Ostin autovahinkokeskuksesta Toyota corollan 1.6 cxi vuosimallia 96 ajettu 63000 km!! keulastaan rutattu mutta muuten kaikinpuolin virheetön.
Vaihtaa tarvitsee mm.konepelti,alapalkki,puskuri,etumaski,tuulilasi sekä jäähdytin.
Epätietoinen olen seuraavista asioista.
Paljonko maksaa:
konepelti,alapalkki,ja tuulilasi
Auto maksoi 3000 euroa ja tarkoitus olisi että korjaus ei tonnia enempää maksaisi.. saas nähdä kuinka käy =)
Eli jos on kokemuksia vaikkapa tuulilasin laitosta niin kerro.
Teinkö hyvät kaupat??
12
4719
Vastaukset
- saa...
paskan vertaa sitä myydessäsi , moni autoliike jopa kieltäytyy ottamasta huoliksensa !
- toyota 4ever
KUKA puhui mistään myymisestä??
Omaan käyttöön tulee ja enpä olisi niin varma tuon väitteen paikkansapitävydestä.. taidat olla vaan kateellinen ku et itse kyseistä autoa saanut.. buah hah hah.. ja jos mieli tekee sanoo et "mä en millään riisikupilla ajele"/vast, ni kuule mun puolesta voit ajaa vaikka maclaarenilla , ihan vitun sama!! On se vaan jännä ku jotkut luulee hetken huumassa olevansa nin helvetin nokkelia ja tietäväisiä.
Eipä muuta ,hauskaa kevättä!! - 2 kilpinen
toyota 4ever kirjoitti:
Omaan käyttöön tulee ja enpä olisi niin varma tuon väitteen paikkansapitävydestä.. taidat olla vaan kateellinen ku et itse kyseistä autoa saanut.. buah hah hah.. ja jos mieli tekee sanoo et "mä en millään riisikupilla ajele"/vast, ni kuule mun puolesta voit ajaa vaikka maclaarenilla , ihan vitun sama!! On se vaan jännä ku jotkut luulee hetken huumassa olevansa nin helvetin nokkelia ja tietäväisiä.
Eipä muuta ,hauskaa kevättä!!hyvä käyttöauto mahdollisesti , arvoton myydessä/vaihdossa !
Piste
ps. en todellakaan ole kateellinen - tojoosta
toyota 4ever kirjoitti:
Eipä muuta ,hauskaa kevättä!!katteellinen,älä saatana, ei kukaan noin alas vajoa.
- Toyota 4ever
tojoosta kirjoitti:
katteellinen,älä saatana, ei kukaan noin alas vajoa.
..kiviäkin kiinnostaa sun mielipitees.
- Joo.
Toyota 4ever kirjoitti:
..kiviäkin kiinnostaa sun mielipitees.
Kyselee keskustelupalstalla mielipiteitä ostoksestaan ja kun vastaukset ei miellytä alkaa kiukuttelemaan.
10v Toyota pitäisi saada pilkkahintaan ehjänäkin,kun silläkään ei ole kuin käyttöarvo,2-3 vuoden päästä sitä ei huoli kukaan yksityinenkään liikkeestä puhumattakaan,kolarivehjette ei edes senvertaa.
- ei ole koskaan
hyvä kauppa. Saati vielä romun.
- toyota 4ever
Vai on ne isot pojat sillai kertonu kylällä.. noh kunhan kasvat tosta amis iästä vähäsen ja lakkaat käyttämästä liekkihihaista paitaa ja "vauhtitikkalippistä" ;)ni sua saatetaan vielä jonain päivänä kuunnellakkin.
- Toyota for never
toyota 4ever kirjoitti:
Vai on ne isot pojat sillai kertonu kylällä.. noh kunhan kasvat tosta amis iästä vähäsen ja lakkaat käyttämästä liekkihihaista paitaa ja "vauhtitikkalippistä" ;)ni sua saatetaan vielä jonain päivänä kuunnellakkin.
varmasti enemmän kuin sinulle. Ja viisautta.
- toitsu 4ever
Toyota for never kirjoitti:
varmasti enemmän kuin sinulle. Ja viisautta.
Siis aivan varmasti joo.. Kyllähän tässä on jo huomattu että viisaassa seurassa keskustelen. Totta tosiaan...hmmmm
- toijota 4ever
Työpäivän viimeiset minuutit ovat käsilä ja on tullut aika kittää kaikkia suorastaan sävähdyttävän hyvistä vinkeistä ja elämänohjeista.
Alan olla aika vakuuttunut siitä ettei näillä palstoilla kannata uneksiakkaan mistään hyödyllisistä kommenteista.
Huomiseen! - Lada 1200s
Aika kovan hinnan olet maksanut 10v vanhasta autosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708