olkapään

pitkä kuntoutuminen

Olkapääni tähystettiin (työtapaturma)lokakuussa -05.Oli revennyt jokin kalvo, ja se kiinnitettiin ankkureilla. Sairaslomalla olin 6 viikkoa, jonka jälkeen välttelin raskaita nostamisia töissä.Varastotyö.

Fysikaalisessakin olen käynyt, ja käsi onkin melko hyvä, joskin kuulemma turvotusta on vieläkin(itse en sitä kyllä näe). Nyt kuitenkin töissäni joudun tekemään vähän erilaisempaa työtä, mitä aikoinaan tein.Tämä tekee sen, että olkapään säryt ovat jatkuvat.Särkylääkettä kuluu.
En tämän takia taas viitsisi lääkärille laukata, mutta kait se on pakko.
Nyt kyselisinkin teiltä, joilta on olkapää operoitu, että kauankos teillä meni käden kuntoutumiseen aikaa. Kipeytyikö se myös tekemisistä, pienistä nostamisista, työntämisistä?

2

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähystetty

huhtikuussa 2005. Sairaslomaa 7vkoa jona aikana tuli hyvään kuntoon. Nyt kuitenkin alkanut taas oireilla, jouluna jälleen kortisonia, että sain käden liikkumaan. Minulla syynä tähystykseen ahtauma. Leikkauksessa löytyi myös poikkeuksellisen paljon yliliikkuvuutta, joten pakko elää kipeän olkapään kanssa. Todellakin kaikki painavat kantamukset, riuhtaisut ym saa unohtaa täysin. Mut tsemppiä! Mee vaan lääkärille, ei ole tarkoitus elää loppuelämää särkylääkkeillä.

• ertto

miulle tuli samanlainen vaiva olkapäähän-99 ja se leikattiin.kesti vajaan vuoden kipupalasi ja taasleikattiin meni vuosi jälleen kirtöjäkalvo repesi ja jänne ahtautuma.meni puoli vuotta nyt ekassa leikkauksessa laitettu ankkuri-irtosi ja taas leikattiin.olkapäätä leikattu 4-kertaa,siintä seurasi sormiin menevien hermosäikeiden viottuminen.kivut olivat sietämättömiä ja niinpä asennettiin sähköinen stimulaattori mahanahan alle jota kaukosäätimellä säätelen kipujen mukaan,se antaa sähköistä ärsykettä hermoon ja hillitsee ankaraa kipua.töihin en enää pysty eli olen sairaseläkkeellä,jos tämän tiesin miten tässä tuli käymään en missää nimessä olisi antanut kovin helpolla leikata.sinuna vaihtaisin töitä keveämmäksi ja ahkeraa fysikaalista hoitoa lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe