..jos joku etsintäkuuluttais mua...joku ihana mies, jolta olen kadonnut..mä olen se yli 4kybänen;/
Ois upeeta....
23
1482
Vastaukset
- on ollut
kadoksissa jo pienen ikäni ajan, joko se olisit sinä
- Nimetön
olen hukannu nätin, hieman yli nelikymppisen naisen.
Tuntomerkit:
Kaunis, lämpöinen, ei räksytä, ei ole pihi, hyvä kokki ym.mukavaa. - *etsintäkuulutettu*
...se oot, niin monen vuoden jälkeen muistatko mua..?
- olen,,
*etsintäkuulutettu* kirjoitti:
kasvanut viime näkemästäelämä kouluttaa,entä itse?
- elämä,,
olen,, kirjoitti:
kasvanut viime näkemästäelämä kouluttaa,entä itse?
kouluttanut, mutta toivottavasti parempaan suuntaan.
- *etsintäkuulutettu*
elämä,, kirjoitti:
...haluun vaan, että joku ihana etsintäkuuluttaa mua...ei siinä mitään kouluja tarvita, ei edes elämänkouluja...;)
- otaa
elämä,, kirjoitti:
huomioon muut, kuin aina ennen olin vain oma itseni enkä piitannut muiden tunteista,nyt antaisin sinun määrätä suuntamme jos sitä haluaisit kuten ennenkin koitit,en ymmärtänyt silloin!
- en etsintäkuuluta
ketään, mutta voin hieman katsoa siihen suuntaan. Minkälainen nainen tässä on kysymyksessä? Kaunis, pieni, vaalee, tumma, sinisetsilmät vai? Ainoastaan 5kertaa eronnut?
(Minä olen itsekoulutettu häperö: VesaVaan.) - *etsintäkuulutettu*
en etsintäkuuluta kirjoitti:
ketään, mutta voin hieman katsoa siihen suuntaan. Minkälainen nainen tässä on kysymyksessä? Kaunis, pieni, vaalee, tumma, sinisetsilmät vai? Ainoastaan 5kertaa eronnut?
(Minä olen itsekoulutettu häperö: VesaVaan.)...eronnut ei koskaan..mutta karannut useasti...punaiset hiukset, vihreet silmät..ja lappoisan tulinen luonne;/
- punaiset hiukset!
...eronnut ei koskaan..mutta karannut useasti...punaiset hiukset, vihreet silmät..ja lappoisan tulinen luonne;/
Kyllä minä ymmärrän että olet tulinen sängyssä ja elämässä. Vai että karannut, onko se siitä että kyllästyt nopeeta? Oletko kauvan ollut yksin? Hirveetä eikö oo kyselen että suu vaahtoaa.
- *etsintäkuulutettu*
punaiset hiukset! kirjoitti:
Kyllä minä ymmärrän että olet tulinen sängyssä ja elämässä. Vai että karannut, onko se siitä että kyllästyt nopeeta? Oletko kauvan ollut yksin? Hirveetä eikö oo kyselen että suu vaahtoaa.
...yksinäni;)
- kaikkiin kysymyksiin!
...yksinäni;)
Voi voi mitä tähän sanos, olet elämää kokenut nainen, jättänyt useita miehiä. Huh huh ehkä pelko hiipii etsijälle tässä vaiheessa.
- *etsintäkuulutettu*
kaikkiin kysymyksiin! kirjoitti:
Voi voi mitä tähän sanos, olet elämää kokenut nainen, jättänyt useita miehiä. Huh huh ehkä pelko hiipii etsijälle tässä vaiheessa.
Mistä päättelet, että elämässäni on ollut paljon miehiä...punaisista hiuksistaniko..;)
- se on siitä
Mistä päättelet, että elämässäni on ollut paljon miehiä...punaisista hiuksistaniko..;)
että olet karannut useesti. Menevä nainen ei pysy paikallaan kauvan. Jos löytäisit sen miehen mitä luulet kuin kauvan kestäs ennenkö lähtisit?
- *etsintäkuulutettu*
se on siitä kirjoitti:
että olet karannut useesti. Menevä nainen ei pysy paikallaan kauvan. Jos löytäisit sen miehen mitä luulet kuin kauvan kestäs ennenkö lähtisit?
...miehestä;)
- tunteiden saalistaja!
...miehestä;)
Mitä mies tarvii kesyttääksesi sinut?
- *etsintäkuulutettu*
tunteiden saalistaja! kirjoitti:
Mitä mies tarvii kesyttääksesi sinut?
...en vaan tiedä tarkkaa vastausta;)
Toiset etsii itseään, minä miestä, jossa olisi sitä jotain...mitä...se ei ole selvinnyt vielä minullekaan..;) - karismaa!
...en vaan tiedä tarkkaa vastausta;)
Toiset etsii itseään, minä miestä, jossa olisi sitä jotain...mitä...se ei ole selvinnyt vielä minullekaan..;)Tiedä häntä, mutta mistä tunnistaisit miehen joka haluaisit?
- *etsintäkuulutettu*
karismaa! kirjoitti:
Tiedä häntä, mutta mistä tunnistaisit miehen joka haluaisit?
...karismaa, miehekkyyttä, viettelytaitoa..noista aineista on hänet tehty;)
- Jusa
Tulit vastaani. Näin vain ihanat punaiset hiuksesi ja kauniit vihreät silmäsi. Tuo kohtaaminen kesti vain hetken mutta jäit sydämeeni iäksi. Sinä tuskin huomasit minua. Olet varmaan tottunut siihen, että näet ihastuksen pilkahduksen vastaantulevien miesten silmissä. Mutta minä elän vain odottaen toista, edes yhtä lyhyttä kohtaamista.
- *etsintäkuulutettu*
..mielelläni sydämeesi iäksi...
- Jusa
..mielelläni sydämeesi iäksi...
Tänäänkin tulit vastaani.
Hymyilit minulle. Tunnistitko siis minut?
Vai kuvittelinko vain? - *etsintäkuulutettu*
Jusa kirjoitti:
Tänäänkin tulit vastaani.
Hymyilit minulle. Tunnistitko siis minut?
Vai kuvittelinko vain?...katsoimme toisiimme...tunsimme miten sydämet lähtivät villiin laukkaan ja perhoset aloittivat vatsatanssin...mutta vaan mielikuvissa..koskakohan oikeasti..;/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?912417Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755105Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082859Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132408Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie472164Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965