Miksi en löydä

kivaa asuntoa?

Olen etsinyt mutta ei löydy mieleistä.

26

1037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinka paljon

minkälaista haet?

• halvat

hinnat,yksiö saunalla 35 neliötä 150e/kk kuuluu sähkö samaan hintaan vesimaksut,2h sauna 56 neliötä 200e/kk sähkö sähkö samaan hintaan vesimaksut. rivitalo on peruskorjattu 1995.

• asuntoja?

Ei ainakaan Helsingissä?

• siellä
        asuntoja? kirjoitti:

Ei ainakaan Helsingissä?

on halvat kämpät

• En ole kuullutkaan?
        siellä kirjoitti:

on halvat kämpät

Missä on Pajala?

• ilmoitin
        En ole kuullutkaan? kirjoitti:

Missä on Pajala?

vain että täällä olisi halpoja asuntoja

• kalliita täällä.
        ilmoitin kirjoitti:

vain että täällä olisi halpoja asuntoja

Melkein koko palkka menee vuokraan.

• alimmainen
        kalliita täällä. kirjoitti:

Melkein koko palkka menee vuokraan.

viesti

• just
        alimmainen kirjoitti:

viesti

Ei muualta tulleet osaa ajatella kerrostaloissa että asuu muitakin.Lyö jalkojaan niin että luulee että tulee alakertaan katon läpi.Kai tääkin yläkerran äijä on jostain saatanan Savosta kun ei tajua että alhaalla asuu ihminen.

• asu
        just kirjoitti:

Ei muualta tulleet osaa ajatella kerrostaloissa että asuu muitakin.Lyö jalkojaan niin että luulee että tulee alakertaan katon läpi.Kai tääkin yläkerran äijä on jostain saatanan Savosta kun ei tajua että alhaalla asuu ihminen.

vantaalla? ja havukoskella. toivottavasti se en ole minä yritän nimittäin olla mahdollisimman hyvä naapuri

• Tuttu paikka.
        asu kirjoitti:

vantaalla? ja havukoskella. toivottavasti se en ole minä yritän nimittäin olla mahdollisimman hyvä naapuri

Tyttäreni asuu siellä ja pitää paikasta.Minä asun Stadissa.On ihanaa että on myös ajattelevia naapureita.Jotka huomioivat myös toiset asukkaat.Voi hyvin!

• pienikin maksaa

350 euroa.Isommat asunnot 600-800 euroa.Plus sähkö.

• ja äänieristyksiä

ei minkään laisia!!!!!Kuuluu kun naapuri pierasee!!!

• ja kaikki kuuluu

Paneminenkin kuuluu naapurista.Vituttaa kuulla toisten nussimisetkin ja valitukset kun nai!!!!

• on sellaine

200 asukkaan kylä ,joka hakee uusia asukkaita ettei kylä kuole,kyllä täällä on halvemmat vuokrat,mutta täällä on pitkät matkat kunta keskuksiin missä on kaikki palvelut

• palvelut huononee.

Ikävää että kaikki tulee tänne Helsinkiin.Itse olen syntynyt täällä.Mutta saatana kun tänne tullaan juupajoelta ja joka paikasta.Pysyis ihmiset kotikonnuillaan.

• täällä
        palvelut huononee. kirjoitti:

Ikävää että kaikki tulee tänne Helsinkiin.Itse olen syntynyt täällä.Mutta saatana kun tänne tullaan juupajoelta ja joka paikasta.Pysyis ihmiset kotikonnuillaan.

ole kaikille työtä kun ei ole minkäänlaista teollisuuttakaan,eikä kaikki voi olla palvelualallakaan,kun täällä on melko hiljaiset markkinat,kukapa tänne tehtaita laittaa kun täällä ei ole mitään,on kalhiit kuljetus kustannukset kun etelässä ei ole niitäkään kovin riesana,etelään on lähdettävä jos veinaa tehdä työtä,ei sossun varassa voi elää jos niin tahtoo,

• jos haluaa
        täällä kirjoitti:

ole kaikille työtä kun ei ole minkäänlaista teollisuuttakaan,eikä kaikki voi olla palvelualallakaan,kun täällä on melko hiljaiset markkinat,kukapa tänne tehtaita laittaa kun täällä ei ole mitään,on kalhiit kuljetus kustannukset kun etelässä ei ole niitäkään kovin riesana,etelään on lähdettävä jos veinaa tehdä työtä,ei sossun varassa voi elää jos niin tahtoo,

töitä.Olet oikeassa.Ikävä kyllä.

• käyn
        jos haluaa kirjoitti:

töitä.Olet oikeassa.Ikävä kyllä.

helsingissä,melkeimpä kierrän koko suomen kesäisin pikihommissa,ja talvi kortistossa roikutaan pohjoisessa ,talvilomalla 6kk vuodessa kuten täällä sanotaan.

• Lemminkäisellä
        käyn kirjoitti:

helsingissä,melkeimpä kierrän koko suomen kesäisin pikihommissa,ja talvi kortistossa roikutaan pohjoisessa ,talvilomalla 6kk vuodessa kuten täällä sanotaan.

Niin kauan kuin täytti 64 vuotta.Nyt jäi eläkkeelle.

• kivan asunnon

ja sain sen.. pääsin kämppikseksi..

• Upeeta!

Sinulla on ollut tuuria!

• ja taitoa
        Upeeta! kirjoitti:

Sinulla on ollut tuuria!

että silleen.

• olen siis
        Upeeta! kirjoitti:

Sinulla on ollut tuuria!

muuttamassa sinne...

• maailmaa

kiertämään!

• Sopii nuorille.

Nuoret jaksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4899
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      113
      4600
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      4070
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      97
      3968
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3004
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2748
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2687
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2662
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      39
      2643
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2494
    Aihe