen työn tähden.Sinun menneitä syntejäsi Jumala ei enää muistele.Ole siunattu ja vapaa ihmisten mielipiteistä,jotta voisit iloita Herrassasi!
      T:eräs uskovainen tavallinen nuori sisaresi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      20
      12478
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      9
      11230
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      179
      5147
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3780
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3594
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3247
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2944
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2618
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      56
      2200
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      2005
    Aihe