sitä paskaa ei oo olemasa.
se on hyvinkin typerä satu mikä keksittiin joskus kauan kauan aikaa sitten.
teinä en tuhlaisi aikaani sellaisen pupun lukemiseen, saati sitten että pilaisin elämäni lörpöttelemällä tästä turhasta hölyn pölystä muille ihmisille.
JUMALAA EI OLE OLEMASSA.
10
606
Vastaukset
- sä täällä
sitten kirjottelet jos tota mieltä oot..
ihmettelenpä vaan.. - olen..
Minä olen Julma
- hirveen
julmalta kuullosta meitä kohtaan..
itseäsi kohtaan.. JOO
- sepulon
lät sit
- UmpiLuterilainen
...sanoo ihminen joka ei ole todistanut 100% ettei Jumalaa ei ole olemassa.
- Eleonora
Paras tapa selvittää Jumalan olemassaolo, on rukoilla näin: "Jumala, jos olet olemassa, ilmoita se minulle. Aamen."
- soul
tiesi.Saatat eräänä päivänä YLLÄTTYÄ.
- Hännän huippu
Maailmassa ei ole muuta vikaa, kuin se, että otetaan voimakkaasti kantaa asioihin, joista ei kuitenkaan edes ymmärretä mitään.Uskon asioistakin jauhetaan paskaa jo kolmattatuhatta vuotta, eikä mitään valmista ole tullut. Jos ihminen kahlitse katsamtokantansa johonkin periaatteelliseen vakaumukseen todellinen tieto ja kehittyminen jäävät kokematta ja Jumalakin tuntuu vain joittemkin hoperöiten keksimältä. Mutta totuushan on, ettei kaikki pääse osallisiksi taivaan valtakunnasta. En tyrkytä kenellekkään mielipiteitäni, mutta itse aloin pohtia jumaluutta maaolmankaikkeudellisena henkenä. Jeesus opetti elämänsä aikana kaiken, mitä me tarvitsemme ollaksemme yhtä tämän hengen kanssa.Kuten myös ihmisinä, sisaria ja veljiä.
- Elävän Jumalan seuraaja:)
Moi.
Vahvaa tekstiä.Oletkohan nyt aivan varma??? Sanotaan,että todellista Jumalan kieltäjää ei ole olemassa.Uskon,että olet lähempänä hyvinkin elävää ja todellista Jumalaa,kuin luuletkaan.Jos todella ajattelet,että Jumalaa ei ole olemassa,miksi yrität niin voimasanoja käyttäen todistaa muille oman kantasi?? Miksi kiinnostuit tulemaan näille sivuille juttelemaan,jos ei tippaakaan kiinnosta,etkä usko Jumalaan?? Elävä,suuri ja ihmeitä tekevä Jumalamme on sinulle tämän kiinnostuksen antanut.Hän rakastaa Sinua niin suunnattoman paljon,että haluaisi sinutkin pelastaa! Rakas ystävä,Jumala ei lakkaa olemasta,vaikka hänet tällä hetkellä kiellätkin.Hän elää,hän elää!! Siunausta,rakas ystävä,sinun elämääsi.Olkoon Jumalan armo runsaana elämäsi osana.Toivon,että jonain päivänä saat tietää ja myöntää totuuden,JUMALA ON JA HÄN ANTOI AINOAN POIKANSA JEESUKSEN KUOLEMAAN JUURI SINUN PUOLESTASI GOLGATAN RISTILLÄ,ETTÄ SINÄ VOISIT KERRAN PÄÄSTÄ TAIVAASEEN. Voi hyvin,ja muista aina,että vaikka sinä olet kääntänyt selkäsi Jumalalle, Hän ei ole kääntänyt selkäänsä sinulle,vaan odottaa sinua uskollisesti :) - justiisa
mä kyllä nauran tolle sun väitteellesi, anteeks vaan, koska mä tiedän, että Jumala ON olemassa. sä taidat oikeasti sisimmissäsi kaivata Jumalaa tosi paljon kun sulla on nii kova tarve kiistää Hänen olemassaolonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1274830Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa133498Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573310Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302762Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu862506Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181823Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101442Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1271351Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41288Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101259