Onko Elvis syntiä????

Meibi-beibi

13

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku provo

vai oletko tosissasi?

• ELVIKSESTÄ
    • Jos Elviksen musiikki aiheuttaa hyvän olon tuntemuksia, mitä se ilmeisesti aiheuttaa, koska sitä kerran kuuntelet, on kyseessä ilman muuta synti. Maallisen, lihallisen musiikin kuuntelu on omiaan viemään ajatuksesi pois Jeesuksesta, joka on ainoa oikea ilon ja hyvän mielen lähde. Ilo Jeesuksessa on sallittua, muu iloiteminen kuuluu heille, joille ei ole varattu paikkaa Taivaassa.

• veliRiepu

Tiedän, että sinä tiedät, ettei se noin mene.Taidat laitella noita ilkeyttäs, vai?
        Sitä paitsi justhan minä 17 vuotta sitten naurahdin yhdelle maalliselle jutulle sillä tavalla pikkasen ja salaa, joten ei me uskovaiset niin ilottomia olla kuin sinä luulet. Sain kyllä tosi rankan synnintunnon siitä, mutta huolellinen ja syvällinen sielunhoito palautti minut takaisin ennalleen. Päätin olla ikinä nauramatta sekulaareille ilmiöille. Siinähän pyhyyteni menettää uskottavuutensa, sitä en voi sallia!
        No joo, jos nyt totta puhutaan, niin mä taidan muuten olla aika huono uskovainen (pyhittymätön), kun minä iloitsen päivittäin myös muista kuin "pyhistä" asioista, eli ihan maallisista asioista. Tilannehuumori esim. työpaikalla on mielestäni parasta huumoria.
        Ei nyt viitsitä puristaa uskovia johonkin väkinäiseen tiukkaan muottiin. En minä ainakaan tee itseäni Jumalan edessä yhtään kelvollisemmaksi ahtautumalla johonkin tiukkaan omavanhurskauden kaapuun.
        Iltoja!

• neuvo

soita
      tänne ja
      kysy hommiin,
      äläkä sen syntis kanssa hössötä:
      http://www.yritysopas.com/yritykset.html?tiedolla=lumity%F6t

• että Elvis....................

Elvis oli helluntai kodin lapsi.Piti poppoonsa kanssa raamattupiiriä kotonaan.Useita kymmeniä gospel äänitteitä. Kaikki tämä ja paljon muuta selviää kun lukee hänen elämänkerta kirjansa.

• hellarinainen

Elviksen kuuntelu ei ole syntiä,vaikka itsekin olen uskossa niin silti kuuntelen Elvistä.
        Jos sinulle siitä tulee hieno fiilis ja tykkäät siitä,niin kuuntele hyvillä mielin.
        Minä olen itsekin Elvis fani:)

• kreit balls on faiör

runontapanen.

aito herätysmusiikki soi mollissa,
      rock musiikki tuntuu palleissa,
      herätysmusiikki alkaa nukuttaan,
      Eleviksen musiikki kaikki herättää.

Daavid oli ensimmäinen bluesmuusikko...
      Luther aikansa avantgardisti ja punkkari, sovitti juomalauluihin uudet sanat...
      Jos Jeesus olis nyt täällä hän soittais Lynyrd Skynyrdissä bassoa...
      Jeesus ja Elvis elää...

ps. sähkökitara on kielisoitin kuten harppukin.

• Valitettavasti basisti 'hassu hattumies' on kuollut. Mutta tulipahan tuokin nähtyä livenä. Jeesus tosin elää sitäkin enemmän, eikä taatusti alentuisi basistiksi, vaan soittaisi Allen Collinsin kitaraosuudet. Oletko nähnyt videon v. 76 Lontoosta, tai Free bird -keikkataltioinnin?

• hassu hattumies
        Basker kirjoitti:

Valitettavasti basisti 'hassu hattumies' on kuollut. Mutta tulipahan tuokin nähtyä livenä. Jeesus tosin elää sitäkin enemmän, eikä taatusti alentuisi basistiksi, vaan soittaisi Allen Collinsin kitaraosuudet. Oletko nähnyt videon v. 76 Lontoosta, tai Free bird -keikkataltioinnin?

ok. ehkä Jeesus ei olisi ollut basisti Skynyrdissä...
        Jos oikein pohtii niin ehkä paremminkin sanotus ja sovitus puolella ja totisesti skeba olisi soinut siinä missä harppukin...

and when i die,
        i wanna be,
        south of heaven.

pitkä tukka ja parta,
        suvultansa Davidson,
        alla aasi,
        aikansa Harley,
        siispä Jesus Davidson.

• Kadun-nainen

Elvis ollutkin harras ihminen ja taipuvainen uskonasioille. Elvistä kuunnellaan kyllä paljolti uskovaisissa piireissä onhan häntä Jumalaksikin kutsuttu, joten syntiä hänen tulkitsemansa musiikki ei voi olla. Elämäntapa
      tosin oli varmasti sitä huumeineen jne...

• Rockabilly Rebel

Uudestisyntyneen baptistin Elvis Aaron Presleyn kuunteleminen EI ole syntiä. Kuuntele vaikka kokoomalevy Elvis Gospels, ja sieltä biisi Peace in the valley.

• Kolmannen polven hellari

EI OO! Kuuntele ihan rauhassa, niin mäkin teen =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4750
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3374
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2617
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      70
      2332
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1108
    Aihe