..hehehehe kallion kulma.. kuinka moni rokkaa kallion kulmassa? onx halpaa???
kullion kalma
7
284
Vastaukset
..halpaa.. ei taida olla kallionkulman kävijöitä huuhaalla..
- emilii1
käväissyt Kallion kulmassa..
Asun nyt vaan hetkisen matkan päässä Kalliosta tällä hetkellä, ettei siellä kovin usein tule käytyä..
Joko sulla on se oma taidenäyttely..?..mutta nettigalleria on ja linkki profiilissa..
juu taitaa olla halvin juottola jonka mä tiedän kalliossa.. pitäs taas joskus kävästä..- emilii1
pervokki kirjoitti:
..mutta nettigalleria on ja linkki profiilissa..
juu taitaa olla halvin juottola jonka mä tiedän kalliossa.. pitäs taas joskus kävästä..katsastamassa nuo sun maalaukset.. =) Taiteilija olet. Mahtavia tauluja, vaikkakin melko synkkiä.
Nuo pikkukuppilat on just mukavan halpoja ja kotoisia.. emilii1 kirjoitti:
katsastamassa nuo sun maalaukset.. =) Taiteilija olet. Mahtavia tauluja, vaikkakin melko synkkiä.
Nuo pikkukuppilat on just mukavan halpoja ja kotoisia....mihinkäs sitä pervokki nahoistaan pääsee.. synkkää, synkkää ja enemmän synkkää..
niin on mukavii paikkoja pikku baarit.. ei mitään hinkuu pintaliitopaikkoihin.. pikkubaarit on kyllä varsinaisia menomestoja..- emilii1
pervokki kirjoitti:
..mihinkäs sitä pervokki nahoistaan pääsee.. synkkää, synkkää ja enemmän synkkää..
niin on mukavii paikkoja pikku baarit.. ei mitään hinkuu pintaliitopaikkoihin.. pikkubaarit on kyllä varsinaisia menomestoja..Pikkukapakoissa saa olla vaan oma hölmö itsensä.. ei tarvii miettiä mitä muut susta ajattelee =). No joo, enpä mä muutenkaan semmosii juurikaan kelaile.
Ei muuta nytten kuin hyvät yöt pervokki =), mä lähden koisimaan. emilii1 kirjoitti:
Pikkukapakoissa saa olla vaan oma hölmö itsensä.. ei tarvii miettiä mitä muut susta ajattelee =). No joo, enpä mä muutenkaan semmosii juurikaan kelaile.
Ei muuta nytten kuin hyvät yöt pervokki =), mä lähden koisimaan....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli636335Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo642829- 1662637
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3822253Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html321813Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast401763- 721439
- 1051388
- 861325
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1101313