must annika on 1.läski 2.kamala ihminen esim:heliin verrattuna..... ja kaikkea mua ärsyttäää! se on niin paskanen ihminen jios se sitä on siis rooihahmona
ANIKKA ON PAATUNUTN PASKIAINENE!
15
1454
Vastaukset
- annika sucks!
joo, eipä ole hääppönen roolihahmo eikä kyllä näyttelijäkään kovin kaksinen. kiukutteleva pikku kakarahan annikki vielä on.. mikään ei ole koskaan hyvin! muutaman kerran olen yllättynyt annikan kiltistä käytöksestä esim. heliä ja helin lesboutta kohtaan, mutta muuten mielestäni koko annika sais painua takaisin mustan kissan kujalle josta on tullutkin!
- toineen annikan vihaaja (so...
niin just! esim:kasperiakin se pomputtaaa kooko aijan! jos pitäis valiota kumpaa roolihahmo dsittäis valitsisin helin vaikka helin roolihahmo onkin lesbo
- .....P
ETTEKS TE TAJUU ET SIIS EIHÄN SE OO OIKEESTI TOLLANEN VAAN SEN PITÄÄ NÄYTELLÄ SEMMOSTA! EIHÄN KOKO SARJAS OIS MITÄÄ JÄRKEE JOS KAIKKI ON SAMANLAISIA KILTTEJÄ TYYPPEJÄ JOILLA MENEE AINA KAIKKI ASIAT HYVIN! VAI?!!
- eräsvainjoku
Onhan se hieman pissis mutta tosi sulonen..eikä se oo läski vaan normaalipainoinen.
- (annikan vihaaja)
''eikä se oo läski vaan normaali painoinen'' mist sä sen painoasta triiät yhtään mitään?mut se on läski! 8ei siis liian) vaan sellaista pullostusta sill on!
- E20P
Ihan sopivan kokonen. Ei kaikki voi mainoksissa ja tv sarjoissa olla hoikkia ja timmissä kunnossa. Tai no, ikävä kyllä kaikissa mainoksissa ym. naiset on hirveen laihoi ja sillee... JA SIITÄ JOHTUU NUORTENKIN SYÖMISHÄIRIÖT(joka muuten annikallakin on..). Annika on tosi nätti, sopivan kokonen( tai en kyl tiedä tarkkaa painoa, mutta näytttää sopivalta)ja kieltämättä tosi raivostuttava! Mutta salkkarit on vaa saippuasarja, muistakaa se!!!!!!
- ANNIKASN VIHAAJA
SALLLKKARTI EI OO SAPPUA SARJA JA EI NE KAMERAT IHAN NOIN PALJON LIHOTA SEN JALAT ON OK (SKIIS ALA OSA) MUT VATSA JA NAAMA YÄK! SILOL ON EDELLEENKIN NIIN VITUNÖÄRSYTTÄVÄ ROOLIHAHMO MUT HEI EN HALUIS PUHUU NÖIS ASIOISTA ENÄÄN....
- täysi-ikäinen
Näyttelijä on näköjään onnistunut roolissaan erinomaisesti, kun pikkutytöt näin riehaantuu Annikaa haukkumaan. Hyvä, Emmi!
- mieltä
jeps..samaa mieltä ton täysi-ikäsen kanssa^
- Ei pätkääkään
ylipainoinen vaan juuri sopiva. Ja söötti kuin mikä...
- annikan vihaajaa
mist tiiät et se ei oo ylipainoinene ootko kynyt kattoo salaa kun emmi parvinene on vaa'alla? *nauraa et seinä räikuu ja naapurin rovva herää ja menee ovelle valittamaan että mitä on tekeillä*
- irma
annikan vihaajaa kirjoitti:
mist tiiät et se ei oo ylipainoinene ootko kynyt kattoo salaa kun emmi parvinene on vaa'alla? *nauraa et seinä räikuu ja naapurin rovva herää ja menee ovelle valittamaan että mitä on tekeillä*
no d44d44. jos teitä kerran noin lujaa ottaa päähän,niin ei kannattais enää kattoa koko sarjaa. etteks tajuu? se on vain näytelmää..:P
ja tosta sen annikan painosta. miks teitä niin kiinnostaa siitä jauhaa? koko ajan vaan että vähä annika on läski. mitä jos kattoisitte vaikka peiliin? mun mielestä annika on sopivan painoinen. eikä siitä sitten sen enempää. - kumysysmerkki
annikan vihaajaa kirjoitti:
? no jo on...oikein isot LOLLIT teille.
- PALJASTUKSIA
Onneksi se on VAIN suomalaista saippuaa!! Ei tarvii ottaa noin tosissaan, kamoon!!!
- outi
anikka on paras eikä paska se on tosi paras näytelijä heli on paska lesbo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972