Nurmeksen ylä-aste 80-luvun loppu.
Mikähän apinan nyk. osoite?...olisi vähän asiaa!
ANTTI PÄÄKKÖNEN
14
3729
Vastaukset
- hyvä hyvä
Jokaisen koulukiusaajan nimi julkisuuteeen. Hyvä.
- typykki
joistakin jepeistä näkyy jo naamasta että vois olla mahollisesti entinen koulukiusaaja! kuten pääkkönen
- kiusattu 3-v
typykki kirjoitti:
joistakin jepeistä näkyy jo naamasta että vois olla mahollisesti entinen koulukiusaaja! kuten pääkkönen
tuntomerkit: vaalea, silmät kuin sialla(=pienet), luiseva ja noin 176cm pitkä. Täsmääkö?
- Sly73
kiusattu 3-v kirjoitti:
tuntomerkit: vaalea, silmät kuin sialla(=pienet), luiseva ja noin 176cm pitkä. Täsmääkö?
Oletko varma asiasta, epäilen nyt kyllä aika vahvasti, koska olin itse kyseisellä luokalla ja taidan tietää kuka olet.
- kiusattu 3-v
Sly73 kirjoitti:
Oletko varma asiasta, epäilen nyt kyllä aika vahvasti, koska olin itse kyseisellä luokalla ja taidan tietää kuka olet.
olen. jos olet tyttö, et varmaan ole kaikesta perillä mitä poikien kesken tapahtui. olisi mukava kuulla sinustakin,missä ja miten menee, jos olit samalla luokalla.
- Mää
On oma nimes kun muiden nimiä kyllä julkaiset mutta et omaas uskalla?
- Nurmes City All Night Long
Huima tyyppi. Kukas kavereita ettii? Uskaltaako nimensä kertoa?
- kiusattu 3-v
...tietääkseni en ole kiusaajiani koskaan tietoisesti yllyttänyt minua potkimaan, hakkaamaan, kuristamaan ja syrjimään. Ihan sen takia.
- Kukkanen
kiusattu 3-v kirjoitti:
...tietääkseni en ole kiusaajiani koskaan tietoisesti yllyttänyt minua potkimaan, hakkaamaan, kuristamaan ja syrjimään. Ihan sen takia.
Jokaisella yläasteella on poikien kesken tappeluita, luuletko olevasi jotenkin erikoinen. Muiden nimiä levittelet mutta mikä on omasi?
- myös kiusattu
Ymmärrän hyvin tunteesi ja katkeruutesi, itse olen naispuolinen kiusattu. Et usko mitä tyydytystä se tuo,kun huomaa,että nykyään itsellä menee hyvin,kun taas nämä kiusaajat tekee paskahommia, on yh-äitejä ja naama on kuin petolinnun perseellä. Itse olin laihia muodoton tyttö,arka ja hiljainen,nykyään näytän hyvältä ja kaiken kruunasi kun sain antaa eräälle luokkakaverille pakit baarissa =)) hahhahahhah!
- Joku hyyppä
Nyt taidan olla vähän väärällä sivustolla...ja kaiken lisäks vielä kahdeksan vuotta jäljessä.
- o-ho
sun on oltava n.40v, onpas jäänyt syvät haavat? Vai olisko nyt muuten vaikea hetkiä ja tämä noussut pintaan?
- Kiusattujen puolella
o-ho onkin oikein riemu jättiläinen. Huomaa tekstistä, ettei ole kovinkaan suurella älymäärällä tämä hemmo varusteltu.... Säälien sääli.... Älä nolaa itseäs yhtään enempää!
- hihiii jumpalle siis
SAMA juttu ...lapsena olin ylipainoinen ja ongelma perheestä
kaikki oli vialla ja sitten vielä koulukiusattu..
Nyt olen 40 v treenattu nainen ja suurin osa
entisistä kiusaajista näyttää peton linnun perältä ja ylipainoa
on 20-30 kg.
Myös annoin pakit yhdelle entiselle kiusaajalle baarissa joka ei tuntenut
enää minua mutta tunnistin hänet ....kauheasti ruikutti että lähde mukaan hänen kotiin mutta........
Näin se elämä menee.....s---tanan raukat paksukaiset !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534270Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813953- 703438
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963360Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022369- 352238
- 362109
- 242109
- 382089
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231984