http://personal.inet.fi/koti/pehkonen/penkki/paksut.htm
Muutama asia yllätti sivuilla:
1) "eritoten hauis on vaikea saada kasvamaan isoksi"
2) Jos haluaa panostaa käsiin, niin suositeltavaa treenata pelkästään hauista ja ojentajia. Tämän ehkä vielä ymmärtää, mutta en tiennyt, että siitä on haittaa, jos samaan aikaan treenaa muitakin lihaksia. Jos esim. jo kolme käsitreeniä viikossa on liikaa, niin johan siinä on aikaa treenata koko kroppaa myös.
Linkki hauistehotreeniin!
4
602
Vastaukset
- pesukarhu
Tottakai sun pitää treenata myös muuta kroppaa. Mitä järkeä on pumppailla vaan pelkästään hauista? Itse olen tehnyt hyvällä menestyksellä viikossa yhden käsitreenin eli pyhitin yhden neljästä treenipäivästäni pelkästään käsille ja hyvin tuli massaa vaikka geenini ovat suoraan perkeleestä.Tosin nykyään en enää hauista treenaa ollenkaan ja treenejäkin on viikossa vain 2.
- Putkonen
Kyllä jotenkin tuntuu siltä että käsille on hyvä varata ihan oma päivänsä. Paras tulos ainakin allekirjoitteneella on tullut sillä keinoin. Siinä on vaan se hankaluus että viimeiset setit joillain (ei minulla=]) tuppaa olemaan sellaisia rykäyksiä että oksat pois. Ei anna ylpeys periksi että ottaisi pikkusen painoa pois koska tietää täysissä voimissa pystyvänsä käytössä olevat kilot nostamaan puhtaasti. Sehän tietysti on selväkin että viimeinen setti on hankalin mutta siinä pitää olla ajatus mukana ja kiinnittää huomio kunnolla juuri siihen tekniikkaan!
- Gotleetti
Itse sain syksyllä haban ihan hyvin kasvamaan kun en treenannut niitä lainkaan.
- yfchjhgf
Runkkasit?
Soutu voidaan luokitella haukka treeniksi, jos sen tekee vähänkin väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794