Eivät kaikki porvarit ole idiootteja

Reksa

Ei ole ihme, jos näitä porvareiden nettituotoksia lukiessasi ihmettelet kummasta päästä niljaketta ne ovat lähtöisin. Tuohtuneena arvelet heidän kaikkien olevan pervertiikkoja ja idiootteja. Näin ei toki ole, vaikka 95 prosenttia tänne hengentuotteitaan ähistäneistä niitä ovatkin.

6

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rasvari

Ryhmäkuri koko maahan, kaikki on samaa mieltä kuin Susanna & co. Jos epäilet naapurisi mielessä asuvan epäilyksen siemenen, ilmianna hänet.

• Reksa

Nyt en ymmärrä, miten tämä viesti liittyy edellisen? Paitsi ehkä sitä kautta, että haluat tuoda ilmi sen, ettet kuulu mainisemaani viiden prosentin joukkoon?

• paha ...

... tuota ei kannata sanoa sisällissodan aikana eläneiden kuullen . Oletko lukenut siitä , ja sen aikaisista julmuuksista ? ... haluatko niiden aikojen tulevan takaisin ?

• taitaa tuulla

aika tavalla, kun porvareitten hengentuotetta kyseenalaistetaan ja heitä pidetään idiotteina. On kuitenkin huomattava sellainen seikka, että Suomessa on korkeimmalla paikalla oikea poroporvari. Halosella on miehensä kanssa hyvin suuri omaisuus....eli ovat todella oikeita poroporvareita. Mahtaa olla ikävä todeta äänestäneensä porvaria presidentiksi. Vaikka olisi kuinka ollut vasemmiston ehdokkaana ei hän kuitenkaan aja huonompiosaisten asioita. Omaa rahapussiaan ja osakesalkkuaan täyttää. Älä kuitenkaan murehdi ... ehkä hän panssarimersun ikkunasta heittää muutaman kolikon sinullekin.

Naurattaa....tulipahan kuitenkin porvaripressa.

• taitaa haista jalkahiki

No sehän on kiva, että olet tyytyväinen vaalien tulokseen. Nämä pressavaalit olivatkin siitä erikoiset, että niissä molemmat voittivat. Tai jos oikein tarkkoja ollaan, niin istuva presidentti hävisi, jos on luottamista valtamedian arvioihin.

• Epäilyksen varjo

Pahalta näyttää, kun silmäilee näitäkin netin hengentuotteita. Ainakin luku on suurempi kuin tuo 95 %.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe